۷۳۶۷۸۲
۶ نظر
۵۰۰۶
۶ نظر
۵۰۰۶
پ

شنیده شدن صدای مهیب انفجار در ریاض

برخی منابع خبری از حمله موشکی یمن به عربستان خبر می دهند.

خبرگزاری مهر: فعالان اینترنتی سعودی از شنیده شدن صدای انفجار در آسمان ریاض خبر می دهند.

شبکه العربیه نیز در گزارشی مدعی هدف قرار گرفتن یک موشک یمنی در آسمان ریاض شده است.

حمله موشکی انصارالله یمن به پایتخت عربستان

انصارالله یمن اعلام کرد با چند فروند موشک پایتخت عربستان را هدف قرار داده است؛ خبری که سعودی‌ها آن را رد می‌کنند و مدعی هستند موشک‌های بالستیک یمنی‌ها در آسمان ریاض منهدم شده‌اند.

به نقل از شبکه المیادین، یگان موشکی ارتش یمن وابسته به انصارالله اعلام کرد که شامگاه یکشنبه چند فروند موشک به سمت اهداف نظامی و حکومتی عربستان سعودی در ریاض پایتخت این کشور شلیک کرده که این موشک‌ها به اهداف خود اصابت کرده‌اند.

در همین حال خبرگزاری عربستان به نقل از سخنگوی ائتلاف تحت امر ریاض اعلام کرد که موشک‌های شلیک شده از استان صعده در شمال یمن به سوی ریاض توسط سامانه‌های پاتریوت هدفگیری و منهدم شده‌اند.

ترکی المالکی در این باره گفت: دو موشک شلیک شده از سوی یمن توسط پدافند موشکی عربستان در آسمان ریاض هدف قرار گرفته و منهدم شدند و تنها بقایای این موشک‌ها در برخی مناطق مسکونی سقوط کرده که آن هم تلفات جانی یا خسارت مالی نداشته است.

وی گفت: این اقدام حوثی‌های یمن در مغایرت با قطعنامه‌های ۲۲۱۶ و ۲۲۳۱ شورای امنیت است و امنیت عربستان، منطقه و جهان را به شکل جدی تهدید می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      موشک خورده به هدف.
      عربستان تا اینجای کار همش به دروغ گفته که موشک های یمن رو نابود کرده.پس الان هم دروغ میگه.

    • بدون نام

       «وَإِذْ قَالَ إِبْرَاهِيمُ رَبِّ اجْعَلْ هَذَا بَلَدًا آَمِنًا وَارْزُقْ أَهْلَهُ مِنَ الثَّمَرَاتِ مَنْ آَمَنَ مِنْهُمْ بِاللَّهِ وَالْيَوْمِ الْآَخِرِ قَالَ وَمَنْ كَفَرَ فَأُمَتِّعُهُ قَلِيلًا ثُمَّ أَضْطَرُّهُ إِلَى عَذَابِ النَّارِ وَبِئْسَ الْمَصِيرُ.[بقره/126] و ابراهيم گفت: اى پروردگار من، اين شهر را جاى امنى گردان و از مردمش آنان را كه به خدا و روز قيامت ايمان دارند، از هر ثمره، روزى ساز. گفت: هر كس كه كافر شد، او را اندك برخوردارى دهم، سپس به عذاب آتش دچارش گردانم، كه بد سرانجامى است.»

    • بدون نام

      خداوند در قرآن دعای ابراهیم (علیه السلام) را این‌گونه بیان می‌دارد: «وَإِذْ قَالَ إِبْرَاهِيمُ رَبِّ اجْعَلْ هَذَا الْبَلَدَ آَمِنًا وَاجْنُبْنِي وَبَنِيَّ أَنْ نَعْبُدَ الْأَصْنَامَ.[ابراهیم/35] و ابراهيم گفت: اى پروردگار من، اين سرزمين را ايمن گردان و مرا و فرزندانم را از پرستش بتان دور بدار.»

    • بدون نام

      کسانی که دلخوش به زدن ریاض و مکه و مدینه هستن، در گمراهی و ذلالت به سر میبرن و هدفشون برتری مذهبی و نژاد پرستی هستش و نمیدونن که دست خداوند بالاتر هر دستیه....

      پاسخ ها

      • صادق

        خوش بحالت اصلا تو‌ فاز نیستی که داره چی میشه!!

    • بدون نام

      قطعنامه سازمان ملل برای متجاوزان باید صادر شود نه برای کسانی که از خود دفاع میکنند.احمق کسانی که دل به اجرای عدالت و احقاق حق از سازمان ملل رشوه ای خوش کرده باشند .چون دلارهای سعودی که به آنها داده شده یک زره آبروی که مانده بود را از بین برد و اینگونه برخوردهایشان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج