جاباما
۷۴۵۷۳۶
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

در پی اجرای ابلاغیه دولت انجام شد؛

قطع برق ۲ وزارتخانه و ۳۵ ارگان دولتی پرمصرف

درپی بخشنامه ابلاغی استاندار تهران به مراکز دولتی مبنی بررعایت صرفه جویی در مصرف برق، برق ۲ وزارتخانه و ۳۵ ارگان دولتی پرمصرف توسط شرکت توزیع نیروی برق تهران قطع شد.

باشگاه خبرنگاران جوان: به نقل از وزارت نیرو، برابر اعلام شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، با توجه به استمرار هوای گرم و به دنبال آن افزایش استفاده از سیستم های سرمایشی، این شرکت در راستای نظارت بر حسن اجرای بخشنامه ابلاغی استاندار تهران مبنی بر کاهش مصرف انرژی و قطع سیستم های سرمایشی از ساعت ۱۳:۳۰ و همچنین توزیع پایدار برق مشترکان به خصوص بخش خانگی، با اعزام ۲۵۰ اکیپ فنی و مهندسی به سازمان ها و ادارات شهر تهران نسبت به ارزیابی و پایش مصرف انرژی و رعایت الگوی مصرف برق اقدام کرد.

بر اساس گزارشات دریافتی از تیم های ارزیابی پایش انرژی ادارات پایتخت و با توجه به کم توجهی به مدیریت مصرف، با صدور اخطار برای اصلاح الگوی مصرف و اجرای بخشنامه مذکور، برق ۳۵ ارگان، سازمان و همچنین دو وزارتخانه در روز چهارشنبه هفته گذشته قطع شد.

گفتنی است اگر مشترکان تنها ۱۰ درصد در مصرف برق صرفه جویی کنند، پیک تابستان امسال بدون اعمال محدودیت بار در شبکه سپری خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج