۷۳۹۵۶۷
۲ نظر
۵۰۰۷
۲ نظر
۵۰۰۷
پ

ادعای نقص در زیرساخت طرح ترافیک صحت ندارد

مرکز ارتباطات و امور بین الملل شرکت کنترل ترافیک تهران ضمن تکذیب مطالب منتشرشده در رسانه‌ها به نقل از یکی از اعضای شورای اسلامی شهر تهران مبنی بر وجود اشکال در دوربین‌های محدوده طرح ترافیک، به اطلاع می‌رساند که از زمان آغاز اجرای طرح ترافیک به شیوه جدید، علاوه بر دوربین‌های ورودی محدوده طرح که تا پایان سال گذشته ورود همه خودروها به این محدوده را ثبت می‌کردند، تمامی معابر خروجی محدوده طرح ترافیک نیز زیر پوشش دوربین های قبلی و دوربین های جدید نصب شده هستند.

خبرگزاری ایسنا: مرکز ارتباطات و امور بین الملل شرکت کنترل ترافیک تهران ضمن تکذیب مطالب منتشرشده در رسانه‌ها به نقل از یکی از اعضای شورای اسلامی شهر تهران مبنی بر وجود اشکال در دوربین‌های محدوده طرح ترافیک، به اطلاع می‌رساند که از زمان آغاز اجرای طرح ترافیک به شیوه جدید، علاوه بر دوربین‌های ورودی محدوده طرح که تا پایان سال گذشته ورود همه خودروها به این محدوده را ثبت می‌کردند، تمامی معابر خروجی محدوده طرح ترافیک نیز زیر پوشش دوربین های قبلی و دوربین های جدید نصب شده هستند.

به نقل از مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت کنترل ترافیک تهران در ابتدای سال و پیش از آغاز طرح جدید ترافیک عملکرد تمامی دوربین‌ها از لحاظ صحت و دقت مورد تایید قرار گرفته است و در حال حاضر ۲۷۸ دوربین مستقر در ۲۱۹ معبر ورودی و خروجی روزانه بیش از یک میلیون تردد خودرو در شهر تهران را ثبت می‌کنند.

با توجه به موارد فوق ادعای وجود اشکال در سیستم کنترل دوربینی محدوده طرح ترافیک صحت ندارد و ضروری است شهروندان عبور و مرور خود در محدوده مرکزی شهر را طبق مقررات و ضوابط با ثبت‌نام در سامانه «تهران من»، شارژ و اخذ مجوز انجام دهند و از توجه به اظهارات غیررسمی و ناصحیح پرهیز کنند. بدیهی است در غیر این صورت، اطلاعات تردد غیرمجاز خودروها برای اعمال قانون و صدور جریمه به پلیس راهور ارسال خواهد شد.

لازم به ذکر است در طرح ترافیک سال ۱۳۹۷ هزینه تردد برای عموم شهروندان کاهش یافته است اما در صورت تردد غیرمجاز خودرو علاوه بر بدهی عوارض، جریمه ورود غیر مجاز به محدوده طرح ترافیک هم به حساب خودرو منظور خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      به اطلاع سازمان ترافیک بنده تاپارسال ۱۵سال سابقه مجوز ترافیک داشتم از امسال که سیستم عوض شد از روزی که اجرا میشه هنوز نمیدونم روزی چقدر ازحسابم کسر میشود یک روز ۱۶ تومان یک روز ۲۴ تومان یک روز ۳۶۵۰۰ تومان ایا این اشغال داره یانه چرا بامردم اینجوری برخورد میکنید قسم میخورم خود سازمان هم نمیدونه چکار میکنه روزهای اول گفتن ارشادی حساب میشه هنوز هیچکس نفهمید ارشادی یعنی چی

    • بدون نام

      نمیشود قبلا شارژ خریداری نشود بلافاصله پس ازورود وخروج مبلغ توسط پیامک وشناسه قبض اعلام شود ودرصورت عدم پرداخت درعرض چندروز جریمه نیز به ان اضافه شود چندصدهزار تومان چطور واریز کنیم شاید درماه ممکنه یک روز یا دوروز درطرح کارداشته باشیم قبلا هروقت کارداشتیم کارت شارژ خریداری ویکا مان رسیدگی میکردیم چرا هرمسئولی ازراه می‌رسد بخاطر شناسایی خودش دست به کارهای میزند که فقط پولداران بتواند استفاده کنند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج