۷۳۷۵۶۷
۷ نظر
۵۰۲۱
۷ نظر
۵۰۲۱
پ

لاپوشانی کردن تجاوز مشکل جامعه را حل نمی‌کند

یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تأکید کرد: پنهان کردن و لاپوشانی کردن تجاوز مشکل جامعه را حل نمی‌کند و باید با افراد متجاوز برخورد جدی کرد و خانواده‌ها و کسانی که در معرض آسیب هستند آموزش‌هایی لازم دارند و دختر و پسر هم در این خصوص تفاوتی ندارند.

اعتماد آنلاین: فاطمه سعیدی نماینده تهران و عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به پرونده تجاوز در ایرانشهر و اظهارات دادستان کل کشور مبنی بر تعقیب عامل انتشار خبر تجاوز به دختران ایرانشهر، گفت: اتفاقاتی در جامعه می‌افتد و همه اذعان دارند که افراد بیمار در جامعه وجود دارند و شاهد حضور این افراد در مدرسه، خیابان و جاهای مختلف هستیم. در این راستا و به‌منظور جلوگیری از آزار و اذیت جنسی کودکان آموزش و شفاف‌سازی لازم است و باید این افراد به اشد مجازات برسند.

وی ادامه داد: پنهان کردن و لاپوشانی کردن تجاوز مشکل جامعه را حل نمی‌کند و باید با این افراد برخورد جدی کرد و خانواده‌ها و کسانی که در معرض آسیب هستند آموزش‌هایی لازم دارند و دختر و پسر هم در این خصوص تفاوتی ندارند.

این نماینده مجلس تأکید کرد: فراکسیون زنان هنوز در خصوص پرونده دختران ایرانشهر تصمیمی نگرفته و باید منتظر برگزاری جلسه‌ای در این خصوص بود.

سعیدی گفت: کمیسیون آموزش هم می‌تواند به این مسائل ورود پیدا کند و وزیر آموزش‌وپرورش هم قول داده تا آموزش‌هایی را در مدارس با توجه به سن و گروه سنی بچه‌ها آغاز کند. این آموزش‌ها به‌منظور خودمراقبتی‌ها و جلوگیری از خشونت‌ها است که یکی از این خشونت‌ها می‌تواند خشونت جنسی باشد.

وی تأکید کرد: اولین قدم و اولین کاری که باید در سطح جامعه، برای کاهش آسیب به کودکان و نوجوانان انجام داد، توسط وزارت آموزش‌وپرورش باید انجام شود و مسئولیت مستقیم هم با وزارت آموزش‌وپرورش است. اگر تابه‌حال به کودکان و نوجوانان با توجه به گروه‌های سنی آن‌ها آموزش داده نشده است باید شروع شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سپیده

      دقیقا و باید به طور کامل پیگیری و ریشه کن شوند

    • بدون نام

      خاک برسرازبیکاری وفقروهر۴نفر۱نفررواتین

    • مهدی

      آفرین بر شما سرکار خانم سعیدی ، حرف شما کاملاً منطقی و صحیح است ولی کو گوش شنوا ؟, لاپوشانی و کتمان و پنهانکاری نه تنها مشگلی از جامعه را حل نمیکند، بلکه به عینه شاهد هستیم که روز‌بروز میزان این جرم افزایش مییابد، اگر در مورد اولین جرم مسئولین بموقع و با قاطعیت عمل کرده بودند، حالا شاهد این همه جرائم در نقاط مختلف کشور نبودیم.

    • شهین سیفی

      میگند صداش پوشاندی بوشو چی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!

    • ناصرحاجی

      سخنان این نماینده ادامه همان پروژه 2030 که باهماهنگی همان متجاوزان طراحی میشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        درک وفهم نداری

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج