۷۴۷۱۰۸
۶۹ نظر
۵۰۳۴
۶۹ نظر
۵۰۳۴
پ

قتل زن مسافرکش به خاطر یک تلفن‌ همراه

حدود ساعت ۲۴ بیست و چهارم تیر جاری مأموران کلانتری ۱۸۱ عوارضی در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام کردند جسد زن ۳۹ ساله‌ای در پارک چیتگر کشف شده است.

خبرگزاری تسنیم: حدود ساعت ۲۴ بیست و چهارم تیر جاری مأموران کلانتری ۱۸۱ عوارضی در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام کردند جسد زن ۳۹ ساله‌ای در پارک چیتگر کشف شده است.

دقایقی بعد از اعلام این خبر قاضی مرادی؛ به همراه اکیپ تشخیص هویت در محل کشف جسد حاضر شده و مشغول تحقیقات درباره این پرونده شدند.

بررسی‌های اولیه نشان داد مقتول در حالی به قتل رسیده که شال چندین بار به دور گردن وی پیچیده شده و متهم یا متهمان در هر بار پیچش یک گره به شال زده‌اند.

تحقیقات تکمیلی حاکی از آن بود که مقتول حدود ساعت ۱۱ ظهر ۲۴ تیر با خودروی شخصی پراید از خانه خارج شده و با سه مرد جوان افغانستانی به پارک چیتگر رفته، اما پس از گذشت ساعتها به خانه برنگشته است که همسر و دختر وی نگران شده و با حضور در کلانتری ۱۸۱ عوارضی مفقود شدن وی را اعلام کرده بودند.

همزمان با اعلام مفقودی زن جوان، مأموران کلانتری ۱۸۱ عوارضی حین گشت‌زنی در اتوبان تهران ـ کرج به یک دستگاه پراید پارک شده کنار اتوبان که مرد جوان افغانستانی به نام مسعود راننده‌اش بود، مشکوک شده و خودرو و راننده را به کلانتری منتقل کردند.

راننده پراید در اظهاراتش به مأموران گفت که خودرو متعلق به زن جوانی بوده و وی به همراه دو دوست دیگر افغانستانی اش همراه با این زن به پارک رفته‌اند.

این متهم در ادامه اظهاراتش به مأموران گفته بود: من با نادر و حمید همراه با مقتول به پارک رفتیم که وقتی به آنجا رسیدیم من در خودرو ماندم و نادر و حمید به پارک رفتند؛ حدود یکی دو ساعت بعد نادر و حمید بازگشتند در حالیکه زن جوان همراه آنها نبود و گفتند که سریعاً فرار کن که همراه هم با خودروی زن جوان متواری شدیم، ساعتی بعد در اتوبان تهران ـ کرج توقف کردیم که نادر و حمید برای انجام کاری از خودرو پیاده شدند و مأموران دقایقی بعد فرا رسیدند.

پس از اظهارات مسعود، کارآگاهان برای بازداشت نادر و حمید دست به کار شده و ساعتی بعد موفق به بازداشت نادر شدند.

همزمان با تحقیق از متهمان، کارآگاهان سراغ خانواده مقتول رفتند که دختر وی در اظهاراتش به مأموران گفت: مادرم با خودروی پرایدش مسافرکِشی می‌کرد و حدود سه ماه قبل سه کارگر افغانستانی را به عنوان مسافر سوار خودرو کرده بود و از آن به بعد نیز آنها را با خودرویش جابه‌جا می‌کرد.

نادر در تحقیقات، قتل زن جوان را پذیرفت و در اظهاراتش به بازپرس گفت: سه ماه قبل در خیابان به عنوان مسافر سوار بر خودروی مقتول شده، با وی آشنا شدیم و او ما را به محل کارمان می‌برد تا اینکه یک روز مسعود به زن جوان گفت تلفن‌ همراهی برای فروش دارد که مقتول گفت خودش نیازی به تلفن‌ همراه ندارد اما تلفن را نزد دخترش می‌برد و اگر دخترش گوشی را پسندید، آن را می‌خرد، اما مدتها گذشت و از وی خبری نشد تا اینکه من و حمید با زن جوان تماس گرفته و به مسعود گفتیم تلفنت را پس می‌گیریم.

وی افزود: روز حادثه با زن جوان در بلوار امیرکبیر قرار گذاشتیم و زمانیکه وی با پرایدش فرا رسید، سوار بر خودروی او شدیم؛ لحظاتی بعد نیز مسعود را سوار بر خودرو کردیم، بعد به سمت پارک چیتگر رفتیم، در حاشیه پارک متوقف شده و به مسعود گفتیم با آن زن به پارک می‌رویم و تلفنش را پس می‌گیرم سپس به پارک رفتیم و مسعود داخل خودرو ماند، در پارک به آن زن گفتیم تلفن‌همراه را پس دهد که گفت پول تلفن را می‌دهد که با وی جروبحثمان شد. در این حین حمید مشتی به صورت زن جوان زد و شال آن زن از روی سرش افتاد، من نیز شال را دور گردنش پیچیدم و فرار کردیم.

نادر که ۴۰ سال سن دارد، اظهاراتش به بازپرس را اینگونه ادامه داد: به سرعت به سمت خودرو رفتیم و به دروغ به مسعود گفتیم آن زن حالش بد شده و از ما خواسته که برایش نوشیدنی بخریم، بعد با خودروی آن زن به سمت بلوار کوهک رفتیم و حوالی بلوار از مسعود خواستیم که توقف کند تا بنزین تهیه کنیم، از خودرو پیاده شدیم و مسعود در خودرو ماند که مسعود بازداشت شد و من نیز ساعتی بعد در محل کار بازداشت شدم.

نادر و مسعود با دستور قاضی مرادی؛ بازپرس امور جنایی تهران بازداشت شدند و تحقیقات برای بازداشت حمید ادامه دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      افغانی نمک به حروم ... بدو برو همون وطن گور به گور شده ات بی وجدان

      پاسخ ها

      • بدون نام

        افغان ها در ایران مهمان نیستند و مستاجرند هرساله طبق قانون مبلغی پرداخت می کنن تا در ایران زندگی کنند پس حق دارند که از حقوق مدنی ایران برخوردار باشند نژادپرست نباشین.

    • بدون نام

      افغانیارو ازمملکت بندازین بیرون

    • مرد ایرانی

      چرا اين افغانی های جنایت کار ها را سوار کرده مگه نمی دونسته که این ... امیدوارم که هر چه زودتر از این کشور برن بیرون و گورشان را گم کنند

    • بدون نام

      زن احمق .واقعااحمق .کدوم زنی سه تا مرد رو سوار ماشینش میکنه اونم مردافعانی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        جووفشاربداقتصادی این زن ومادر رامجبورکرده که مسافرکشی کنه.وگرنه که ازآرامش وبودن درکنارعزیزانش لذت نمی برد.البته شوهرش هم ...

    • بدون نام

      عجب داستان مزخرفی چطور شوهر این زن خبر نداشته که زنش مسافرکشی میکنه و چرا باید این زن شماره موبایلش رو بده به این و اون؟ حتما کاسه ای زیر نیم کاسه ای بوده وگرنه این اتفاق نمی افتاد بازم خدا داندو بس ما قاضی نیستیم ولی یه خورده شک برانگیزه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خب بنده خدا اشنایی باهاشون داشته چندین بار اونها رو جا بجا کرده؟ مسافر ثابتش محسوب میشه دیگه بهشون اعتماد کرده! لطفا قضاوت نکنید درست نیست!!

      • بدون نام

        میای هر حرفی میزنی میگی اخرش میگی توهین نمیکنم... واسه خودت حکم صادر میکنی میگی قضاوت نمیکنم... نظراتت همه جا هست تو این سایت. همچین میگی مشکوکه انگار هموطنای افغانیت تاحالا قتل انجام ندادن

    • reza_9584

      انصافا نیرو انتظامی رو یک ماه بدید به من تا ریشه ی همه ی افغانیا رو بکنم ...

      پاسخ ها

      • باران

        کاش میشد

    • بدون نام

      این هم از اقتصاد عالی این کشور است که زن هم برای کمک خرج خانواده مسافر کشی کند این هم از عالی بودن اقتصاده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شوهر هم در خانه بخورو بخواب دارد چرا شوهرش مسافر کشی نکرده

    • بدون نام

      اینم از کشور ثروتمند ما چی بگم

    • بی نام

      لعنت خدابه این افغانیای آدم کش قابل توجه اون افغانیایی که هزارتهمت هم به این بنده خدازدنندخواستم به اون افغانی که کفته بوداول خبروثابت کنیدبعدتیتربزنیدکه افغانیاروقضاوت نکنند....

    • همان

      یکی نیست به این عوضیابگه چی مثل کنه چسپیدین به ایران پرویی هم حدی داره خداازتون نگذره نونتونو توخون ایرانیان خیس میکنن بعدزهرمارمیکنید

    • آرش

      ای لعنت به این دنیا و لعنت به این زمونه اون زن بیچاره بخاطر یه لقمه نون مسافر کشی میکرده آخه آدم چطوری آتیش نگیره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مشکوکه مرده تو خونه زنه تو پارک

    • کامبیر

      از اقدامات این دولت ودولت های قبلی این هابه ایران امدند ومغزهای ایران به خارج مهاجرت کردند!؟

    • بدون نام

      زن مردم بخاطر دو قرن پول باید مسافرکشی کنه اونم چی افغانی اخرشم بزنن بکشنش

    • طرد

      حالا بیاین جواب بدین وحشیای داعشی افغانی چرابنده خداروکشتین اون که مسافرکش بود خداازتون نگذره

    • بدون نام

      برترین پیشنهاد میکنم از کاربرانت استفاده بکنید خیلی بهتره هم خانمها هم اقایان نظرات کارشناسی بدون قضاوت عجولانه و یا بدون جنسیت و نژادی کامنت زیر هرخبر گذاشته میشه .توروخدا شما برای ماست مالی خبر نزنید و در راستای اصلاح رفتاری و توصیه به همنوع قلم بزنید، دیروز گفتید در بین راه سوار شدن گفتیم دروغ هست وامروز یکم گفتید و بقیه......! برای چی باید برن داخل جنگل که راجب گوشی حرف بزنند!؟ چرا مسعود نرفته؟ مسئول وخبرگزاری دولتی که میخواد رفع مسئولیت فقط بکنه ، شما باید شفاف باشی تا همه بهره ببرند چه کسی که اغفال میشه چه کسی که رکب میخوره! این خبر اصطلاحا میخواید بگید رکب خورده مقتوله ولی خبر نصفه بیشتر شبهه میاره.

    • بینامم

      خداروشکرازاین نمک بحروما شهرمانیستن یه جایی هست مثل اشغال اینارومیریزن اونجا

    • بدون نام

      حق تمام ایرانی‌ها است که توسط افغانی ها کشته شوند،

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خوبه چهره واقعیتون رو نشون بدین همه شمارو بشناسن

    • سارا

      امان از این زندگی

    • بدون نام

      افغان ها در ایران به هر جنایتی دست میزنند وبه مال وناموس ایرانیان تعرض میکنند ولی دولت ایران عرضه بیرون کردن آنها را ندارد اگر یک نفر بیگانه در هر کشوری دست به چنین عملی میزد مردم میرختند خیابان وتمام بیگانگان واماکن آنها را آتیش میزند وهمه شان را بیرون میکرداند ولی ملت ایران هم بی غیرت شده

    • گم نام

      قتل زن مسافر کش دولت مردان بخوانید .....تجاوز اولین تجاور.. بداز انقلاب به دست برادران مظلوم افغان در کشور ما ایران (دربیست متری منصور) صورت گرفت.اولین مواد مخدرصنعتی بادستان مبارک برادران افغان واردکشور ما ایران ویران شد.نتیجه بیشتر.. از دوسوم جوانان ایرانی مشغول چرت زدن دربیابانهای ایران ویران هستن چرا؟؟؟؟؟چون شغلهای موجود در دستان پر مهر برادران مظلوم افغان ماست.........ووووووووگوشی میگیرند دست والنگو را با هم میبرندواقا دولت مردان اگر ممکن است منشی بگیرید(برای اختلاسهایتان) تاکمی وقت داشته باشید .ببینید دو سوم خرابیهای این مرزو بوم بدست این نازنین افغانهاست .ظلمی که با اختلاس به ملت میکنید بسمان است دیگر.این نیروی طالبانی پدر دربیار را بیرون کنید ازاین کشور ویران دزد پرور خدا نشناس اگر شوهر این خانم بدبخت به جای یکی از این مغولهاسرکار میرفت این زن الان درمنزلش مراقب دختر بدبختش بود .یک طمعه دیکر برای برادران افغانمان اماده پاتک شد دستتان درد نکند با این ایرانداریتان از زمین واسمان نازل شده برسرمان ........

    • بهروز

      ادم میبینه این افغانیها کثیف ازاد دست به همه جرمی میزنن وقانون ما هم بخاطر زن مرد رواعدام نمیکنه,سه نفر جنایت کردن چهار روز دیگه نصف دیه یا میدن یا برا اعدامشون باید نصف دیه بگیرن, بخدا قسم این فاسدین دارن انتقام میگیرن,مردم تهران,وبعضی شهرا بی عرضه هستن که بیرونشون نمیکنن,اون گردن کلفت های که خط ونشون برا همدیگه میکشن اگه راست میگن افغانی هارو بیرون کنن نه برا مردم خودمون خط ونشون بکشن دیگه از این بدتر افغان ناموس ایرانی رو تعرض میکنه اقای گردن کلفت پس نشون بدین ما خوزستانیا بفهمیم بله واقعا هستین,

    • بی نام

      نیکی که از حد بگذرد، ابله خیال بد کند. اینم عاقبت دلسوزی برای افغان ها. حالا که ماجرا کاملا واضحه، دیگه چه توجیهی می خوان براش پیدا کنن؟!!!

    • A 21

      بنظرم حتی درصدی اگه زنه خراب بوده باشه، این افغانها هم قاتلن هم متجاوزن هم بیگانه هستن و باید اعدام بشن

    • بدون نام

      لعنت بر مسولین که این افغانی رااز ایران بیرون نمی کنند

    • مرتضی60

      زنی که با سه تا افغانی پارک میره نبایدم سرنوشتی بهتر از این پیدا کنه

    • لیندا

      تاحالاخبرازچرت تردرکل زندگیم ندیده بودم کل اعترافات این ادم دروغ بود یعنی اگه کسی حرف های این ادموباورکنه احمقه کسی بخاطریک گوشی کسیونمیکشه وقضیه خیلی پیچیده ترازاین حرفاس

    • بدون نام

      ای بر پدر و مادرتان لعنت که اینگونه جنایتکار تحویل جامع دادند به همین راحتی آدم میکشید !!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لعنت خدا و رسول خدا به تو...

    • بدون نام

      نادر نامرد گفته بزن بریم مسعود تا بخوان پیداش کنن دو روز طول میکشه و سر رفیق خودشم کلاه گذاشته اما کار خدا یهویی گشت یه تک میزنن پشت سرش...، این کسانی که اسنپی یا مسافر برا خودشون دارند یکم هوشیار باشند برای همین آژانسها مسافر حضوری ویا موبایلی که اشتراک نداره دقت میکنن و کمتر پیش میاداز این اتفاقات چون توصیه کردندنکات ایمنی را

    • بدون نام

      این کثافتهارو از مملکت بندازین بیرون بسه این همه قتل ایران رو ازبین بردن ...هرچی میگن دروغه

    • ماهور

      خسته نباشید..برادران افغان...خجالت نکشید اینجا کشور خودتان است...هر کاری دلتون میخواد انجام بدین.....

    • علی ش

      کاربرانی که در خبر اولیه در این مورد به این زن زحمت کش تهمت ناروا زدید و قضاوت عجولانه کردید خجالت بکشید و از خانواده مرحومه طلب بخشش کنید ودر ضمن از مسئولین بی کفایت درخواست داریم که هر چه زود تر این افراد افغانی و آن چند مورد جنایات چند روز قبل که انها هم افغانی بوده را به اشد مجازات برسانید و یک قانونی را به تصویب برسانید که تمام افراد افاغنه مخصوصا انهایی که کارت و پاسپورت ندارند و بی هویتند هرچه زودتر از ایران اخراج شوند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        الانشم خبر بوداره

    • سلام

      خدایامن نمیدونم چقدرمابایدازافغانیا لطمه بخوریم آخه کشورخودمون کم ارازل واوباش داره که ایناهم بیان روش.

    • بدون نام

      اییییی هه
      چه خبره؟؟؟؟ پس شوهر ش چیکار میکردی که این زن با سه تا افغانی ریخته روهم

    • بدون نام

      افغانی پروری نتیجه ای جز این ندارد
      درود بر آذربایجان که هیچ افغانی در آن جای ندارد

      پاسخ ها

      • باران

        یاشاسین اذربایجانننننن

    • بدون نام

      آخه چطور میشه یه خانم جرات کنه راننده سه تا مرد افغانی بشه..حالا افغانی بودنشون هیچ سه تا مرد بودن

    • رهگذر

      خبر اولیه که برترینها زد چقد اینجا تهمت زدن به خانمه خدا میدونه پشت پرده ها چه خبره الکی تهمت نزنیم
      و
      افغانیها رو از این آب و خاک بیرون کنیم

    • بدون نام

      واسه یه موبایل زنه رو کشتن!!!!!

    • بی نام

      دلم ازین میسوزه که بخاطر یه دخترافغانی یک ایرانیرواعدام میکنندولی افغانیاتوخودایران هرغلطی میکنندکسی کاری باهاشون نداره سانسورچی دمت گرم

    • بدون نام

      چطور این زن مسافرکش بوده ولی همسرش خبر نداشته؟

    • بدون نام

      چه قصه ی مسخره ای، زن رفته وسط پارک گوشی کجاش بوده که نشون بده، اونم زنه راننده ی دو تا کارگر افغانی بوده، کثافت کاری به کجا رسیده

    • بدون نام

      و باز هم رد پای یک افغانی.دیروز پول مان رو با توهین جارو میکردن و حالا هم جونمان را میگیرندـ ترحم بر گرگ حرام است

      پاسخ ها

      • بدون نام

        رد پای چیزای دیگه ای هم هست

    • مهدی

      کی از دشت این افغانی ها راحت میشیم

    • باران

      به خاطر یه گوشی کشتنش

    • مردجنوبی

      هر بلایی مع قوم مغول به سر ایران آوردند این افغان ها دارن تکرار میکنن و مسئولین هم در خواب زمنستانی هستند، این افغانیا وارد هرکشوری که شدن اون کشور را با کارهاشون خراب کردن چونکه اینا اگر سازنده بودند یا به درد میخوردن میرفتن کشور خودشان را آباد کنن، بخدا همشون الکی مظلوم نمایی میکنن فقط خدا میدونه که باطنشون چقدر پلیده

    • بدون نام

      یه‌جای کار میلنگه

    • بدون نام

      لعنت بر این قاتلان ناخوانده

    • بدون نام

      برای اسم متهم و ابروی طرف انقدر افشین و کوروش و اسمهای قاجار وباستانی رو افراد نذارید.اسم نادر و عبدالقادر و امان اله ، قادر، رحمان ، حمداله....ضمنا زن گفته پولشو میدم وگوشی رو دستم نیست پس چرا خفه ش کردید؟ نادر گفته. احتمالا رفتن بنزین بگیرن که برگردند جنازه رو اتش بزنند!

    • بدون نام

      دوستان گروه اینا هنوز اعتراف اصلی رو نکردند و اون یکی احتمال ظرف دوروز دیگه دستگیر بشه امان( نادر) هم مشغول جمع کردن بساطش بوده چون نزدیک پمپ بنزین میبینه پلیس دوستش رو گرفت .سرعت عمل پلیس قابل تقدیر هست و خدایی سریع جمع کردند

    • بدون نام

      اولش که هزاران جنایت در سیستان و بلوچستان انجام دادند بعدش کدام مغز متفکر بود که با سیاست بسیار اشتباه تمام مملکت را آلوده به جنایت و خیانت توسط این مهمانمان ناخوانده نمودند تا دیر نشده است بیرونشان کنید ازکشور

    • نیوشا

      نویسنده طنزپردازخوبی بوده ههههه اخه کدوم ابلهی باورمیکنه رفتن وسط پارک به زنه گفته گوشیموبده زنه گفته پولشومیدم بعدم باشالش خفش کردن خخخخخخخخ تازه شوهرزنه خبرنداشته که زنش مسافرکشی میکرده .بعدم افغانیه اومده اعتراف کرده که این خانوم هرروزماروبه محل کارمیرسونده گوشی ماروگرفته وگفته اگه خوشم اومدبرای دخترم میخرم
      ماهم هیچی نگفتیم وگوشی ذودودستی تقدیم خانوم کردیم وبعدچندروز تصمیم گرفتیم بدون هیچ دلیلی کشتنش شده عینهورمان های تخیلی هههههه مرسی ازطنزی که نوشتیدوموجبات خنده ی ماروفراهم کردید
      مرسی ازبرترین ها

    • بدون نام

      خب این حرف ها رو تو ماشین نمیشد گفت پول رو باید تو پارک چیتگر بهشون میداد
      عجیبه نمیشه باور کرد
      اصلا ارتباط داشتن با مردان غریبه یعنی خطر

    • محمد پارسا

      واقعا بی ناموس هستن این افغانی ها،تا جوانان ایرانی بی کار هستن نباید به افغانی ها کار بدن.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ای زن بی مبالات نادان اخه چرا؟؟؟؟&$

    • بدون نام

      قاتل ایرانی کم نداریم و دزد ایرانی و...............افغانی یا ایرانی هر دو انسان هستند.مهم ملیت نیست.نژادپرست نباشین. اگه درست باشه حرفاشون این خانم هم بی تقصیر نبوده. کنترل خشم رو یاد بگیریم تا از این دست اتفاقات کمتر بیفته

    • بدون نام

      نادر ادم پستی هست اعدام فوری . ماشین رو تو تونل میذارن ونوشیدنی برای زن خریدن تا بنزین در اعترافت یک دوخط فرق داره . طالبانی رو اعدام کنید وباج دارید میدید وخانم را قضاوت باشه تا بعد .کثافت کشتیدش چون گفت پولشو میدم جوابت این بوده پول نمیخوایم ناموس بده و درگیری. اینکه مسافرانش بوده دلیل بر فساد نمیشه .حرفهای این ملعون مثل اعدام لاشخور فوری التیام بخش هست. مگه زنان خراب خودشون کم هستند که فوری میگید زن ایرانی؟! خوب وبد هست اما قضاوت نکنید

    • بدون نام

      نفرین بر کسانی که در این مملکت پست اجرایی بالا دارند و قانونی نیست که از خدا بی خبران افغانی های کفتارصفت از کشور بیرون کنن این همه جنابت در حق ما ایرانیان نکنند حالا که دولت کاری نمی کند مردم خودشان بپاخیزند حساب این آشغالهایی کثیف بدهند شاید سه میلیون فرصت شغلی جوانهای ایرانگرفتند و آنهمه جنایت

    • ممد

      ایران شده محل سرویس دهنده جنسی به افغانها و عراقیها با کمترین قیمت ...تمام داستان ساختگی است تابلو است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج