۷۳۶۴۷۱
۶ نظر
۵۰۶۲
۶ نظر
۵۰۶۲
پ

مردی که بعد از ۳۴ سال آروغ زد!

«نیل»، مرد ۳۴ ساله‌ای که به علت بیماری نادری که حتی اسم ندارد، توانایی آروغ زدنش را از نوزادی از دست داده بود، اخیرا با تزریق بوتاکس به گلویش درمان شده و ادعا می‌کند زندگیش بسیار بهتر شده است.

برترین‌ها : «نیل»، مرد ۳۴ ساله‌ای که به علت بیماری نادری که حتی اسم ندارد، توانایی آروغ زدنش را از نوزادی از دست داده بود، اخیرا با تزریق بوتاکس به گلویش درمان شده و ادعا می‌کند زندگیش بسیار بهتر شده است. بیشتر ما فکر می‌کنیم آروغ زدن کار زشت و ناشایستی است اما نمی‌دانیم که بدون آن باید با درد شدیدی کنار بیاییم. «نیل ریبنز»، بیشتر عمرش را از توانایی آروغ زدن محروم بوده است. این مرد جوان نمی‌توانست گاز معده خود را آزاد کند که به خصوص بعد از غذا و نوشیدنی باعث درد، سکسکه و نفخ شدید در او می‌شد.
مشکل عجیب نیل توسط حنجره اش ایجاد می‌شد که اجازه نمی‌داد گاز از گلویش خارج شود. او در این سال‌ها به متخصصین زیادی مراجعه کرد تا درمانی برای بیماریش پیدا کنند. اما بیشتر پزشکان هرگز درباره چنین مشکلی نشنیده بودند و حتی او را جدی نمی‌گرفتند. حتی یکی از پزشکان به او خندید و دیگران هم دارو‌های ناکارآمدی به او پیشنهاد کردند.
مردی که بعد از ۳۴ سال آروغ زد!

هرگز فکرش را هم نمی‌کردید که این ناتوانی روی زندگی اجتماعی فرد هم تاثیر بگذارد، اما نیل تا ۲۵ سالگی با دوستانش هم بیرون نمی‌رفت، چون می‌دانست حتی بعد از یک غذا و نوشیدنی ساده دچار درد شدیدی می‌شود و نمی‌تواند از دور هم بودن لذت ببرد. همچنین شام کریسمس یا هر وعده مفصل دیگری برای او ممنوع بود، چون باعث نفخ، بزرگ شدن شکم و درد و سکسکه شدید می‌شد.
وقتی گاز معده به حد مشخصی می‌رسید، صدای غرغر از گلویش می‌آمد. بعد از آن در قفسه سینه، تنگی و در دهانش طعم اسیدی را احساس می‌کرد. خوشبختانه کابوس او به تازگی به پایان رسیده و یک جراح منچستری با تزریق بوتاکس او را درمان کرده است.
مردی که بعد از ۳۴ سال آروغ زد!
بوتاکس معمولا در جراحی زیبایی استفاده می‌شود و چروک‌ها را از بین می‌برد، اما وقتی به عضلات تزریق شود باعث کاهش انقباض و سفتی غیرعادی آن‌ می‌شود. نیل ۴۰۰۰ دلار برای این عمل هزینه کرد، که معتقد است ارزشش را دارد. بهترین قسمت این است که برخلاف بوتاکس زیبایی که باید به طور منظم تزریق شود تا اثرش را حفظ کند، در مورد نیل یک بار تزریق برای همیشه کافیست.
معمولا چنین بیمارانی نادیده گرفته می‌شوند یا حتی تمسخر می‌شوند، اما مشکل آن‌ها اصلا خنده دار نیست. آن‌ها دچار درد‌های شدید چند ساعته می‌شوند. متاسفانه به دلیل نادر بودن این بیماری پزشکان هنوز بررسی آن را آغاز نکرده اند.
مردی که بعد از ۳۴ سال آروغ زد!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • خشم شب

      بیچاره به نظر من این بیماری اصلا مسخره نیست خوشحالم که حالش خوب شده دم اون دکتر منچستری هم گرم

    • امیر

      خب من چکار کنم؟

    • قلقلی

      کوچکترین کار خدا هم حکمتی داره....

    • شیما

      من اصلا اروغ نزدعم تاحالا ب خدا راس میگمـ :/

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا منم همینطورم

    • علی

      یکی دگ از بزرگترین نگرانیام حل شد
      خدایا شکرت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج