جاباما
۷۴۲۵۱۱
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

«جیمز باند» به سازمان جاسوسی آمریکا رفت

آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) میزبان «دنیل کریگ» بازیگر نقش «جیمز باند» بود که به زودی در قسمت جدید این فیلم مقابل دوربین می‌رود.

خبرگزاری ایسنا به نقل از گاردین: «دنیل کریگ» که خود را آماده بازی در بیست‌وپنجمین فیلم از مجموعه فیلم‌های اکشن «جیمزباند» و پنجمین حضور متوالی در نقش «مامور ۰۰۷» می‌کند، در راستای تلاش «سیا» برای ارتباط با عموم مردم و آشنایی با نحوه عملکرد آنها از این سازمان اطلاعاتی جاسوسی دیدن کرد.

«جیمز باند» به سازمان جاسوسی آمریکا رفت

«دنی بویل» کارگردان برنده اسکار انگلیسی، جدیدترین فیلم از مجموعه «جیمز باند» را از ماه دسامبر مقابل دوربین می‌برد و علاوه بر کارگردانی یکی از نویسندگان فیلمنامه نیز خواهد بود. هنوز جزئیات داستان این قسمت اعلام نشده اما برخی منابع اعلام کردند نام این فیلم جدید «شَترهند» خواهد بود.

«دنیل کریک» در چهار فیلم شامل «کازینو رویال»، «ذره‌ای آرامش»، «سقوط آسمانی» و «شبح» در نقش مامور ۰۰۷ ایفای نقش کرده بود اما پس از عدم تمایل او به تکرار این نقش، گمانه‌زنی‌های زیادی برای انتخاب «جیمز باند» آینده و جایگزینی او با چهره‌هایی چون «ادریس آلبا»، «آدریان ترنر»، «هنری کویل»، «دامیان لوئیس» و «تام هاردی» مطرح شده بود.

وی در حال حاضر در جایگاه دوم با دوام‌ترین بازیگران «جیمز باند» قرار دارد و ۱۱ سال است که ایفاگر نقش اصلی این مجموعه است. «راجر مور» با بازی در هفت فیلم در طول مدت ۱۲ سال با سابقه‌ترین بازیگر نقش «جیمز باند» محسوب می‌شود.

فیلم «اسپکتر» یا «شبح» بیست و چهارمین و جدیدترین فیلم از مجموعه فیلم‌های جیمز باند بود که در سال ۲۰۱۵ توسط «سام مندس» کارگردانی شد و در نهایت به فروش جهانی بیش از ۸۷۲ میلیون دلار در سینماها دست یافت اما رکورد فروش این مجموعه در اختیار فیلم «سقوط آسمانی» به کارگردانی «مندس» و با حضور «کریگ» و «خاویر باردم» در نقش منفی در سال ۲۰۱۲ است که ۱.۱ میلیارد دلار در سطح جهان فروخت.

بیست وپنجمین قسمت از مجموعه فیلم‌های «جیمز باند» از تاریخ ۲۵ اکتبر ۲۰۱۹ در بریتانیا و از ۸ نوامبر در آمریکا اکران می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج