۷۴۵۸۱۳
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

فیلم‌های «بولاک» همچنان می‌فروشند

او که در فیلم «اوشن ۸» سردسته یک گروه از سارقان زن است، هنوز و در ۵۴ سالگی هم از پردرآمدترین هنرپیشه های زن هالیوود به حساب می آید اما این ایراد به او وارد است که چرا سودسازترین فیلم عمر هنری ۳۰ ساله وی که «مینیون ها» محصول ۲۰۱۵ و با گیشه ای بیش از یک میلیاردی است، یک کارتون است و بولاک در آن فقط صداپیشه گی کرده است.

بانی فیلم: ساندرا بولاک که پس از اوجگیری دهه ۱۹۹۰ خود و سپس تصاحب اسکار سال ۲۰۰۹ برای بازی در فیلم دراماتیک و اجتماعی «نقطه کور» چند سال آرام را سپری کرد و سپس با فیلم فضایی و پر ابتکار «جاذبه» محصول سال ۲۰۱۳ شکوهش را باز پس گرفت، با «اوشن۸» که ساخته گری راس است و ادامه ای بر سه گانه دهه ۲۰۰۰ استیون سودربرگ با اسامی «اوشن۱۱، ۱۲ و ۱۳» به حساب می آید، رونق قدیمی خود در گیشه ها را تکرار کرده است.

فیلم‌های «بولاک» همچنان می‌فروشند

او که در این فیلم سردسته یک گروه از سارقان زن است، هنوز و در ۵۴ سالگی هم از پردرآمدترین هنرپیشه های زن هالیوود به حساب می آید اما این ایراد به او وارد است که چرا سودسازترین فیلم عمر هنری ۳۰ ساله وی که «مینیون ها» محصول ۲۰۱۵ و با گیشه ای بیش از یک میلیاردی است، یک کارتون است و بولاک در آن فقط صداپیشه گی کرده است. بولاک که در سال ۱۹۹۴ با بازی در فیلم حادثه ای «سرعت» بسیار مشهور شد، برای ادامه سال ۲۰۱۸ هم فیلم جدید دیگری به نام «مالوری» را آماده پخش دارد. درباره این فیلم توضیحات مشخص و دقیقی انتشار نیافته اما حتی آمدن نام بولاک به عنوان یکی از نفرات اصلی حاضر در آن نیز برای رویکرد وسیع مردم به تماشاخانه ها برای دیدن فیلم جدید وی و توفیق اقتصادی آن کفایت می کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بولک

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج