جاباما
۷۳۹۷۶۰
۳ نظر
۵۰۱۵
۳ نظر
۵۰۱۵
پ

درگیری خونین سر نیم کیلو افیون

مرد میانسال که دوستش را به خاطر نیم کیلو مواد مخدر به قتل رسانده بود به اتهام قتل شبه عمد به پرداخت دیه کامل یک مرد مسلمان محکوم شد.

روزنامه ایران: مرد میانسال که دوستش را به خاطر نیم کیلو مواد مخدر به قتل رسانده بود به اتهام قتل شبه عمد به پرداخت دیه کامل یک مرد مسلمان محکوم شد. رسیدگی به این پرونده از سال ۹۵ به‌دنبال مرگ مرموز مرد میانسالی در تهران شروع شد. خیلی زود مأموران کلانتری شهرک قدس در محل جنایت حضور یافتند و با جسد حلق آویز مرد میانسالی در خانه‌اش روبه‌رو شدند.

به‌دستور بازپرس کشیک قتل، جسد مقتول به پزشکی قانونی منتقل و مشخص شد مقتول قبل از حلق آویز شدن جان باخته بود.

کارآگاهان جنایی در گام بعدی پس از تحقیقات گسترده عامل جنایت را که دوست قدیمی مقتول بود شناسایی و دستگیر کردند.

او در بازجویی لب به اعتراف گشود و راز جنایت را این گونه فاش کرد: نیم کیلو مواد به دوستم فروختم اما پولش را نمی‌داد برای همین او را شکنجه کردم تا بگوید مواد (تریاک) را کجا برده است اما فایده نداشت رهایش کردم و رفتم اما وقتی برگشتم دیدم او مرده است خیلی ترسیده بودم برای همین او را از ریسمان آویزان کردم و پا به فرار گذاشتم....با اعتراف مرد معتاد به قتل دوستش او صبح دیروز از زندان به شعبه یازدهم دادگاه کیفری به ریاست قاضی متین راسخ منتقل شد و پای میز محاکمه ایستاد.

درابتدای جلسه اولیای دم خواستار قصاص متهم شدند. سپس متهم پای میز محاکمه ایستاد و به قضات گفت: من نمی خواستم دوستم را بکشم و الان هم که در باتلاق اعتیاد همه چیزم را ازدست داده‌ام خواستار قصاص هستم، مرا اعدام کنید تا راحت شوم.قضات دقایقی وارد شور شده و پس از بررسی پرونده و گزارش پزشکی قانونی قتل را شبه عمد دانسته و بنابراین متهم از قصاص نجات یافت و به پرداخت یک فقره دیه کامل مرد مسلمان محکوم شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • آه ازدست ادمای ..

      پولش کجا بود بدبخت فلک زده
      بیچاره رو بگذارید کمی مواد بفروشه شاید بتونه دیه بده

    • بدون نام

      حالا اگر مقتول کسی رو نداشته، بازهم قتل غیر عمد نیست ! کاری با مجاات ندارم اما قتل عمدو صحنه سازی هست چرا غیرعمدشناخته شد؟ افیون هم کنار ..!

    • بدون نام

      اعتیاد دستور صادر کرده که غیر عمد شناخته شده ! پس برید سراغش تا درمانش کنید...از هندو تایلند و ژاپن و... جلو زدیم در مواد و افیون ....امان از سکوت مسئول

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج