۷۴۰۶۸۶
۵۰۳۵
۵۰۳۵
پ

حماس: آماده مبادله اصولی اسرا هستیم

عضو دفتر سیاسی حماس تاکید کرد که این جنبش آماده امضای قرارداد اصولی مبادله اسرا است و دشمن صهیونیستی می داند که هزینه چنین مبادله ای چیست.

خبرگزاری مهر: «خلیل حیه» عضو دفتر سیاسی حماس خاطرنشان کرد که این جنبش آماده امضای قرارداد اصولی مبادله اسرا است و دشمن صهیونیستی می داند که هزینه چنین مبادله ای چیست، اما سعی می کند با طرح برخی مسائل درباره پیشرفت در مذاکرات مبادله اسرا، صهیونیست ها را با اوهام و خیالات سرگرم کند.

وی افزود: هر گونه صحبتی درباره مبادله اسرا، بازی کثیف با اعصاب مردم است و مقامات صهیونیستی باید از رویاپردازی و دروغ‌گویی به صهیونیست ها و به ویژه خانواده های نظامیان صهیونیست اسیر گردان های شهید عزالدین قسام خودداری کنند.

گردان های قسام در جریان جنگ ۵۱ روزه سال ۲۰۱۴ در غزه، از اسارت یک نظامی صهیونیست به نام «شائول آرون» خبر داد و در عین حال، سرنوشت یک افسر صهیونیست دیگر به نام «گولدن هدار» در هاله ای از ابهام قرار دارد و قسام هم هیچ اطلاعاتی درباره سرنوشت وی ارائه نکرده است. علاوه بر این، رژیم صهیونیستی اعلام کرده است که یک اسیر دیگر به نام «آبراهام منگستو» و ۲ نفر دیگر از نظامیان این رژیم ناپدید شده و توسط گردان های قسام بازداشت شده اند.

خلیل حیه همچنین از حمایت جنبش حماس از هر گونه تلاشی در راستای لغو محاصره غزه بدون تقبل هزینه های سیاسی یا شرط و شروط خاص خبر داد و اعلام کرد که غزه می تواند در امنیت و آرامش زندگی کند و پروژه ملی را ارتقا ببخشد.

وی ضمن تاکید بر وحدت ملت و سرزمین فلسطین در کرانه باختری و غزه، افزود: غزه بخشی از پروژه نابودی مساله فلسطین نخواهد بود و سرزمین فلسطین قابل تقسیم نیست و امکان جداسازی بخشی از آن از بخش دیگر وجود ندارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج