۷۴۸۶۶۹
۸ نظر
۵۰۱۱
۸ نظر
۵۰۱۱
پ

روزنامه شرق: صدا و سیما به ضرر خود عمل کرد

مدیرمسوول روزنامه شرق با ارزیابی پخش برنامه «حالا خورشید» که به مدت یک ساعت به دفاعیات احسان علیخانی روی آنتن زنده اختصاص داشت، تصریح کرد که صداوسیما با پخش این برنامه به ضرر خود عمل کرد.

خبرگزاری ایسنا: مدیرمسوول روزنامه شرق با ارزیابی پخش برنامه «حالا خورشید» که به مدت یک ساعت به دفاعیات احسان علیخانی روی آنتن زنده اختصاص داشت، تصریح کرد که صداوسیما با پخش این برنامه به ضرر خود عمل کرد.

مهدی رحمانیان درباره برنامه «حالا خورشید» رضا رشیدپور که عصر شنبه از شبکه سه سیما پخش شد، چنین اظهار کرد: اگر تلویزیون و آقای احسان علیخانی با من مشورت می‌کردند صادقانه به آن‌ها می‌گفتم که این کار را نکنید. به قول دکتر شریعتی اگر می‌خواهید حقیقتی را خراب کنید، خوب به آن حمله نکنید، بد از آن دفاع کنید.

مدیر مسوول روزنامه شرق تصریح کرد: امروز تلویزیون از خودش بد دفاع کرد. اگر این برنامه پخش نمی‌شد به نفع تلویزیون بود؛ لذا من با رسانه‌ای که خودش چنین کاری را با خودش انجام می‌دهد حرفی ندارم.

این فعال رسانه‌ای در پاسخ به پرسش ایسنا مبنی بر اینکه پیش از انتشار گزارش روزنامه شرق آیا واکنش‌ها را پیش بینی می‌کرده است؟ و اینکه آیا روزنامه شرق برای دفاع از خود ادله کافی دارد؟ گفت: طبیعی است که هر کنشی واکنشی دارد. برخی از این واکنش‌ها اتفاقا بسیار حرفه‌ای و خوب بوده است مثل مطلبی که آقای علیخانی در اینستاگرام خود منتشر کرد.‌ای کاش ایشان در برنامه امروز تلویزیون شرکت نمی‌کردند.

رحمانیان در پاسخ به پرسش دیگر درباره شکایت امروز مهران مدیری از روزنامه شرق که در دادسری رسانه‌ها مطرح شده است، گفت: درخصوص افرادی که از روزنامه شرق شکایت کرده‌اند، حق طبیعی‌شان بوده است. ما نمی‌توانیم برای آدم‌ها تعیین تکلیف کنیم. ضمن اینکه ما برای دفاع از گزارشی که در روزنامه شرق منتشر شده ادله کافی داریم که در صورت لزوم به دادگاه ارائه می‌دهیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بابا دمت گرم چه روزنامه باحالی خوب زدی تو برجک این علیخانی ومدیری وکلا زد وبند های فاسد در صدا وسیما هزار افرین که این موجودات دو رو را رسوا کردی که زیاد مغرور وپر ادعا شده بودند و...

    • بدون نام

      صدا وسبمای میلی یعنی همین اقا خلاف کرده انتن زنده که دقیقه ای خدات تومن برای این مردم تموم میشه گذاشتن در اختیارش چرت و پرت تحویل مردم بده

    • بدون نام

      عجب بزن بزنی راه افتاده !!

    • بدون نام

      حالا یکی امده صحبت کرده شده ضرردیگه همین روز نامه شما خودت نمیخواستی واقعیت بدانی

    • بدون نام

      روزنامه شرق خائنین به ایران و ایرانی.چرا ده هزار میلیاردی رو ول کرده چسبیده به دو میلیاردی.بوی خیانت از همه جای شرق میاد

    • بدون نام

      برای ظهورمهدی فاطمه صلوات

    • بدون نام

      روزنامه زرد و سخیف شرق بارها به نشر اکاذیب پرداخته است و جالب اینجاست که همچنان حمایت میشود.

    • فرهاد

      اقای رحمانیان واقعا برای شما متاسفم . به همین راحتی به اقای مدیری تهمت می زنید . اول ایشان خودشان میلیونر هستند و تو برج زندگی می کنند و ماشین خوب سوار می شند و نیازی به پیچوندن این پول ها ندارن . دوما بر فرض هم سوء ظن شما درست باشه ایا اشکالی داره که یه فیلم ساز برای پروژه اش وام بگیره !

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج