۷۴۷۱۲۶
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

«مارموز» بدون اصلاحات اکران می‌شود

نوروز بیگی: «با مذاکرات صورت گرفته هیچ اصلاحیه‌ای بر روی «مارموز» انجام نشده است و با توافقات انجام شده فیلم بدون اصلاحات اکران می‌شود.»

خبرگزاری صبا: فیلم سینمایی «مارموز» به کارگردانی کمال تبریزی و تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی که چند نمایش محدود در جشنواره جهانی فیلم فجر داشت، در حال حاضر در نوبت اکران قرار دارد.

پیش از این قرار بود این فیلم به دلیل ممیزی‌های موجود در آن با اصلاحات زیاد، پروانه نمایش خود را دریافت کند، اما در حال حاضر «مارموز» بدون هیچ اصلاحیه‌ای پروانه نمایش خود را دریافت کرده است.

نوروزبیگی؛ تهیه‌کننده این فیلم سینمایی که چندی پیش گفته بود ممکن است فیلم با چند اصلاحیه پروانه نمایش بگیرد، در ارتباط با این موضوع در گفتگو با «صبا» عنوان کرد: با مذاکرات صورت گرفته هیچ اصلاحیه‌ای بر روی «مارموز» انجام نشده است و با توافقات انجام شده فیلم بدون اصلاحات اکران می‌شود.

«مارموز» بدون اصلاحات اکران می‌شود

گفتنی است؛ «مارموز» به کارگردانی کمال تبریزی که برای اولین بار در جشنواره جهانی فجر به نمایش در آمد، فیلمی است که بی شباهت به فیلم «مارمولک»؛ دیگر ساخته جنجالی این کارگردان نیست. با توجه به مضمون ملتهب و سیاسی این فیلم از همین حالا می توان پیش بینی کرد که فیلم جدید تبریزی در زمان اکران قرار است سر و صدای زیادی به پا کند.

حامد بهداد، ویشکا آسایش، آزاده صمدی، رضا ناجی و مانی حقیقی و محمد بحرانی، عیسی یوسفی پور، همراه با گروه موسیقی «بُمرانی» و سیاوش چراغی پور، مرتضی زارع، بهزاد قدیانلو، فرهان معین زاده بازیگران «مارموز» هستند.

این فیلم با مضمونی کمدی و سیاسی روایتگر داستان زندگی شخصی به نام «قدرت» با بازی حامد بهداد است که سودای رسیدن به قدرت را دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کامبیر

      آلان دو دوره وپنج سال است اکران شده !؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج