جاباما
۷۴۱۷۹۲
۱ نظر
۵۰۲۶
۱ نظر
۵۰۲۶
پ

بهترین اپلیکیشن‌های مترجم زبان برای سفر

اپلیکیشن‌های مترجم امروزی می‌توانند تابلوها، راهنما‌ها و متن‌ها را برای شما ترجمه کنند؛ پیامک و مکالمات تلفنی را ترجمه کنند و با کمک‌شان در کشور‌هایی غیر انگلیسی تاکسی بگیرید، غذا سفارش بدهید و با افراد محلی ارتباط برقرار کنید.

وب سایت یک پزشک - میثاق محمدی‌زاده: دنیای اپلیکیشن‌های مترجم تغییرات بزرگی داشته است. در گذشته، با یک اپلیکیشن مترجم فقط می‌توانستید یک کلمه یا عبارت را ترجمه کنید. حداکثر آن ترجمه چند جمله به صورت ناقص و نامفهوم بود.

اپلیکیشن‌های مترجم امروزی می‌توانند تابلوها، راهنماها و متن‌ها را برای شما ترجمه کنند؛ پیامک و مکالمات تلفنی را ترجمه کنند و با کمک‌شان در کشورهایی غیر انگلیسی تاکسی بگیرید، غذا سفارش بدهید و با افراد محلی ارتباط برقرار کنید.

واقعیت افزوده به شما این امکان را می‌دهد تا گوشی موبایل را جلوی هر نوشته و متنی گرفته تا سریعا برایتان در صفحه‌نمایش ترجمه شود.

بهترین اپلیکیشن‌های مترجم زبان برای سفر

این روزها، سفر به خارج از ایران بدون همراه داشتن چند اپلیکیشن مترجم خوب زبان انگلیسی و فارسی غیرممکن به نظر می‌رسد. به مناسبت شروع تابستان و سفرهای زیاد در ماه‌های گرم این فصل، می‌خواهیم چند اپلیکیشن مترجم خوب به شما معرفی کنیم:

Google Translate

بهترین اپلیکیشن‌های مترجم زبان برای سفر

شاید شناخته‌ترین اپلیکیشن مترجم در دنیا و در میان فارسی‌زبان‌ها باشد. از ۱۰۳ زبان دنیا از جمله فارسی پشتیبانی می‌کند که ۵۹ زبان به صورت آفلاین قابل استفاده هستند. در ۹۳ زبان می‌توانید از دست‌خط خودتان استفاده کنید و در ۳۷ زبان می‌توان از قابلیت‌های واقعیت افزوده و مترجم دوربین سود برد.

این اپلیکیشن را حتما روی گوشی موبایل‌تان نصب کنید و هرکجا گیر افتادید؛ کافی است متن را جلوی دوربین گوشی بگیرید تا حداقل ترجمه انگلیسی آن را مشاهده کنید. یکی از راحت‌ترین اپلیکیشن‌های مترجم در دنیا است که دقت بسیار بالایی هم دارد.

iTranslate

بهترین اپلیکیشن‌های مترجم زبان برای سفر

این اپلیکیشن هم جزو معروف‌ترین مترجم‌های زبان دنیا است که خوش‌بختانه از زبان فارسی هم پشتیبانی می‌کند. برخی سایت‌ها از این اپلیکیشن به عنوان دقیق‌ترین مترجم زبان دنیا نام می‌برند. قابلیت تشخیص گفتار بسیار خوبی هم دارد.

این اپلیکیشن از ۱۰۰ زبان مختلف دنیا پشتیبانی کرده و یک نسخه مخصوص برای نصب روی ساعت هوشمند اپل (Apple Watch) دارد. برخی از قابلیت‌های این اپلیکیشن، ترجمه آفلاین، ترجمه وب‌سایت، حالت صوتی و نشان دادن حالات مختلف فعل‌ها است.

به سرعت می‌توان بخشی یا کل متن را کپی و در این اپلیکیشن قرار داد تا ترجمه کند. با عملیات swipe ترجمه روی دستگاه‌های همراه بسیار آسان‌تر و سریع‌تر می‌شود.

نسخه پایه این اپ رایگان است ولی برای استفاده از نسخه حرفه‌ای آن باید هزینه پرداخت شود. هزینه سالیانه اپلیکیشن iTranslate حدود۴۰ دلار است (ماهیانه می‌شود ۵ دلار).

TripLingo

بهترین اپلیکیشن‌های مترجم زبان برای سفر

این اپلیکیشن صوتی و تصویری برای افرادی مناسب است که می‌خواهند مدتی در یک کشور زندگی کنند و با فرهنگ، تاریخچه، عبارات، کلمات و مکان‌های ان‌ها بیشتر آشنا شوند.

قبل از شروع سفر، بسته مخصوص آن کشور مثلا اسپانیا، فرانسه، چین و … را دانلود و نصب کنید. حالا علاوه بر متن، یک مترجم صوتی و تصویری دارید. به راحتی صدای شما را به زبان دیگر ترجمه می‌کند و اجازه می‌دهد با وای‌فای شماره‌گیری کنید و با دیگران بدون هزینه مکالمه داشته باشید.

برای هر موقعیتی مثلا شوخی، صحبت رسمی کاری، گپ‌های شبانه و مکالمات گردشگری، جملات و عبارت‌هایی به شما پیشنهاد می‌دهد تا باهوش و مسلط به آن زبان به نظر برسید.

باز هم نسخه اولیه اپلیکیشن TripLingo رایگان است ولی باید برای نسخه حرفه‌ای آن هر سه ماه ۳۱ دلار بپردازید.

Papago

بهترین اپلیکیشن‌های مترجم زبان برای سفر

اگر قصد سفر به کشورهای آسیایی را دارید؛ بهتر است اپلیکیشن مترجمی مناسب با این کشورها نصب کنید. Papago مترجمی است که از غالب زبان‌های آسیایی پشتیبانی می‌کند.

یک اپلیکیشن کوچک برای ترجمه متن و صوت روی گوشی موبایل شما است. به راحتی صحبت‌های شما را به زبان مقصد ترجمه می‌کند و از امکاناتی مانند دیکشنری، ترجمه تصویری و کتاب اصطلاحات سود می‌برد.

کاربران از این اپلیکیشن راضی هستند. در اندروید امتیاز ۴.۴ را دارد و بیش از ۵ میلیون بار از روی گوگل‌پلی دانلود شده است.

Translate voice

بهترین اپلیکیشن‌های مترجم زبان برای سفر

این اپلیکیشن مخصوص ترجمه‌های صوتی است. با این برنامه می‌تواند به ۴۰ زبان دنیا صحبت کنید و از عبارات و اصطلاحات از پیش آماده سود ببرید.

صدای شما را به طور همزمان و بدون تاخیر ترجمه می‌کند. می‌توانید نسخه چاپی صدای خود را کپی و منتشر کنید. امکان ذخیره برخی جملات و عبارات برای استفاده در آینده وجود دارد. البته، قابلیت تشخیص گفتار اسمارت‌فون شما در کیفیت و قدرت اپلیکیشن Translate voice تاثیر زیادی دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خودتون رو خسته نکنید هیچ کدوم از این اپلیکیشن ها جالب نیستن . به جای تنبل بازیا برید زبان انگلیسی بخونید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج