۷۳۸۳۲۳
۱۴ نظر
۵۰۰۷
۱۴ نظر
۵۰۰۷
پ

حجت الاسلام صدیقی:

دشمنان به دنبال دلسرد کردن مردم از انقلاب هستند

امام جمعه موقت تهران گفت: دشمنان با جوسازی می‌خواهند مردم را از انقلاب اسلامی دلسرد کنند؛ همان کاری که با تبلیغات گسترده و منفی برای شهید بهشتی پیش آورده بودند.

خبرگزاری مهر: مراسم بزرگداشت سی و هفتمین سالگرد فاجعه تروریستی هفتم تیر سال ۱۳۶۰ و گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت‌الله بهشتی و هفتاد و دو تن از اعضای حزب جمهوری اسلامی در مجتمع سرچشمه تهران (یادمان شهدای هفتم تیر) برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران با گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله بهشتی و هفتاد و دو تن از همراهانش گفت: انبیا از جانب خداوند متعال مسئول تحول در جامعه بودند تا انسان‌ها را علیه بدی‌های خودشان تشویق کنند.

وی ادامه داد: تاریخ همواره شاهد درگیری حق و باطل بوده است و همه پیامبران الهی برای برپایی حق تلاش کردند. پیامبر اکرم(ص) در ۱۰ سال حکومتش بیش از ده جنگ را داشتند. بعد از ایشان نفوذی ها که در کنار پیامبر اکرم بودند و درونشان تغییر نکرده بود، علی علیه السلام را ۲۵ سال خانه نشین کردند.

حجت الاسلام صدیقی گفت: بعد از ائمه اطهار علیهم السلام، امام خمینی(ره) به لطف الهی توانست علیه ظلم قیام کند و با حضور مردم انقلاب اسلامی به پیروزی رسید. در این راه شهدایی بسیاری فدا شدند تا نهال انقلاب نتیجه بدهد.

وی با اشاره به توطئه دشمنان علیه انقلاب اسلامی اظهار داشت: دشمنان به این نتیجه رسیدن که باید برجستگان انقلاب را ترور کنند، بنابراین یکی یکی آنها را ترور کردند، اما آنها فکر نمی‌کردند بعد از شهادت ایت الله شهید بهشتی و همراهانش و دیگر بزرگان، انقلاب اسلامی بتواند راه خود را ادامه دهد.

امام جمعه موقت تهران گفت: آیت‌الله بهشتی فردی دانشمند و مدیر و مدبر بودند. او فردی صبور بود که دشمنان و انتقادات آنها را تحمل می کرد. او در مظلومیت همانند مولایش امیرالمومنین بود که شهادتش منافقین و بنی صدر را رسوا کرد.

وی در ادامه به مشکلات جامعه اشاره کرد و گفت: دشمنان با جوسازی به دنبال این هستند که مردم را از انقلاب اسلامی دلسرد کنند؛ همان کاری که با تبلیغات گسترده و منفی برای آیت الله بهشتی پیش آورده بودند.

حجت الاسلام صدیقی قوه قضائیه را هموار کننده راه انقلاب اسلامی دانست و گفت: به دلیل اهمیت قوه قضائیه، امام مسئولیت معماری دستگاه قضایی را شهید بهشتی قرار دادند و ایشان با تاسیس دادگاه های انقلاب توانست منافقین را سر جای خودشان بنشاند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • آ زاد

      دشمنان کسانی هستند که کشور را به سوی نابودی کشانده وباعث فقیر تر شدن مردم و ثروتمند تر شدن کسانی شده اند که ذره ای به فکر منافع اکثریت مردم ایران نیستند و اختلاس و فساد و رانتخواری شغلشان است اینان از آ سمان نیامده اند و دشمن خارجی نیستند اما بسیار خطرناکترند اونا ما رو دلسرد کردند

    • بدون نام

      شماها هم به دنبال دلگرم کردن ملت باشید البته با عمل

    • بدون نام

      دولتمون منشا دلسردی هستند .

    • بدون نام

      خوب دوستان یه کاری کنن که مردم دلگرم بشن. اختلاسها رو دشمنان کردن؟ ۶۰۰۰ ماشین خارجی رو دشمنان وارد کردن؟ حقوقهای نجومی رو دشمنان گرفتن؟ ژنهای خوب دشمنان توی امریکا و اروپا با پول بیت المال حال می کنن و فیلم و عکساشون پخش میشه؟ ....

    • بدون نام

      دلار 8000تومنی نیازی به دشمن نداره

    • بدون نام

      هه!!!!

    • بدون نام

      دشمنان همان مسعولانند!! بعله....

    • بدون نام

      مردم خیلی وقته دلسردن

    • بدون نام

      فقط دشمن هست که در این فکره، خود مسئولین و نظام‌اصلا اینگونه رفتار نمیکنند...

    • bsaa

      تامسولین هستن نیازی به دشمن نداریم

    • نااشنا

      نیازی به دشمن نیست.اختلاسها رشوه ها باند بازی ها مردم رو دلسرد کرده.همه چی رو گردن دشمن نندارید.این از بی عرضگی برخی مسولین است.

    • خلیلی قوشچی

      آقای صدیقی
      بیشتر از دشمنان این دوستان هستند که با بی فکری سبب نامیدی میشوند

    • ناشناس

      میدونستم پخش نمیکنی

    • بدون نام

      بابا گوش مردم دیگه پر شده دشمن کجا بود انگار هیچ کشوری دشمن نداره فقط ما.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج