۷۴۶۸۷۳
۲۳ نظر
۶۴۶۸
۲۳ نظر
۶۴۶۸
پ

چگونه «کایلی جنر» جوان‌ترین میلیارد جهان شد؟

کایلی جنر، متولد ۱۹۹۷، مدل، هنرپیشه، کارآفرین و شخصیت شبکه ‌های اجتماعی آمریکایی ست. او جزو جوان ترین کارآفرین ثروتمند آمریکا شناخته شده است. در سال ۲۰۱۴ مجله تایمز او را جزو ۲۵ نوجوان تأثیرگذار، به دلیل نفوذ قابل توجهی که میان نوجوانان دارد، معرفی کرد.

برترین ها - ترجمه از پردیس بختیاری: کایلی جنر، متولد ۱۹۹۷، مدل، هنرپیشه، کارآفرین و شخصیت شبکه ‌های اجتماعی آمریکایی ست. او جوان ترین عضو خانواده مشهور کارداشیان هاست که در مجموعه تلویزیونی «پا به ‌پای خانواده کارداشیان» همراه با خانواده‌ اش درخشید و محبوبیت زیادی کسب نمود.

چگونه «کایلی جنر» جوان‌ترین میلیارد جهان شد؟

در سال ۲۰۱۴ مجله تایمز او را جزو ۲۵ نوجوان تأثیرگذار، به دلیل نفوذ قابل توجهی که میان نوجوانان دارد، معرفی کرد.
او چند سالی ست که برند محصولات زیبایی خودش را روانه بازار کرده است. شرکت او جزو یکی از بهترین شرکت های لوازم آرایشی شناخته می شود. او کار خود را ۲ سال قبل، با تولید ست های رژ لب و خط لب به قیمت ۲۹ دلار تاسیس کرد و تاکنون ۶۳۰ میلیون دلار از آنها را به فروش رساند که ۳۳۰ دلار آن تنها در سال ۲۰۱۷ بوده است. مجله فوربز ارزش شرکت کایلی را که تماما متعلق به خودش می باشد، ۹۰۰ میلیون دلار تخمین زده است.

چگونه «کایلی جنر» جوان‌ترین میلیارد جهان شد؟

او جزو جوان ترین کارآفرین ثروتمند آمریکا شناخته شده است. به راستی او اینهمه درآمد را از چه راهی به دست آورده است؟ او علاوه بر درآمدی که از برند لوازم آرایش اش دارد، میلیون ها دلار را از برنامه های تلویزیونی و همکاری اش با برندهای مشهوری چون کفش پوما و برند لباس PacSun به دست می آورد.

اما چیزی که بیش از همه در ثروت او نقش داشته، شبکه های اجتماعی بود. در واقع شبکه های اجتماعی چون اینستاگرام یا توییتر برای او یک پلتفورم بزرگی محسوب می شد تا بتواند به راحتی با مشتریان و هوادارانش در ارتباط باشد. او ویدیوهایی از خود و محصولات جدیدش را منتشر می کند و هوادارانش را ترغیب می کند تا از محصولاتش استفاده کنند. داشتن 16.4 میلیون فالوور در اینستاگرام و 111 میلیون فالوور در توییتر برایش کافی ست تا تمام محصولات خود را به فروش رساند.

او در شرکت اش 7 کارمند تمام وقت و 5 کارمند پاره وقت دارد. البته مادر او، کریس جنر، نیز در برخی کارها به کمک اش می آید و به ازای آن 10% از سود حاصل از فروشش را می گیرد.

کایلی از علاقه اش به کارآفرینی در دوران کودکی می گوید: «من از همان دوران دوست داشتم که برای خودم کار کنم. من از بچگی زیر ذره بین بودم، از این رو دوست داشتم همیشه زیبا و جذاب به نظر آیم. حتی در دوران دبستان هم آرایش می کردم و سایه چشم بنفش می زدم. در حقیقت آرایش به من اعتماد به نفس بیشتری می داد.»

او آرایش کردن را از ویدیوهای آموزشی یوتیوب و برنامه های تلویزیونی و عکس های مدل ها یاد گرفت. او فرم لب هایش را دوست نداشت و از همان ابتدا خط لب را بالاتر از لب هایش می کشید تا بزرگ تر به چشم آیند. این کار او آنقدر در شبکه های اجتماعی درخشید که چالشی به نام «چالش لب های کایلی» به راه انداخت.

او دوست نداشت که برای شروع کار از کسی پول قرض بگیرد، از این رو مقداری از پس اندازش از کار مادلینگ را که حدود 250000 دلار بود، برای اولین تولید رژ لب هایش(حدود 15000 عدد رژ لب) صرف کرد. او چندین ماه وقت خود را به تبلیغ لوازم آرایش اش در اینستاگرام صرف، سپس آنها را در تاریح 30 نوامبر 2015، روانه بازار کرد. او آنقدر در این کار حرفه ای عمل کرد که تمامی محصولات او در عرض چند دقیقه به فروش رفتند.

چگونه «کایلی جنر» جوان‌ترین میلیارد جهان شد؟

از آن پس، تولیدات او بیشتر و بیشتر شد. به عنوان مثال در نوامبر ۲۰۱۶ او در عرض ۲۴ ساعت، ۱۹ میلیون سفارش گرفت. در اواخر سال ۲۰۱۷، درآمد او چیزی حدود ۳۰۷ میلیون دلار تخمین زده شد. در واقع او توانست در عرض ۲ سال و نیم به یکی از پردرآمدترین شرکت های جهان تبدیل شود. هیچ شرکتی تا به حال نتوانسته رکورد کایلی را در این مدت کوتاه بزند.

او هر ساله تعداد بیشتری از لاین های لوازم آرایشی را به تولیداتش اضافه می کند. می توان گفت که سرعت پیشرفت او در این زمینه دور از انتظار است به طوری که پیش بینی می شود او امپراطور محصولات زیبایی را در آینده ای نزدیک، به دست گیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اینهمه پول و می خواد چیکار؟ بترکه

    • بدون نام

      حسودیم شد :(

    • الی

      دولتها وظیفه اشون تسهیل شرایط برای کارآفرینان و تولیدکنندگان هست تا با افزایش معاملات دولت هم بتونه مالیات بیشتری بدست بیاره...همین میشه که یه نوجوان براحتی میلیاردر میشه چون امکانات کارآفرینی دراختیارشه و مانعی سرراهش نیست...

      پاسخ ها

      • محسن

        یک وقت تاثیر مادر و پدر پولدار و مشهورش رو در نظر نگیریا فقط خودش به تنهایی تونسته میلیاردر بشه.
        بابا این خانواده کارداشیان و جنر ها با شایعه سازی تونستن مشهور بشن. بچه دار می شدن،تا ریالتی شو ها شون پر طرفدار بشه.کی رو اینا اسم کار آفرین گذاشته?

      • بدون نام

        محسن چرا حرف غیرمنطقی میزنی برادر من؟!
        هزاران هزار آدم تو دنیا پدر و مادر میلیاردر دارن ولی نمیتونن تو کاراشون موفق شن. این آدم اومده از فکرش استفاده کرده و همون پولی که داشته رو صرف تولید کرده و چندین برابر سود کرده و در عرض دو سال تونسته محصولاتش رو گسترش بدهو الان ۹۰ درصد ثروتش رو هم از طریق تولید و فروش محصولاتش بدست آورده. به طور واضح کاری که کرده کارآفرینیه

      • بدون نام جان

        این خانواده همشون یه مشت احمق هستن که برای پول هر کاری میکنن اینا در اوایل پیشرفت شبکه های مجازی در آمریکا با بخش کردن فیلم پورن کیم شروع شد و با ادامه دادن یه شو تلویزیونی مسخره ادامه پیدا به دلیل نبود فرهنگ درست شبکه های اجتماعی همشون مشهور شدن مثل همین ایران که اوایل کار یه اخمقی مثل دنیا جهان بخت معروف شده اونا تو آمریکا بودن و بیشتر مشهور شدن همشون از کیم . کورتنی و کانیه همشون چنتا برند تولید وسایل مثل لباس یا لوازم ارایشی دارن کانیه هم مثلا یه برند تولید کفش داره و این داستانایی که درباره ی پیشرفت اینا میبافن کاملا دروغه الان تو آمریکا دیگه مردم اصلا اجازه نمیدن کسی با احمقس معروف بشه دلیلش هم همین خانواده هست اکثر طرفدارا شون هم نوجوانا یا تینیجرای امریکایی هستن یعنی فروش محصولات به قشر جوان مثل اب خوردنه و به دلیل فروش لوازم ارایشی که مصرفی همینا بود به ثروت رسید یعنی اگر چیز دیگه میفروخت عمرا نمرسید طرفداراش هم از صد میلیون به بالا هستن اینم بگم بقیه خانواده بی خاصیت اینام پولدارن حتی شاید بیشر از این ولی اعلام نمیکنن . خلاصه قبول داشتن این بی عقل به عنوان کار افرین احمقی هست

    • شیما

      واااای ینی چگونه میتونههه باشهههه

    • ali

      سرزمین فرصت ها که میگن همینه
      حالا ما خواستیم به کاری شروع کنیم ده سال طول کشید تا وام بهمون بدن اخرشم پیر شدیم حس کار کردن نموند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مطمینا آدمای موفق آدمهایی بسیار قوی هستن که هزار تا سنگ جلوی پاشون بوده ولی اونا قویتر از این حرفا بودن. کار تولید و کلا کارای بزرگ مال آدمای بزرگه و آدمایی که زود خسته میشن مناسب این کارا نیستن عزیز

      • بدون نام

        دوست عزیز ربطی نداره تو خود آمریکا هم هزاران نفر هستن که تلاش میکنن کارآفرینی کنن و نمیشه همه چیز بستگی به خود آدم داره

      • بدون نام

        تو ایران خودمون کلی آدم هستن که از صفر شروع کردن و بعد از چند سال تو کارآفرینیشون موفق شدن؛با تحمل سالها مرارت و سختی های غیرقابل تصور.
        به نظرم اونی که جنم کار سخت و کفش آهنین داشته باشه میتونه موفق شه

    • ALIJB

      این و خانوادش اصلا کار افرین نیستن اونا یه خانواده بی استعدادن که برای شهرت هرکاری میکنن. کایلی جنر نه خوانندس نه بازیگره نه مدله نه کار افرین اون فقط با خانوادش و تبلیغات به اینجا رسیده برند لوازم اراشیش هم خیلی افتضاحه و صدای خیلی هارو در اورده اون در حقیقت لوازم بی کیفیت رو میخره برند خودش رو روشون میزنه و وارد بازار میکنه تا سود کنه!!

      پاسخ ها

      • تهران

        درآمریکا نمیشه همچین دزدی انجام داد ولی در ایران چرا....

      • بدون نام

        مطمینا اگه حرف شما در مورد لوازم آرایشش درست بود نمیتونست یه این موفقیت بزرگ برسه

      • بدون نام

        چرا نمیشه تو آمریکا انجام داد؟ اتفاقا این کارا اونجا هم مثل ایرانه،به هر حال انسان انسانه،منتها اینا یا از این کارا نمیکنن یا بلدن کارشون رو خوب انجام بدن چون میدونن لو برن بد به حالشونه و نمیتونن جایی فرار کنن ولی ایرانیا یی که اختلاس و دزدی میکنن چون خیالشون راحته اگه لو هم برن و فرار کنن آمریکا یا جای دیگه پلیس اونجا با دولت و پریس ایران همراهی نمیکنه که برشون گردونه ،انقدر کشورای دیگه رو تو ذهنتون بزرگ نکنین اونا فرشته نیستن،مثل ما هم آدم سیاه دارن هم سفید هم خاکستری

      • بدون نام

        تو خوبی:)))

    • صباا

      از من فقط سه سال بزرگتره
      خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

    • بدون نام

      مجرده؟!!!!!
      خخخخخ

    • بدون نام

      خانواده کارداشیان با هرزگی به این پولها رسیدن

    • زهرا

      ای خاک بر سرمن.من و کایلی همسن هستیم من خودمو آوار کردم زیر دوتابچه و اونو بببین‌.بازم شکرت

    • بدون نام

      چرا اصرار دارید که از خوانواده اش پول نمیگیره معلومه که میگیره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        افرین

    • بدون نام

      بی استعداد ک تمام ثروتش فقط از عکسایی ک تو اینستا میذره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج