جاباما
۷۴۶۹۰۹
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

اُمگا ۳ چگونه جلوی رشد سرطان را می‌گیرد؟

تحقیقات جدید می‌گوید «قاتل طبیعی درد» یا همان «سیستم اندوکانابینوئید» / Endocannabinoid System می‌تواند با فعال‌سازی اسیدهای چرب امگا ۳ با سرطان مبارزه کند.

خبرآنلاین: تحقیقات جدید می‌گوید «قاتل طبیعی درد» یا همان «سیستم اندوکانابینوئید» / Endocannabinoid System می‌تواند با فعال‌سازی اسیدهای چرب امگا ۳ با سرطان مبارزه کند.

اُمگا ۳ چگونه جلوی رشد سرطان را می‌گیرد؟

تحقیقات جدید به رهبری «آدیتی داس» پروفسور دانشگاه ایلینوی نشان می‌دهد اندوکانابینوئیدها وقتی بدن برای مبارزه با سرطان اسیدهای چرب امگا 3 عرضه می‌کند، تولید می‌شوند.

پروفسور داس در سال 2017 گروه جدیدی از اندوکانابینوئیدها به نام EDP-Eas را کشف کرد و بر آن اساس پیشنهاد داد که cannabis با سرطان مبارزه می‌کند و شاید سیستم اندوکانابینوئید همان کار را در بدن انجام می‌دهد. به همین دلیل آن‌ها روی موش مبتلابه سرطان استخوان مدل رفتاری EDP-Eas را بررسی کردند.

وی متوجه شد که موش‌های سرطانی 80 درصد بیشتر از سایر جوندگان سالم در بدن خود EDP-EAs داشتند.

به عقیده وی این بدان معنا است که این مولکول‌ها ارتباط مستقیمی با سرطان داشته و با آن درگیر شده‌اند و سعی کرده‌اند جلوی گسترش را بگیرند. بنابراین EDP-Eas به‌عنوان بخشی از اندوکانابینوئیدها می‌تواند با سرطان از طریق جلوگیری از سرایت به سایر اندام‌ها مبارزه کند.

پروفسور داس می‌گوید مصرف رژیم غذایی حاوی اسیدهای چرب امگا 3 می‌تواند منجر به گسترش سیستم ضد سرطانی در بدن شود و این برای مبتلایانی که می‌خواهند خیلی زود مانع از توسعه سرطان در بدنشان شوند، می‌تواند مفید باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج