۷۵۰۱۵۷
۱۹ نظر
۵۰۰۷
۱۹ نظر
۵۰۰۷
پ

قیمت جدید مرغ اعلام شد

مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی کشور گفت: با توافق سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان قیمت هر کیلوگرم گوشت مرغ برای مصرف کنندگان ۹ هزار و ۲۵۰ تومان تعیین شده که منتظر ابلاغ آن از سوی ستاد تنظیم بازار هستیم.

خبرگزاری ایرنا: مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی کشور گفت: با توافق سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان قیمت هر کیلوگرم گوشت مرغ برای مصرف کنندگان ۹ هزار و ۲۵۰ تومان تعیین شده که منتظر ابلاغ آن از سوی ستاد تنظیم بازار هستیم.

«برومند چهار آیین» روز سه شنبه در نشست خبری درباره آخرین وضعیت صنعت مرغداری کشور و قیمت ها افزود: قیمت پیشنهادی ما برای هر کیلوگرم مرغ زنده ۶ هزار و ۸۰۰ تومان و برای مصرف کننده ۹ هزار و ۶۰۰ تومان بود اما با قیمت ۹۲۵۰ تومان موافقت شده است.

وی با بیان اینکه قیمتگذاری دستوری دولت کمکی به تولیدکنندگان و مصرف کنندگان نمی کند، اظهارداشت: ابلاغ دیرهنگام قیمت مرغ، همان سرکوب قیمت کارشناسی شده است.

این مقام صنفی مرغداران ادامه داد: در شرایط کنونی با قیمت های دستوری نمی توان بازار را کنترل کرد زیرا اگر سود اقتصادی تولیدکننده تامین نشود، علاوه بر کاهش تولید و عرضه با افزایش قیمت ها مواجه می شویم.

مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی کشور افزود: هزینه های تمام شده گوشت مرغ بالاست؛ دلیل آن «نرخ تورم و هزینه های حلقه های مرتبط با صنعت طیور» است که مستقل از یکدیگر اثرگذارند؛ به عنوان نمونه واحدهای تولیدکننده، واحدهای جوجه یکروزه، کشتارگاه ها و کارخانه ها مستقل از هم، فعالیت دارند و همین مساله سبب افزایش قیمت ها می شود.

به گفته چهارآیین، قیمت منطقی گوشت مرغ برای مصرف کنندگان ۱۰ هزار تومان است؛ اکنون قیمت تمام‌شده هر کیلوگرم مرغ زنده برای تولیدکننده ۶ هزار و ۲۰۰ تومان است که با احتساب سود هشت درصدی باید ۶ هزار و ۸۰۰ تومان خریداری شود در حالی که اکنون نزدیک به ۶ هزار تومان خریداری می شود و این یعنی زیان ۶۰۰ تا ۷۰۰ تومانی در هر کیلوگرم برای تولید کنندگان.

وی افزود: با توجه به وضعیت کنونی تولید گوشت قرمز در کشور و جهان، به نظر می رسد در ۲۵ سال آینده گوشت قرمز حکم خاویار را پیدا کند، بنابراین گوشت مرغ می تواند جایگزین مناسبی برای گوشت قرمز باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آفرین صد آفرین , واقعا جالبه ارز با نرخ 4200 در اختیار این اوباش اقتصادی میگذارند تا دانه و خوراک برای مرغداریهای وارد کنند تا قیمت مرغ بالا نره حالا اینجوری مدعی هم هستند واقعا هر دم از این باغ بری می رسد

    • هادی

      جالبه که این مرغدارا همیشه مینالن که مرغدار هر سال ضرر میده و. .....ولی همیشه و همه ساله بهترین ماشین های سال رو سوار میشن بهترین منازل رو تو بهترین منطقه شهر دارن ویلا و سفرای خارجی و تجدید فراش های فراوان بماند، تصور کنید با این قیمت اعلامی اگه مشتری هاشون کم بشه که قطعاً میشه اجبارا با نصف این قیمت مرغاشونو میفروشن و تازه سود سرشاری هم میکنند، ببینیم

    • یعفوب

      روحانی متشکریم

    • بدون نام

      شما منطق حالیت میشه از کدام منبع بود درهمه چی دارن به مردم ظلم میکنن

    • بدون نام

      تو کشور ما پراید ارزان است... بنزین و مرغ. و خیلی چیزهای دیگه... فقط یک قلم میگم... ۴۰۵ اس ال اکس تا سیزده بدر ۳۲ و نیم بوده... تو ۴ ماه و نیم شد ۴۲ و نیم... بقیش هم ملت میدونن ...‌ بازم میگن تورم زیر ۱۰ درصد... تورم حداقل بالای ۳۰ درصد هستش. یا علی

    • بدون نام

      یک زلزله میاد همتون بی خیالید الان اینو که میخوای ببری تا۱۰هزار تومان بهت لوح تقدیر میدن مرگ برشما وکسی که اب برق مواد خوراکی وغیره باقیمت بالا میده در چند سال اخیر همتون باید اعدام بشید

    • احمد

      خجالت بکشید بعدشم شاخ وشونه واسه امریکا شما اقتصاد درست کنید نمیخواد دم شیر باشید

    • بدون نام

      اونوقت تورم چي؟زيرده درصده نه؟

    • مهران

      خدا مرگتان را بده

    • ايران پاك

      لعنت خدا برشما ازما مي دزدين هزاران هزار ميليار ازكشور خارج مي كنيد . خاك دو عالم بر

    • بدون نام

      دیروزتخم مرغ راشانه ای 28خریدیم
      یقینامرغی که 9250 ت بشود،تخم مرغ هم ازسبدخریدکم شده وکشوربرادرچین،برایش جایگزین پیداخواهدکرد! وقتی توانایی تحمل بازارعرضه وتقاضارانداریم،چطورمیتوانیم مشکلات اقتصادی راباکمک شکم خالی مردم باوجودتحریمها،حل کنیم؟!
      ضمناهزاران لعنت خداوبندگانش به کسانی که پایین ترین ارزاق مردم راازسفره های انهامیگیرندوبفکرجیب خودهستند.انشاالله روزی خود وفرزندانشان لنگ نون خشک باشند.

    • جواد

      خوب کجا قیمتش پایین امده

    • بدون نام

      خاک عالم برسرتون

    • بدون نام

      دیگه مرغ هم از سفرمون پرید ۰هویج هم بخاطرلیاقت مدیران ژن خوب هم نمیشه بخریم

    • بینام

      دیگه اب که از سر گذشت چه ۹۰۰۰ چه ۱۰۰۰۰ علی برکت الله

    • کامبیز

      تدبیر وامید چه اسم فریبنده ای دلار۴۲۰۰ کجا رفت ؟به دست آقازاده هارسیده یانعمت زاده وسط راه هاپولیش کرده!؟

    • بدون نام

      پس اقای دم شیر کجاست

    • بدون نام

      خدالعنتتون کنه

    • بدون نام

      بی شرفها قیمت همه چی رو زیاد میکنید
      حقوق کارگر رو چی؟
      اونم زیاد کردید؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج