۷۴۹۴۹۶
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

چرا قهرمانی دوباره‌ی منچسترسیتی دشوار است

منچرسیتی قصد دارد بعد از قهرمانی یونایتد برای دومین سال پیاپی در لیگ برتر جزیره که در سال ۲۰۰۹ اتفاق افتاد، امسال با موفقیت از عنوان قهرمانی خود دفاع کند. اما چرا این برای سیتی کار بسیار دشواری است ؟

ورزش سه: منچرسیتی قصد دارد بعد از قهرمانی یونایتد برای دومین سال پیاپی در لیگ برتر جزیره که در سال ۲۰۰۹ اتفاق افتاد، امسال با موفقیت از عنوان قهرمانی خود دفاع کند. اما چرا این برای سیتی کار بسیار دشواری است؟

در تاریخ ۲۶ساله‌ی لیگ برتر جزیره، عنوان قهرمانی هفت بار در دست قهرمان فصل گذشته باقی مانده است. این موفقیت شش بار توسط منچستریونایتد و یک بار توسط چلسی بدست آمده.

آیا پپ گواردیولا می‌تواند به ناکامی سیتی در یک دهه‌ی اخیر پایان داده و کاری را بکند که سرمربی‌های قبلی آبی‌پوشان منچستر، مانوئل پلگرینی و روبرتو مانچینی در انجام آن موفق نشده بودند ؟

اینکه بعد از یک موفقیت بزرگ، مثل موفقیت سیتی در قهرمانی فصل گذشته، انگیزه‌ی تیم دچار افت شود کاملاً طبیعی است. سوال این است که آیا بازیکنان سیتی همچنان تشنه‌ی موفقیت خواهند بود ؟

اظهارات بازیکنانی مثل وینسنت کمپانی که از عطش خود برای کسب موفقیت‌های بیشتر سخن گفته‌اند، مسلماً برای گواردیولا دلگرمی بزرگی خواهد بود.

یکی از مشکلات تیم‌هایی که در فصل گذشته‌ی لیگ کشورشان به قهرمانی رسیده‌اند این است که رقبای آنها به خوبی می‌دانند که از آنها چه انتظاری باید داشته باشند. همه‌ی تیمها یک فصل کامل فرصت داشته‌اند تا تیم قهرمان را ارزیابی کرده و از نسخه‌ی موفقیتش سر در بیاورند. در نتیجه رقبا در فصل دوم نقشه‌های بهتری برای متوقف کردن قهرمان و استفاده از نقاط ضعفش خواهند داشت.

یکی از بزرگترین معماها برای تیم قهرمان فصل گذشته این است که پیش از شروع فصل بعدی در بازار نقل و انتقالات چه رویکردی را دنبال کند. چالش اصلی پیدا کردن تعادلی بین تقویت تیم از یک طرف و حفظ هماهنگی در رختکن، از طرف دیگر است. مشکل اینجا است که برای پیدا کردن این تعادل ظریف و شکننده هیچ راه از پیش مشخص شده‌ای وجود ندارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج