جاباما
۷۴۳۰۶۵
۱۲ نظر
۵۰۱۷
۱۲ نظر
۵۰۱۷
پ

بهترین خودرو‌های ۲۰۱۸ برای مسافرت‌های تابستانی

گرمای هوا نوید مسافرت‌های تابستانی را می‌دهد تا خانواده‌ها تعطیلی مدرسه‌ها را به فال نیک بگیرند و گشتی در کشور زیبای‌مان داشته باشند. راه‌های مختلفی برای مسافرت وجود دارد، اما خانواده‌های زیادی استفاده از خودرو‌های شخصی را بهترین انتخاب برای مسافرت می‌دانند.

برترین ها - ترجمه از محمد کاملان: گرمای هوا نوید مسافرت‌های تابستانی را می‌دهد تا خانواده‌ها تعطیلی مدرسه‌ها را به فال نیک بگیرند و گشتی در کشور زیبای‌مان داشته باشند. راه‌های مختلفی برای مسافرت وجود دارد اما خانواده‌های زیادی استفاده از خودرو‌های شخصی را بهترین انتخاب برای مسافرت می‌دانند.

به این ترتیب در ادامه خالی از لطف نیست اگر با هم نگاهی به فهرست بهترین خودروهای ۲۰۱۸ برای مسافرت‌های تابستانی داشته باشیم.

کیا سورنتو مدل ۲۰۱۸

بهترین خودرو‌های ۲۰۱۸ برای مسافرت‌های تابستانی

این کراس‌اوور جدید و کم‌مصرف در ایران محبوبیت زیادی دارد و فضای جادار و بزرگ داخل کیا سورنتو این خودرو را به گزینه مناسب برای مسافرت‌های تابستانی تبدیل کرده است. کیا سورنتو مدل ۲۰۱۸ به لحاظ تجهیزات داخلی نیز به وسایل راحت و پیشرفته‌ای مجهز است و پنل اینفوتیمنت کیا سورنتو امکان پخش موسیقی و دسترسی به سرگرمی‌های مختلف را در داخل خودرو در حین مسافرت عرضه می‌کند.

تویوتا کمری هیبرید مدل ۲۰۱۸

بهترین خودرو‌های ۲۰۱۸ برای مسافرت‌های تابستانی

تویوتا در مدل ۲۰۱۸ حسابی دستی بر سر و روی کمتری هیبرد کشیده است و مدل پایه LE این خودرو در شهر حدود ۴.۶ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر مصرف دارد. این مصرف در بزرگراه چیزی معادل ۴.۴ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر برآورد شده است.

تویوتا کمری هیبرید به لحاظ فضای داخلی نیز خودروی بسیار جادار و بزرگی است و صندوق عقب این خودرو جای کافی برای قرار دادن چمدان‌ها و لوازم مسافرت را دارد. تمامی این موارد دست به دست هم داده تا تویوتا کمری هیبرید LE مدل ۲۰۱۸ به یکی از بهترین خودروها برای مسافرت تبدیل شود.

تویوتا سینا مدل ۲۰۱۸

بهترین خودرو‌های ۲۰۱۸ برای مسافرت‌های تابستانی

این خودرو برای خانواده‌های پرجمعیت طراحی شده و بدون شک مسافرتی دلچسب و خاطره انگیز را برای اعضای خانواده به ارمغان می‌آورد. امکانات داخلی تویوتا سینا چیزی از هواپیماهای مسافری درجه یک کمتر ندارد و صندلی‌ها و محل قرار گرفتن پا در این خودرو برای مسافرین به بهترین نحو تعبیه شده تا در مسافرت‌های طولانی خسته نشوند.

این خودرو به لحاظ تجهیزات ایمنی نیز به امکانات جدیدی مانند ترمز اضطراری خودکار، تشخیص هوشمند عابر پیاده، چراغ‌های سو بالای خودکار و چند ویژ‌گی دیگر مجهز شده تا سرنشینان مسافرتی بی‌خطر را تجربه کنند.

هیوندا آیونیک مدل ۲۰۱۸

بهترین خودرو‌های ۲۰۱۸ برای مسافرت‌های تابستانی

حتماً شما هم با ما موافق هستید که چشم راننده در جاده همیشه به نماد بنزین خودرو است، با این حساب اگر شما هم قصد مسافرتی دور و دراز به دور ایران را دارید مدل‌های هیوندا آیونیک به‌عنوان خودرویی بسیار کم مصرف پیشنهاد می‌شوند. این خودرو در شهر چیزی حدود ۴.۱ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر مصرف دارد و در بزرگراه از مصرفی معادل ۳.۹ لیتر بنزین به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر برخوردار است.

این خودرو ۵ سرنشین را در خود جای می‌دهد و مدل‌های هیبریدی آن مصرف کمتری نیز دارند.

سوبارو اوت‌بک ۲۰۱۸

بهترین خودرو‌های ۲۰۱۸ برای مسافرت‌های تابستانی

انصافاً باید گفت سوبارو خودروی اوت‌بک را برای مسافرت و سفر‌های بین شهری طراحی کرده است، تمامی مدل‌های اوت‌بک از سیستم انتقال قدرت موتور به تمامی چرخ‌ها بهره می‌گیرند و صندوق عقب این خودرو فضایی بزرگ و جادار در اختیار راننده و سرنشینان قرار می‌دهد.

هوندا آکورد هیبرید مدل ۲۰۱۸

بهترین خودرو‌های ۲۰۱۸ برای مسافرت‌های تابستانی

هوندا برای مدل ۲۰۱۸ آکورد طرحی نو در انداخته و با خودرویی ایده‌آل برای مسافرت‌های بین‌‌شهری طرف هستیم. هوندا آکورد هیبرید مدل ۲۰۱۸ در جاده‌های شهر و بزرگراه‌ها چیزی حدود ۵ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر مصرف دارد. این خودرو به لحاظ موتوری نیز به یک پیشرانه قدرتمند مجهز است که ۲۱۲ اسب‌بخار نیرو را در اختیار راننده قرار می‌دهد.

صندلی‌های قسمت عقب هیوندا آکورد بسیار بزرگ و راحت طراحی شده‌‌اند و در مدل جدید این خودرو شاهد تغییر جای باتری الکتریکی هستیم تا از این طریق صندوق عقب آکورد هیبرید ۲۰۱۸ جای بیشتری برای قرار دادن چمدان‌ها داشته باشد.

ترمز اضطراری خودکار، سیستم کروز کنترل تطبیقی، امکان حفظ خودرو در لاین و تشخیص هوشمند علائم راهنمایی و رانندگی را می‌توان از دیگر ویژگی‌های آکورد هیبرید ۲۰۱۸ دانست.

کیا استینگر ۲۰۱۸

بهترین خودرو‌های ۲۰۱۸ برای مسافرت‌های تابستانی

با یک خودروی تمام‌عیار برای مسافرت طرف هستیم که قدرت، راحتی و فضای زیاد در داخل خودرو را برای عاشقان به مسافرت و گشت و گذار به ارمغان می‌آورد. این خودرو در قسمت صندوق عقب نیز فضای زیادی را برای قرار دادن اسباب و اثاثیه دارد.

کیا استینگر ۲۰۱۸ در دو مدل با پیشرانه چهار سیلندری توربو و پیشرانه توربوشارژ V6 عرضه می‌شود، این موتور V6 به راحتی در عرض ۴.۷ ثانیه از صفر کیلومتر به میزان ۱۰۰ کیلومتر در ساعت شتاب می‌گیرد.

صندلی‌های عقب استینگر ۲۰۱۸ بسیار راحت و جادار طراحی شده و حتی سرنشینان بسیار بلندقد نیز در طول مسافرت‌های طولانی با استینگر ۲۰۱۸ خسته نخواهند شد.

هوندا سی آر وی مدل ۲۰۱۸

بهترین خودرو‌های ۲۰۱۸ برای مسافرت‌های تابستانی

این شاسی‌بلند کامپکت دارای فضای بزرگ و جاداری برای قرار دادن چمدان‌ها و وسایل مسافرت است، از طرف دیگر از آنجایی که ارتفاع هوندا سی آر وی به نسبت به سایر شاسی‌بلند‌ها کمتر طراحی شده، قرار دادن لوازم در صندوق عقب این خودرو بسیار راحت و ساده انجام می‌شود.

هوندا سی آر وی به لحاظ مصرف نیز یک شاسی‌بلند نسبتاً ‌کم‌مصرف است و در جاده‌های شهر مصرفی معادل با ۸.۴ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر دارد و در بزرگراه‌ها از مصرفی برابر با ۶.۹ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر بهره می‌برد.

پیشنهاد می‌کنیم اگر قصد خرید یکی از مدل‌های هوندا سی‌ آر وی ۲۰۱۸ را دارید، سراغ مدل EX این خودرو را بگیرید که ویژگی‌های هوشمند زیادی را در اختیار راننده قرار می‌دهد.

مزدا میاتا ۲۰۱۸

بهترین خودرو‌های ۲۰۱۸ برای مسافرت‌های تابستانی

این خودرو توانست در سال‌های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ از جانب مراجع مختلف به عنوان بهترین خودروی ژاپنی شناخته شود و انصافاً هم باید گفت یکی از خوش‌دست‌ترین خودروهای ژاپنی است که هندلینگ و رانندگی بسیار خوبی دارد.

این موارد باعث می‌شود راننده در حین رانندگی در مسافرت‌های طولانی احساس خستگی کمتری داشته باشد.

هوندا اودیسه ۲۰۱۸

بهترین خودرو‌های ۲۰۱۸ برای مسافرت‌های تابستانی

این خودرو یک مینی‌ون شیک و باکلاس است که امکانات داخلی آن سرنشینان را حسابی راضی نگه می‌دارد. در مدل ۲۰۱۸ هوندا اودیسه شاهد حضور یک پیشرانه قدرتمند V۶ هستیم که ۲۸۰ اسب‌بخار نیرو را در اختیار راننده قرار می‌دهد. این خودرو در بین مینی‌ون‌های همرده خود از هندلینگ بسیار خوبی برخوردار است و امکانات ویژه‌ای برای تشخیص عابر پیاده و حفظ جان سرنشینان و راننده را در مدل LX این خودرو شاهد هستیم.

این خودرو کاملاً یک خودروی خانوادگی و مسافرتی است و خانواده‌هایی که فرزند کوچک دارند به راحتی کودک دلبند خود را در صندلی مخصوصی که در هوندا ادیسه ۲۰۱۸ تعبیه شده قرار می‌دهند. راننده نیز در پنل اینفوتیمنت می‌تواند از طریق دوربینی که در عقب خودرو کار گذاشته شده با سرنشینان عقب خودرو ارتباط برقرار کند.

در این قسمت به انتهای فهرست بهترین خودروهای ۲۰۱۸ برای مسافرت‌های تابستانی رسیدیم، در پایان پیشنهاد می‌کنیم اگر شما هم اهل مسافرت هستید، در قسمت نظرات نام و مشخصات خودروهایی که به نظر شما برای مسافرت در شب و روزهای گرم تابستان مناسب به نظر می‌رسد را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چقدرم به جیب ما هماهنگ بود
      کسی که اینا رو سوار میشه دیگه به فکر یک لیتر یا دو لیتر بنزین اضافه تو ۱۰۰ کیلومتر نیست که

    • c1 for kia siti

      عزیزم ماها باید با پراید نهایتا با سمند بریم مسافرت رفتن باخودمون برگشتن با خدا

    • محمد

      بی انصافی می فرمائید . مگه پژو ، پراید ، تیبا و سمند و غیره چه شونه که هیچ نامی از این زیر اورها نبردین . وحسرت مسافرت رو به دلمون میزارین.

    • رضا

      آخه چند درصد ایرانی ها میتونند سوار بر این ماشین ها،ایرانگردی کنند،
      به گمانم یه درصد
      لطفا برای ۹۹ درصد ایرانی های کم بضاعت و محروم ازسهم بیت المال بگویید چگونه ایران گردی کنند؟
      باتشکر ایرانی یه درصد اما به فکر ۹۹ درصد

    • بدون نام

      سفر راحت فقط با پراید

    • بدون نام

      جوک تعریف میکنین نه؟؟؟

    • بدون نام

      با چه پولی بخریم

    • علی آزادیان

      واقعا دلتون خوشه حدود ۲ میلیون شاغل و بازنشسته فرهنگی حتی امکان خرید پراید و ۴۰۵ هم ندارند ‌ . سوار خبر از پیاده و سیر خبر از گرسنه نداره

    • مهدی مقامی زاده

      پس پراید چی نامردا...

    • بدون نام

      پس پرایدوسمندچی؟

    • محمد

      باسلام خواهش میکنم این قسمت خودروها را بردارید چون جوانان بیکار فقط باید افسوس این خودروها رابوخورند

    • امین

      افسردگی گرفتم اینا را دیدم گفتم ماها پشت کوه زندگی میکنیم .انگار سوار شدن اینا غیر ممکنه .برای خارجیها البته کشورهای ی که تحریم نیستند نیاز اولیه است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج