۷۴۶۳۶۰
۱۲ نظر
۵۰۰۰
۱۲ نظر
۵۰۰۰
پ

عابدینی: بهانه‌های کی‌روش تمامی ندارد!

رئیس پیشین فدراسیون فوتبال با انتقاد از صحبت‌های سرمربی تیم ملی ایران گفت: کارلوس کی‌روش دنبال تنش است و ادامه کار او با این سطح از مدیریت فدراسیون مقدور نیست.

خبرگزاری مهر: امیر عابدینی درباره ارزیابی اش از عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی گفت: در کل فوتبال ایران در جام جهانی موفق بود. بهترین دستاورد ایران در جام جهانی حضور علیرضا فغانی بود. اینکه ۴ امتیاز گرفتیم و در گروه خودمان عرض اندام کردیم را باید به فال نیک گرفت. برایند کار ما در جام جهانی مثبت و مفید بود.

وی که با برنامه تهران ورزشی گفتگو می کرد، افزود: مردم راضی بودند و این نشان می دهد توقع مردم در حدی است که کار دوستان در تیم ملی قابل قبول بوده است. باید کار کی روش را تحلیل و ارزیابی کرد و نمره قبولی یا متوسط رو به بالا به ایشان داد.

رئیس پیشین فدراسیون فوتبال درباره اختلاف کی روش و برانکو بعد از بازی های تیم ملی در جام جهانی تاکید کرد: از مواردی که کی روش گفت تعجب کردم. برانکو نشان داده مربی بزرگی در سطح آسیا است و در جهان هم شناخته شده است و حرف برای گفتن دارد. برانکو آدم با شخصیتی است. کی روش را هم در دنیا می شناسند. توقعم این بود وقتی کی روش موفقیت را به حدی رقم زدند که همه خوشحال بودند، روی بستر خشنودی مردم حرکت می کرد نه اینکه برعکس این موج حرکت کند. این حرکت پسندیده نبود.

عابدینی درباره اینکه آیا باید قرارداد کی روش بلندمدت باشد یا بعد از جام ملتها دوباره تمدید شود؟ گفت: کفاشیان هشت سال در فدراسیون زحمت کشید و یکی از گلایه هایش از فوتبال، همین تنش های کی روش بود. در جلسات متعدد از کفاشیان شنیدم که کی روش دنبال ایجاد تنش است. آقای تاج در یک جلسه خواست و مدعی شد که باید تا جام جهانی تحمل کنیم چون بهانه های کی روش تمام شدنی نیست و هر روز بهانه جدیدی می گیرد.

وی ادامه داد: بنده دارم از نظر نظام مدیریتی در تیم ملی صحبت می کنم. بهتر است تصمیم قاطع گرفته شود. در سطح وزیر آقایان جوری با آدم های خارجی دست می دهند که گویا با فرشتگان آسمانی دست می دهند. آنها واقعیت ها را کنار می گذارند و روی موج محبوبیت خارجی ها سوار می شود. این باعث می شود او (کی روش) هم توقعاتش را طوری بالا ببرد که رئیس فدراسیون را تدارکاتچی بداند و رئیس فدراسیون مجبور شود کوتاه بیاید. باید یک روز با قاطعیت درباره کی روش تصمیم گرفت.

رئیس پیشین فدراسیون فوتبال یادآور شد: ادامه کار با کی روش با سطح مدیریت فدراسیون مقدور نیست مگر اینکه همچنان او را مثل استخوان لای زخم تحمل کنیم.

عابدینی درباره اینکه مردم کی روش را دوست دارند، گفت: باید واقعیت ها را دید. به این حرف اعتقاد دارم اما باید کار را تجزیه و تحلیل کنیم و ببینیم ایشان چه کار برای فوتبالمان کرده است. شما در جام جهانی دیدید که چه تعداد لژیونر روی نیمکت بودند و بازیکنان داخلی در زمین بازی می کردند.

وی با انتقاد از کی روش و صحبتهایش قبل از جام جهانی درباره کیفیت بازیکنان داخلی گفت: چرا این همه انتقاد به لیگ ایران بود ولی مهره های درخشان جام جهانی بازیکنان لیگ بودند. باید کارشناسی شود. شاید این محبوبیت کاذب باشد. ما قبلا خیلی ها را دوست داشتیم ولی بعدا پشیمان شدیم! الان هم می دانم اگر کی روش این حرفهایم را گوش کند و یا برایش ترجمه کنند، مواضع پرخاشگرانه ای در قبال من می گیرد.

عابدینی اظهار کرد: بنده مربیان سرشناسی از اوفارل و رایکوف گرفته تا آدمهای بزرگی مثل ایویچ همه را می شناسم. با همه این سرمربیان ارتباط داشتم. مگر ایویچ جزو ۵ مربی برتر دنیا نبود؟ چقدر تنش داشت؟ بلاژووچ چقدر در تیم ملی ایران تنش داشت؟ خیلی ها آمدند خدمت ارزنده کردند و تنش ایجاد نکردند. باید منصفانه گفت که این نیست. ما عاشق مملکت و مردم هستیم. نمی شود گفت ما دشمن و کسانی که از خارج آمده اند دوست هستند. آنها خدمت گذار هستند و باید پول به آنها داد ولی نباید روی عواطف ملت که با تمام نابسامانی ها با هم زندگی می کنند، پا گذاشت.

مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس درباره پیشنهادات خارجی علیرضا بیرانوند و اینکه آیا باید این دروازه بان در پرسپولیس بماند؟ گفت: مارکت فوتبالیست عین «بهارِ دختر» است. اگر بازیکن را نگه دارید و پیشنهادش برود، باید همیشه او را نگه دارید. اگر سطح فوتبال ما دبیرستان باشد، سطح اروپا دانشگاه است. نباید جلوی این بازیکنان را گرفت. باید بگذاریم بروند. هرچه بازیکنان و مربیان ما در اروپا بیشتر باشند، بهتر است. اعتقاد دارم فوتبالیست ها وقتی برایشان بازار پیدا می شود، باید بروند و بدرخشند و نام فوتبال ایران را در همه جای دنیا مطرح کنند.

وی درباره اینکه پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس بسته است و باشگاه در شرایط سختی قرار دارد، تاکید کرد: آقای برانکو شرایطی را برای فوتبال ایران و پرسپولیس رقم زده است و بازیکن سازی می کند و به جوانها فرصت می دهد. بعضی از جوانها بی وفایی می کنند. پرسپولیس جامعه بزرگی است. باید برانکو باور و هضم کند. اگر نتوانند بازیکن بگیرند، بیرانوند هم آنقدر بزرگواری می کند که ۶ ماه بماند.

رئیس پیشین فدراسیون فوتبال درباره درخواست وزارت ورزش برای معافیت از خدمت سربازی برای چند ملی پوش هم گفت: در هر رشته ای و نه فقط فوتبال، بازیکنی که در سطح ملی حضور دارد نشان داده که یکی از سربازان نظام و ملت است و دارد از حیثیت فرهنگی و ورزشی دفاع می کند. باید به اینها بها داد و هر موقع که شد بروند دوره آموزش را ببینند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پرویز

      جناب عابدینی چرا از طرف مردم حرف می زنید اگر یک نظر سنجی واقعی صورت بگیرد ۸۰ درصد مخالف حضور کی روش در ایران هستند متاسفانه نظرسنجی مهندسی شده فردوسی پور هم ملت و هم دولت را فریب می دهد بقول وزیر ورزش دولت دهم کی روش استخوان لای زخم است ولی نباید تحملش کرد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو بیجا کردی .هرکی خدمت به کشورت میکنه میشه دشمنت‌؟

    • mehdi

      آقای عابدینی چون مدیر عامل پرسپولیس بودید دارید از برانکو حمایت میکنی؟ درصورتی که هم استقلال هم پرسپولیس باید در خدمت تیم ملی باشن. در ضمن دوست عزیز اگه دقت کنی میبینی که همه مردم از عملکرد کی روش وتیم ملی راضین. ما باید یادمون باشه قبل از کی روش آرزو رفتن به جام جهانی رو داشتیم.راستی بازیکنای داخلی توی اردوی تیم ملی آماده شدن وگر نه قبلش اصلا آماده بازی تو جام جهانی نبودن.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اولا تو هم نگو همه راضین اصلاهم راضی نیستن نهایتش دلالها و فردوسی پورراضین بقیه ناراضی دوما اگه یکم درک فوتبالی داشتی میفهمیدی که بازیکنای داخلی تواردو رشد نکردن اماده نشدن دلیلشم اینه اگه تواردو اماده شدن پس جهانبخش که اقای گل هلند شد چرا اماده نبود سردار چرا اصلانتونست بازی کنه وعلنا ما باده یاحتی نه بازیکن توزمین بازی کردیم پس چیزی رو که نمیدونی لطفانظرنده واقعابدترین بازیکنای مالژیونرهابودن اگه اوناهم مثل داخلیابازی میکردن چه بسا صعودمیکردیم وشاید تا مرحله بعدشم صعودمیکردیم خوبه ادم منصف باشه حالا طرفدار هرتیم یامربی هست

    • علی تاجی

      دوران خودت هنوز توی ذهن مردم نقش بسته عابدینی جان پس شما بهتره درشو بذاری و هیچی نگی.. با اون مدیریت قشنگ تو بود که الآن هیچ اثری از داماش در روی کره خاکی باقی نمانده .. آدمهای امثال تو فقط زور بهشان داره که کیروش راهای دلال بازی و دزدی افرادی مثل شما رو بسته .. پس دیگه هیچی نگو که حنات بدجوری رنگش تو ذوق مردم میزنه ...افتاد؟ یا بیام برات جاش بندازم ؟

    • حمید

      آقای عابدینی،،چرا میخواید با اظهار نظرهای پوچ و بی اساس توی صفحه اول روزنامه ها باشید؟ برادر عزیز قبول کن دوران ناخت وتاز امثال شما مدتهاست که تموم شده

    • بدون نام

      آخییییی خیلی وقت چیزی نخوردی؟ گرسنته؟

    • پورسنایی

      تو چرا از طرف مردم حرف میزنی ومیگی 80 درصد مخالف کیروش هستند بیسواد از عابدینی انوقت ایراد میگیری اول خودتو اصلاح کن بعد نفوس بد در مورد کیروش وانتقاد از عابدینی کن او راست میگوید مردم کیروش را دوست دارند

    • بدون نام

      عابدینی مافیای کثیف لنگ

    • بدون نام

      عابدینی‌جون،اولاکه‌مردم‌کی‌روش‌روبیشتربخاطرصداقتش‌واینکه‌برعکس‌شماهاهرچی‌هست‌خودشه‌دوست‌دارند،دومابدبختی‌ماملت‌اینه‌که‌دلسوزامون‌یه‌عده‌معلوم‌الحال‌مثل‌جنابعالین‌که‌نمیدونم‌بخوایم‌شمابرامون‌دل‌نسوزونیدبایدکی‌روببینیم،سوماتودیگه‌کوچکترازاونی‌هستی‌که‌کیروش‌بخوادجوابتوبده،تمنادارم‌اگرواقعادلسوزی‌بروبالاسرزن‌وبچت‌وواسه‌اونادل‌بسوزون‌وتوروبه‌خورده‌برده‌هات‌ازفوتبال‌قسم‌دیگه‌واسه‌مادل‌نسوزون!!!

    • بدون نام

      درود بر کیروش کاردان و کار بلد.....
      امثال عابدینی معلول الحال باید خودشون به بزرگانی مثل کیروش بچسبونن که فراموش نشن

    • بدون نام

      اخه این عابدینی کیه که به کیروش ایراد میگیره ...
      برای اینکه توی دید باشه ه بزرگان گیر میده
      اخه تو عمرت حتی تمرین ریال یا منچستر یونایتد رو از نزدیک دیدی که به مربی بزرگی مثل کیروش که سرمربی اونا لوده ایراد میگیری؟؟؟؟وقاحت و پررویی هم حدی داره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج