۷۴۳۶۹۶
۵۰۱۴
۵۰۱۴
پ

ساموئل ال جکسون ۲۵ سال جوان‌تر می‌شود

«مارول استودیوز» معمولا با استفاده از جلوه‌های ویژه کامپیوتری و به صورت دیجیتالی، ظاهر شخصیت‌های حاضر در فیلم‌هایش را جوان‌تر کرده است.

گیمفا: «مارول استودیوز» معمولا با استفاده از جلوه‌های ویژه کامپیوتری و به صورت دیجیتالی، ظاهر شخصیت‌های حاضر در فیلم‌هایش را جوان‌تر کرده و از میان‌ آن‌ها می‌توان «مایکل داگلاس» (Michael Douglas) در فیلم Ant-Man «مرد مورچه‌ای»، «رابرت داونی جونیور» (Robert Downey Jr) در Captain America: Civil War «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی»، «کرت راسل» (Kurt Russell) در Guardians Of The Galaxy Vol. ۲ «نگهبانان کهکشان بخش ۲»، و داگلاس، «میشل فایفر» (Michelle Pfeiffer) و «لارنس فیشبرن» (Laurence Fishburne) در جدیدترین اثر خود یعنی Ant-Man And The Wasp «مرد موردچه‌ای و زنبورک» را نام برد. حال گفته شده که قرار است «ساموئل ال. جکسون» (Samuel L. Jackson) برای فیلم Captain Marvel «کاپیتان مارول»، ۲۵ سال جوان‌تر در نقش «نیک فیوری» نشان داده شود.

ساموئل ال جکسون ۲۵ سال جوان‌تر می‌شود

بازیگرانی که در بالا به آن‌ها اشاره شد، برای صحنه‌های کوتاهی جوان‌تر به نمایش درآمده‌اند، در نتیجه احتمال داده می‌شد که همین اتفاق برای جکسون هم رخ دهد؛ اما «کوین فایگی» (Kevin Feige)، مدیر عامل مارول استودیوز، اعلام کرده که جکسون قرار است در سراسر فیلم ۲۵ سال جوان‌تر دیده شود و این یعنی که خط زمانی و حضور جکسون، کاملا مربوط به دهه نود میلادی خواهد بود. فایگی که این حرف‌ها را با مجله «Slash Film» در میان گذاشته، همچنین این تکنولوژی را شگفت‌آور خوانده و بدون لو دادن داستان فیلم، درباره حضور جکسون و جوان‌تر شدنش سخن گفته است. او علاوه بر این به «کلارک گرگ» (Clark Gregg) هم اشاراتی داشته و گفته که او نیز قرار است در نسخه‌ای جوان‌تر از شخصیت‌اش یعنی «مامور فیل کولسن» که این روزها با سریال Agents Of S.H.I.E.L.D. «ماموران شیلد»، طرف‌داران زیادی پیدا کرده، ظاهر شود. اگر مخاطبان واکنش مثبتی به این تکنولوژی نشان بدهند، قطعا در فیلم‌های آینده هم شاهد استفاده‌ی دوباره از آن خواهیم بود.

ساموئل ال جکسون ۲۵ سال جوان‌تر می‌شود

کاپیتان مارول، داستان «کارول دنورز» (با بازی بری لارسون) و تبدیل شدنش به قوی‌ترین ابرقهرمان دنیای مارول در حین جنگی کهکشانی بین دو نژاد فضایی را روایت می‌کند. این فیلم در دهه ۹۰ میلادی جریان دارد و ماجراجویی جدیدی را در گذشته‌ی دیده نشده‌ی دنیای سینمایی مارول به نمایش می‌گذارد.

لارسون در این فیلم که توسط «آنا بودن» (Anna Boden) و «رایان فلک» (Ryan Fleck) ساخته می‌شود، علاوه بر جکسون و گرگ، «بن مندلسون» (Ben Mendelsohn)، «لاشانا لینچ» (Lashana Lynch)، «جما چان» (Gemma Chan)، «آلجنیس پرز سوتو» (Algenis Perez Soto)، «رون تمت» (Rune Temte)، «مکینا گریس» (McKenna Grace)، «آنت بنینگ» (McKenna Grace) و «جود لاو» (Jude Law) را نیز همراهی می‌کند. همچنین قرار است «جایمن هانسو» (Djimon Hounsou) و «لی پیس» (Lee Pace) برای ایفای دوباره‌ی نقش‌هایی که در فیلم Guardians Of The Galaxy «نگهبانان کهکشان» داشتند بازگردند. فایگی به عنوان تهیه‌کننده، و «لویی دسپوزیتو» (Louis D'Esposito)، «ویتوریا آلونسو» (Victoria Alonso)، «جاناتان شوارتز» (Jonathan Schwartz)، «پتی ویتچر» (Patty Whitcher) و «استن لی» (Stan Lee) هم در نقش تهیه‌کننده اجرایی حضور دارند.

کاپیتان مارول که اولین فیلم ابرقهرمانی زن دنیای سینمایی مارول محسوب می‌شود، قرار است در ۸ مارس ۲۰۱۹ (۱۷ اسفند ۹۷) اکران شده و به ۲۱امین فیلم مارول تبدیل شود. بعد از این فیلم، Avengers ۴ «انتقام‌جویان ۴» اکران می‌شود و شاهد پایان فاز سوم دنیای سینمایی مارول خواهیم بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج