جاباما
۷۴۳۰۴۱
۵ نظر
۵۰۱۰
۵ نظر
۵۰۱۰
پ

سرقت در صدر جرایم پایتخت‌نشین‌ها

رئیس پلیس پایتخت ضمن بر شمردن اولویت‌های پلیس، بر ضرورت پاکسازی مناطق آلوده تهران تاکید کرد.

خبرگزاری مهر: سردار حسین رحیمی با اشاره به امنیت محله محور در تهران گفت: تلاش ما این است که در برنامه‌های امنیت محله محوری که به طور دائم داریم، محله‌ها را از لوث وجود انواع و اقسام مجرمین و تخلفات پاکسازی کنیم.

وی افزود: ما هر روزه بحث عملیات پاکسازی مناطق آلوده، امنیت محله محور توسط کلانتری‌ها و پلیس‌های تخصصی و مقابله با حضور اراذل و اوباش در پاتوق‌ها و ایجاد مزاحمت توسط آن‌ها را داریم.

سرقت در صدر جرایم پایتخت‌نشین‌ها

رئیس پلیس پایتخت در پاسخ به این سوال که سه موضوع جرم خیزی در تهران بر اساس بسامد کدام هستند، گفت: قطعا سرقت اولویت اول و دغدغه مردم و بیشترین آمار جرم در تهران به شمار می‌رود.

وی با اشاره به طرح‌های پلیس برای مقابله با سرقت و اوباش گری گفت: به عنوان مثال طرح رعد برای مقابله با جرایم از سوی پلیس پیشگیری در کلانتری‌ها اجرا می‌شود. براساس این طرح ماموران کلانتری‌ها برای مقابله با انواع جرایم به ویژه سرقت از محلات اقدامات خود را تشدید کرده و به برخورد با سارقان، مالخران و مزاحمان آسایش مردم می‌پردازند.

سردار رحیمی اضافه کرد: بعد از سرقت، موضوع مهم دیگر، مواد مخدر است که به شدت روی آن‌ها برنامه ریزی می‌کنیم و مقابله با تولید و توزیع کنندگان مواد مخدر از اولویت‌های همیشگی ماست.

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به اجرای مستمر طرح‌های پلیس تهران به صورت شبانه روزی در زمینه مبارزه با مواد مخدر گفت: این طرح‌ها بویژه در محلات پرخطر صورت می‌گیرد و در خصوص مبارزه با عمده و خرده فروشان مواد مخدر رویکرد اطلاعات و عملیات محوری داریم.

سردار رحیمی افزود: البته باید تاکید کنم که همگی در قبال آسیب‌های جامعه باید دغدغه داشته باشیم و با بهره گیری از ظرفیت‌های سازمان‌های مردم نهاد می‌توانیم موفق‌تر عمل کنیم.

وی ادامه داد: اوباش گری و نزاع خیابانی به عنوان سومین رتبه دیگر جرم‌ها در تهران است که اراذل و اوباش بدانند پلیس اجازه چنین اعمال مجرمانه‌ای را به آن‌ها نمی‌دهد.

سردار رحیمی در ادامه با اشاره به مراکز مشاوره در کلانتری‌ها و نیروی انتظامی افزود: وجود مراکز مشاوره در نیروی انتظامی یک انقلابی در کلانتری هاست.

وی تاکید کرد: ارائه مشاوره‌های لازم بسیار مهم است که مراکز مشاوره ما روزانه به هزاران نفر در تهران مشاوره می‌دهند. تلاش ما بر این است که پرونده‌هایی که جنبه امنیتی ندارد به این مراکز ببریم.

رئیس پلیس پایتخت گفت: بیش از ۴۰ درصد پرونده‌ها در این مراکز مشاوره می‌آیند و بالغ بر ۸۰ درصد آن‌ها منجر به صلح و سازش می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شهین سیفی

      همه از دولت هم از ملت

    • بهلول

      نگران نباشید حباب بیکاری است.

    • بدون نام

      دستاورده و كارنامه دولت عزيز تو اين چند سال ...

    • پسر ایران زمین...

      مجموع کل این سرقت ها که عنوان می کنید اندازه کوچکترین دزدی این اختلاسگرا هم نیست.
      یه اختلاسگر رو کم کنید انگار یه تهران دزدی نکرده..
      دزدهی عیاش.

    • سعید

      قیافه رو خخخخخخ خرگوش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج