جاباما
۷۴۷۰۹۲
۲ نظر
۵۰۱۹
۲ نظر
۵۰۱۹
پ

تصادف خونین وانت پیکان با پژو با ۳ کشته

بر اثر تصادف خونین و شدید دو دستگاه خودرو در محور اردبیل به خلخال سه نفر کشته و دو نفر مصدوم شدند.

خبرگزاری مهر: طی سانحه رانندگی که عصر امروز سه شنبه در محور اردبیل به خلخال و در حدفاصل روستای خلف لو و آقباش رخ داد، سه نفر کشته و دو نفر با مصدومیت مواجه شدند.

این حادثه طی برخورد رخ به رخ یک دستگاه وانت پیکان که در مسیر اردبیل به سمت سه راهی فاراب حرکت می کرد با یک دستگاه سواری پژو با شماره پلاک غیربومی و احتمالا مسافر که در مسیر مقابل در حال حرکت بود، اتفاق افتاده است.

رئیس پلیس راه استان اردبیل در این خصوص طی گفتگو با خبرنگار گفت: این حادثه به دلیل بی توجهی راننده پیکان وانت به جلو و خروج از مسیر اصلی به شانه خاکی و در ادامه تلاش برای اصلاح مسیر و ورود به راه اصلی که با از دست دادن کنترل خودرو همراه بوده رخ داده است.

سرهنگ حجت فتاحی ادامه داد: با از دست دادن کنترل خودرو، وانت پیکان در لاین مخالف با پژو پارس به صورت رخ به رخ تصادف کرده که در اثر شدت تصادف دو نفر از سرنشینان خودرو پژو در دم جان خود را از دست داده اند.

وی فوت شدگان در صحنه تصادف را یک کودک سه ساله و یک زن ۶۵ ساله عنوان کرد و متذکر شد: راننده وانت پیکان نیز در اثر این تصادف مصدوم و متاسفانه در مسیر انتقال به بیمارستان فوت کرده است.

رئیس پلیس راه استان در خصوص وضعیت سایر سرنشینان خودرو سواری پژو نیز تاکید کرد که دو سرنشین دیگر سواری پژو شامل یک مرد و یک زن به دلیل مصدومیت به بیمارستان اردبیل اعزام شده و هم اکنون تحت مراقبت های پزشکی می باشند.

وی با اشاره به فصل تابستان و افزایش سفرهای گردشگری در محورهای استان اردبیل، برلزوم توجه و رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی از سوی رانندگان و مسافران تاکید کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خدارحمتشون کنه ان شاءالله

    • بدون نام

      البته لازم به ذکر است وانت و پژو از به روزتین خودروهای دنیا هستند و 1% هم در بروز تصادف مرگبار تاثیری نداشته اند، صرفا تمرکز بر عامل انسانی است، خصوصا عامل انسانی فوت شده که امکان دفاع هم ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج