۷۴۹۶۱۲
۲ نظر
۵۰۱۶
۲ نظر
۵۰۱۶
پ

آخرین وضعیت جسمانی مهدی فخیم زاده

مهدی فخیم زاده که اوایل تیرماه در زمان فیلمبرداری تازه‌ترین فیلم خود در شمال کشور دچار سانحه تصادف شد با توجه به روند بهبود حالش، از نیمه مرداد ماه، ادامه روند فیلمبرداری تازه ترین اثر خود را دنبال خواهد کرد.

خبرگزاری ایسنا: مهدی فخیم زاده که اوایل تیرماه در زمان فیلمبرداری تازه‌ترین فیلم خود در شمال کشور دچار سانحه تصادف شد با توجه به روند بهبود حالش، از نیمه مرداد ماه، ادامه روند فیلمبرداری تازه ترین اثر خود را دنبال خواهد کرد.

خسرو امیرصادقی از دوستان و همکاران مهدی فخیم زاده بازیگر و کارگردان که با تکمیل روند درمانی خود ۱۳ تیرماه از بیمارستان مرخص شد، درباره آخرین وضعیت این هنرمند به ایسنا گفت: خداراشکر حال عمومی و جسمانی او بسیار خوب است و سرحال هستند و به مرور به حالت ایده‌آل خود نزدیک می‌شوند.

آخرین وضعیت جسمانی مهدی فخیم زاده

او با بیان اینکه "مهدی فخیم زاده ورزش‌های خود را هم آغاز کرده است" درباره ادامه روند فیلمبرداری فیلم سینمایی «مشت آخر» اظهار کرد: او دیگر مشکل جدی ندارند و اگر همه چیز به خوبی پیش برود و حالشان خوب باشد احتمالا از ۱۰ مردادماه سر صحنه فیلمبرداری خواهند رفت و این چند سکانسی که از فیلم باقی مانده است را نیز در همان لوکیشن قبلی که در جاده چالوس قرار داشت، فیلمبرداری خواهند کرد.

امیرصادقی در پایان گفت: در زمانی که مهدی فخیم زاده در بیمارستان بستری بودند اصلا اجازه ملاقات نداشت و اجازه هم نمی‌داد که از او فیلم یا عکسی گرفته شود، حتی مسئولین هم که آمدند خواهش کردیم هیچ کس از او تصویری نگیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی زاهدان

      عجب دل خوشی دارید شما.....در این شرایط که فامیل از فامیل خبر ندارن.همین مانده که ما به فکر فخیم زاده باشیم..... ایشان اگر کاری کرد ه دستمزد کلان هم گرفته......حالا این نبود یکی دیگر.....مملکت از این آرتیس های تقلبی زیاد داره....

    • بدون نام

      خداروشکر که بهتر شدند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج