۷۴۷۸۵۱
۵ نظر
۵۰۱۰
۵ نظر
۵۰۱۰
پ

افزایش تعداد مسمومان آب آلوده در نوشهر

مدیر شبکه بهداشت و درمان نوشهر با بیان اینکه عامل اصلی مسمومیت مردم در نوشهر قصور دهیار و شورای روستای بندپی نوشهر در تامین آب آشامیدنی بوده است، گفت: تعداد مسمومان در نوشهر به ۱۵۰ نفر افزایش یافت.

خبرگزاری ایسنا: مدیر شبکه بهداشت و درمان نوشهر با بیان اینکه عامل اصلی مسمومیت مردم در نوشهر قصور دهیار و شورای روستای بندپی نوشهر در تامین آب آشامیدنی بوده است، گفت: تعداد مسمومان در نوشهر به ۱۵۰ نفر افزایش یافت.

سیدرحیم سیدپور در گفت وگویی، با اشاره به آخرین وضعیت مسمومان روستای بندپی بخش مرکزی نوشهر، اظهار کرد: با توجه به آزمایشات اولیه که انجام شد علت مسمومان اهالی، آلودگی آب آشامیدنی است و البته نتیجه قطعی این آزمایش تا فردا (جمعه) اعلام می‌شود.

وی افزود: شواهد موجود و بازرسی‌های انجام شده حاکی از آلودگی آب در یکی از چشمه‌های آبی بوده است که شورا و دهیار روستا به دلیل کمبود آب از آن استفاده و در این رابطه قصور کردند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان نوشهر تصریح کرد: آب روستا توسط چشمه‌ای در بالادست تامین می‌شد که وارد مخزن و منبع اصلی روستا می‌شود اما با کم شدن آب روستا در این چند روز شورا و دهیار اقدام به استفاده از چشمه‌ای دیگر که ظاهرا آب رودخانه‌ای بوده است، می‌کنند و آب آن را بدون بهسازی توسط لوله‌هایی وارد منبع اصلی روستا کردند.

سیدپور اضافه کرد: تاکنون ۱۵۰ تن با آب روستا مسموم شدند که ۱۱۰ تن به بیمارستان و مابقی به مراکز درمانی و کلینیک بخش خصوصی مراجعه کردند و تحت درمان قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه ۷۰ درصد مراجعه کنندگان زیر۱۴‌سال بودند، خاطرنشان کرد: این بیماران به دلیل پایین بودن سنشان تحت نظر بیشتری قرار دارند.

این مسئول با اشاره به اینکه ۳۵ نفر در حال حاضر بستری هستند، یادآور شد: تعداد مراجعان رو به کاهش است و نشان می‌دهد که بیماری در کنترل قرار گرفت.

سیدپور گفت: از شب گذشته کلرزنی مسیر مخزن انجام و مخزن لایروبی و امروز نیز دستگاه کلر زن نصب شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رفیعی نسب

      نوشهر مازندران چرارسیدگی نمیشه شماازهمه شهرها دارین ادمامریض میکنید اخه چرا اب رشتم دست کمی ازبقیه جاها نداره بعدا یک اعتراض میکنه بازداشت میکنید

    • بدون نام

      ایا روزی خواهد رسید که در ایران از یاد رفته ما خبر خوبی برسه که هوا خوبه اب هست جنگل هامون بزیبایی سابقند مسولان همه بوظایف خود عمل میکنند میلیاردها پول اضافی ریخته کسی طمعی نداره کارها پیشرفته دریاچه ابش برگشته کار ون وهامون زاینده رود حالشان خوبه مردم باهم دوستند کسی مرتکب قتل نمیشود بچها درخطر تجاوز وقتل نیستند قاچاق نیست اختلاس نیست مسولین باهم برای پیش رفت مملکت در تلاشند کیهان عوض ریئس جمهور کرواسی درراه مهربانی مردم وپیشرفت مردم میکوشد اصناف گران نمیفروشند مردم از نیروی انتظامی جز دلسوزی نمیبینند مردم خوزستان سیستان وبلوچستان وکل ایران مشکلی ندارند کسی دشمن ما وما دشمن کسی نیستیم اخی خواهدشد؟یا. شتر در خواب بیند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟.؟اخ اخ

    • بدون نام

      باید ببینیم اون روستا و چشمه کجاست احتمالا نزدیک محل تخلیه زباله یا ضایعات بعضی شرکت ها باشه

    • بدون نام

      بعد از بیمار شدن مردم زحمت کشید دستگاه کلرزنی نصب میکنید چطور قبل از شروب آب را جهت نمونه برداری به آزمایشگاه نبرید مردم باید بر علیه مسئولین روستا اعلام جرم کنند :

    • بدون نام

      خاک برسرمسئولین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج