۷۳۷۹۵۴
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

شرایط بازار فروش آپارتمان‌های ۱۰۰ تا ۱۵۰ متری

بازار معاملات خرید وفروش آپارتمان‌های ۱۰۰ تا ۱۵۰ مترمربع در شرایط فعلی التهاب قیمتی کمتری در مقایسه با بازار معاملات آپارتمان‌های کمتر از ۱۰۰ مترمربع را تجربه می‌کند.

دنیای اقتصاد: بازار معاملات خرید وفروش آپارتمان‌های ۱۰۰ تا ۱۵۰ مترمربع در شرایط فعلی التهاب قیمتی کمتری در مقایسه با بازار معاملات آپارتمان‌های کمتر از ۱۰۰ مترمربع را تجربه می‌کند.

بررسی وضعیت بازار معاملات این گروه از آپارتمان‌ها نشان می‌دهد هم‌اکنون عمده متقاضیان مصرفی خرید این واحدها افرادی هستند که دست‌کم یک واحد کوچک‌متراژتر دارند و سعی دارند با یافتن مناسب‌ترین گزینه به لحاظ سن بنا،موقعیت جغرافیایی و قیمت،آپارتمان خود را تبدیل به احسن کنند. اغلب این متقاضیان ابتدا در جست و جو برای یافتن آپارتمان مناسب هستند تا بعد از یافتن آن، واحد کوچک‌تر خود را به بازار فروش عرضه کنند؛ چرا که هم‌اکنون متقاضی کافی برای خرید واحدهای کوچک‌متراژتر وجود دارد؛ هرچند طی یک ماه گذشته به دلیل جهش قیمت مسکن عمده این متقاضیان، خریداران سرمایه‌ای هستند و تعداد قابل توجهی از خریداران مصرفی به دلیل افزایش شکاف بین قدرت خرید و قیمت مسکن از بازار ملک عقب‌نشینی کرده‌اند. افزایش تعداد خریداران این واحدها منجر به افزایش عرضه مسکن کوچک متراژ و میان‌متراژ خواهد شد.

با این‌حال هم‌اکنون بازار واحدهای مسکونی ۱۰۰ تا ۱۵۰ مترمربعی تعداد فایل‌های قیمت مناسب بیشتری نسبت به بازار واحدهای زیر ۱۰۰ متری دارد و همین عامل موجب شده است برخی از متقاضیان غیرسرمایه‌ای بازار مسکن نیز به قصد تبدیل به احسن آپارتمان خود به بازار این گروه از واحدها وارد شوند؛ با این حال سطح قیمت پیشنهادی واحدهای نوساز در این بازه مساحتی نیز تحت تاثیر جهش قیمت مسکن قرار گرفته و نسبت به ماه‌های اخیر افزایش محسوس داشته است؛ با این حال تعداد آپارتمان‌های نوساز ۱۰۰ تا ۱۵۰ مترمربعی به مراتب کمتر از واحدهای چندساله، میانسال و کهنسال در این بازه مساحتی است و همین عامل موجب شده سطح کلی قیمت این واحدها در مقایسه با برخی دیگر از گروه‌های مساحتی مناسب‌تر به نظر برسد.

شرایط بازار فروش آپارتمان‌های ۱۰۰ تا ۱۵۰ متری

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج