۷۴۰۱۳۳
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

هشدار نسبت به احتمال برهم خوردن امنیت عراق

سید عمار حکیم رئیس جریان حکمت ملی عراق از بروز شکاف های امنیتی در کشور در هفته های اخیر بشدت ابراز نگرانی کرد و نسبت به احتمال برهم خوردن امنیت عراق هشدار داد.

خبرگزاری ایرنا: حکیم روز یکشنبه با صدور اطلاعیه با محکوم کردن انفجارهای امروز در کرکوک (شمال عراق) در نزدیکی یک مرکز نگهداری صندوق های رای انتخابات اخیر از دستگاه های امنیتی خواست به تروریست ها فرصت برهم زدن امنیت عراق را ندهند.

تروریست های منتسب به گروهک تفکیری وهابی داعش روز یکشنبه و در آستانه آغاز عملیات بازشماری آرا انتخابات، در یک حمله دوگانه با گلوله آر پی چی و سپس انفجار خودروی انتحاری یک مرکز نگهداری صندوق های رای در کرکوک را هدف گرفتند اما طبق اعلام مقامات مسوول، به خود مرکز و صندوق ها آسیبی وارد نشد.

بر اساس آمار اعلام شده در این حمله ۱۴ تن از نیروی امنیتی محافظ ساختمان این مرکز زخمی شدند که حال چندتن از آنها وخیم گزارش شده است.

حکیم در بیانیه خود ضمن محکوم کردن شدید حمله انتحاری در کرکوک همچنین به گروگانگیری و اعدام هشت تن از غیرنظامیان از سوی داعش در هفته گذشته اشاره کرد و گفت: تحولات خطرناک و اقدامات تروریستی اخیر بیانگر این حقیقت است که داعش با تلاش های شیطانی خود درصدد ابراز وجود، تشویش اذهان عمومی و برگرداندن عراق به مراحل (بی ثباتی) گذشته است.

رئیس جریان حکمت ملی در ادامه این بیانیه تصریح کرده است: این تحرکات تروریستی درست در زمانی رخ می دهد که پروژه تروریسم در عراق دچار فروپاشی شده و کشور رو به آینده ای دارد که سرشار از یکچارچگی و همدلی سیاسی در مرحله پسا انتخاباتی است.

حکیم در پایان این بیانیه با هشدار نسبت به افزایش این گونه اقدامات جنایتکارنه، از مسوولان دستگاه های امنیتی خواسته است تا برای تقویت طرح های اطلاعاتی و پیشگیرانه به منظور از میان بردن نقشه های کینه توزانه دشمنان تمام تلاش خود را به کار گیرند و فرصت برهم زدن امنیت عراق و شهروندان عراقی را از تمام عناصر شرور و پلید سلب کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج