۷۴۹۳۱۶
۵۰۲۳
۵۰۲۳
پ

بهترین پک‌های رایگان آیکون ۲۰۱۸ برای اندرویدی‌ها

سیستم‌عامل اندروید امکانات مختلفی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که در بین تمامی این امکانات، قابلیت‌های شخصی‌سازی و تغییر ظاهری این سیستم‌عامل جذابیت‌های خاصی را به دنبال دارد.

برترین ها - محمد کاملان: سیستم‌عامل اندروید امکانات مختلفی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که در بین تمامی این امکانات، قابلیت‌های شخصی‌سازی و تغییر ظاهری این سیستم‌عامل جذابیت‌های خاصی را به دنبال دارد.

به لطف این قابلیت‌ها، کاربران می‌توانند در کمترین زمان محیط نرم‌افزاری گوشی را رنگ و لعابی تازه بدهند. این تغییر ظاهر جذابیت‌ خاصی به اندروید می‌دهد و سیستم‌عامل را از حالت خشک و یکنواخت بیرون می‌آورد.

بهترین پک‌های رایگان آیکون ۲۰۱۸ برای اندرویدی‌ها

تغییر فونت‌‌ها، صفحه‌ هوم و آیکون‌ها از مواردی است که کاربران اندرویدی به راحتی می‌توانند این موارد را در گوشی خود تجربه کنند، به این ترتیب اگر شما هم از ظاهر نرم‌افزاری گوشی اندرویدی خود خسته‌ شده‌اید و به دنبال تغییر حال و هوای گوشی هستید پیشنهاد می‌کنیم با نگاهی به بهترین پک‌های آیکون ۲۰۱۸ که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم، بسته به سلیقه خود بهترین پک آیکون را انتخاب کنید و رنگ و لعابی تازه به گوشی بدهید.

پک آیکون چیست و چه پیش‌نیازهایی لازم دارد

برای آن دسته کاربرانی که با پک آیکون آشنایی ندارند باید بگوییم پک آیکون از مجموعه‌ای از آیکون‌های طراحی شده و آماده تشکیل شده است، این آیکون‌ها در قالب یک اپلیکیشن‌ قرار دارند و از طریق لانچری که بر روی گوشی اندرویدی نصب کرده‌اید اجرا می‌شوند.

با این حساب در نظر داشته باشید که لانچر پیش‌فرض گوشی شما به احتمال زیاد برای نصب پک آیکون مناسب نیست و در نتیجه قبل از نصب پک آیکون باید ابتدا یک لانچر مناسب و کارآمد را نصب کنید.

برای نصب لانچر چه مواردی را باید در نظر داشت

انتخاب لانچر در نصب پک آیکون تأثیر زیادی دارد و به لحاظ زیباشناختی باید لانچر زیبا و قشنگی را انتخاب کنید که با آیکون‌های مورد نظر شما سازگاری داشته باشد. تجربه نشان داده است لانچرهای Nova, Action, Smart و ADW Launcher 2 گزینه‌ خوبی برای شخصی‌سازی محیط گرافیکی اندروید به حساب می‌آیند.

به این ترتیب پیشنهاد می‌کنیم یکی از این لانچرها را دانلود و نصب نمایید وسپس برای انتخاب بهترین پک‌های آیکون به فهرست زیر نگاهی داشته باشید:

پک آیکون Polycon

بهترین پک‌های رایگان آیکون ۲۰۱۸ برای اندرویدی‌ها

انصافاً باید اعتراف کرد با یکی از بهترین و زیباترین پک‌های آیکون طرف هستیم که در گوگل‌پلی به رایگان برای دانلود وجود دارد. این آیکون‌ها زیبایی خاصی دارند و قابلیت‌هایی را برای شخصی‌سازی و تغییر ظاهری در اختیار کاربر قرار می‌ددهند.

طراحان پک آیکون Polycon در طراحی این ایکون‌ها از زبان طراحی متریال دیزاین کمک گرفته‌اند و در نتیجه با آیکون‌های فلت و صافی طرف هستیم که سادگی و زیبایی خاص خود را دارند.

پک آیکون Moonrise

بهترین پک‌های رایگان آیکون ۲۰۱۸ برای اندرویدی‌ها

اگر طراحی متریال دیزاین گوگل به دل شما نشسته است به دنبال آیکون‌هایی با این زبان طراحی می‌گردید بدون شک پک آیکون Moonrise گزینه خوبی برای شماست. این پک دارای آیکون‌های تیره است و برای کاربرانی که به تم‌های سیاه علاقه‌ دارند جذابیت‌های زیادی دارد.

در کنار تمامی این موارد در پک آیکون Moonrise با تعداد بسیار زیادی آیکون طرف هستیم که سلیقه مشکل‌پسند‌ترین کاربران را نیز به خود جلب می‌کند.

پک آیکون Glim

بهترین پک‌های رایگان آیکون ۲۰۱۸ برای اندرویدی‌ها

آیکون‌های این پک به لحاظ ظاهری شباهت‌های زیادی به آیکون‌های استاندارد گوگل دارند اما ظاهر این آیکون‌ها صیقلی‌تر و جذاب‌تر از آیکون‌های استاندارد متریال دیزاین گوگل است.

به این ترتیب می‌توان گفت کاربرانی که به دنبال آیکون‌های با ظاهر رسمی و کلاسیک می‌گردند پک آیکون Glim گزینه مناسبی به نظر می‌رسد.

پک آیکون Pix UI Icon Pack 2

بهترین پک‌های رایگان آیکون ۲۰۱۸ برای اندرویدی‌ها

آیکون‌های که به شکل دایره‌ای طراحی می‌شوند همیشه جذابیت خاصی دارند و کاربرانی زیادی به دنبال این دسته از آیکون‌ها می‌گردند، در پک Pix UI Icon Pack 2 با آیکون‌هایی طرف هستیم که به لحاظ ظاهری شباهت‌های زیادی به آیکون‌‌های استفاده شده از جانب گوگل در گوشی‌های پیکسل ۲ دارند.

در کنار این موارد این پک آیکون آموزش‌هایی را نیز برای شباهت بیشتر ظاهر نرم‌افزاری گوشی به ظاهر گوشی پیکسل ۲ در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

پک آیکون Moonshine

بهترین پک‌های رایگان آیکون ۲۰۱۸ برای اندرویدی‌ها

در این پک با آیکون‌هایی طرف هستیم که به لحاظ طراحی از آیکون‌های استاندارد گوگل الهام گرفته‌اند. در نتیجه آیکون‌هایی رسمی و کلاسیک در این پک آیکون گرد هم جمع شده است.

به این ترتیب می‌توان گفت اگر به آیکون‌های شیک و باکلاس علاقه دارید که حالتی رسمی داشته باشند بدون شک آیکون‌های Moonshine شما را ناامید نخواهد کرد. از طرف دیگر در این پک شاهد حضور آیکون‌های بسیار زیادی هستیم که بنا به سلیقه کاربران مختلف در نظر گرفته شده است.

پک آیکون Whicons

بهترین پک‌های رایگان آیکون ۲۰۱۸ برای اندرویدی‌ها

این پک آیکون طراحی جذاب و منحصر به فردی دارد و با آیکون‌هایی سفید و تک رنگ طرف هستیم که ظاهری خاص به گوشی می‌دهند. برای کاربرانی که به دنبال آیکون‌های مشکی می‌گردند نیز پک آیکون Zwart را پیشنهاد می‌کنیم.

کاربران علاقه‌مند به آیکون‌های طلایی نیز می‌توانند پک آیکون Golden Pack را نصب کنند. از آنجایی که آیکون‌های این پک به صورت تماماً سفید طراحی شده‌اند احتمال زیادی وجود دارد تا با رنگ تصویر پس‌زمینه گوشی اشتباه گرفته شوند. به همین دلیل در پک آیکون Whicons شاهد حضور تصاویر پس‌زمینه‌‌ای هستیم که بر اساس استفاده از آیکون‌های سفید طراحی شده‌اند.

در این قسمت به پایان فهرست بهترین پک‌های رایگان آیکون ۲۰۱۸ برای کاربران اندروید رسیدیم، پیشنهاد می‌کنیم اگر شما هم پک آیکون رایگان جذاب و زیبایی را سراغ دارید، در قسمت نظرات ما و سایر کاربران را در جریان اسامی این پک‌ها قرار دهید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج