۷۳۹۰۰۴
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

قاضی عسکر: حج را از مسائل سیاسی جدا کرده‌ایم

نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی گفت: درست است که ایران و عربستان روابط سیاسی ندارند اما ما حج را از مسائل سیاسی دو کشور جدا کرده‌ایم و آنها هم این مسئله را پذیرفته‌اند؛ تقاضای من این است که حجاج به تبلیغات سوء دشمن توجهی نکنند.

تسنیم: حجت‌الاسلام و‌المسلمین سید علی قاضی عسکر،نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی امروز در همایش آموزشی توجیهی زائران حج تمتع استان تهران اظهار کرد: هدف ما از برگزاری این همایش این است که آخرین اطلاعات و نکاتی که زائر نیاز دارد را در اختیار او قرار دهیم.

وی افزود: امسال شرایط خوبی برای برگزاری حج وجود دارد و امیدواریم که شرایط هم حتی بهتر شود؛ تمهدیات لازم هم در نظر گرفته شده است و خواسته‌های ما در توافقنامه دو کشور ایران و عربستان آمده است علاوه بر آن یک سلسله امتیازات دیگری هم اضافه شده است.

حجت‌الاسلام و‌المسلمین قاضی عسکر تصریح کرد: درست است که ایران و عربستان روابط سیاسی ندارند اما ما حج را از مسایل سیاسی دو کشور جدا کرده‌ایم و آنها هم این مسئله را پذیرفته‌اند؛ مشکلی در برگزاری مراسم حج نداریم و کارها طبق روال پیش می‌رود؛ تقاضای من این است که حجاج به تبلیغات سوء دشمن توجهی نکنند.

علاوه بر حجت‌الاسلام و المسلمین سیدعلی قاضی عسکر، سید عباس حسینی مدیر حج و زیارت استان تهران، قاسم نصیری مدیرکل حراست سازمان حج و زیارت و سردار حسن مهری فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور در این همایش سخنرانی کردند؛ تلاوت قرآن و مناجات و اجرای مراسم میدانی توسط حجت‌الاسلام و المسلمین مظلومی معاون فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری از دیگر برنامه‌های همایش آموزشی توجیهی زائرین حج تمتع استان تهران بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج