جاباما
۷۵۱۹۱۴
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

ستاره‌های هالیوود در بازسازی «فرشتگان چارلی»

بازسازی فیلم سینمایی «فرشتگان چارلی» که قرار است به کارگردانی الیزابت بنکس مقابل دوربین برود، بازیگرانش را پیدا کرد.

آی ‌سینما: بازسازی فیلم سینمایی «فرشتگان چارلی» که قرار است به کارگردانی الیزابت بنکس مقابل دوربین برود، بازیگرانش را پیدا کرد. به نوشته ورایتی به نقل از منابع آگاه، استودیوی سونی از کریستن استوارت، نوآمی اسکات و الا بالینسکا برای ایفای نقش در نسخه جدید این اکشن کمدی دعوت کرده است. پیش از این هم حرف و حدیث‌هایی مبنی بر پیشنهاد نقش محوری فیلم به استوارت مطرح شده بود.

ستاره‌های هالیوود در بازسازی «فرشتگان چارلی»

اسکات بازیگر 25 ساله انگلیسی قرار است در بازسازی «علاءالدین» نقش شاهزاده یاسمین را بازی کند. سابقه همکاری این بازیگر جوان و بنکس به پروژه سینمایی «پاور رنجرز» (محصول 2017) بر می‌گردد. اسکات نقش «پینک رنجر» را در این فیلم ایفا کرده و بنکس در نقش شخصیت شرور «ریتا ریپالسا» ظاهر شده است.

بالینسکا هم دیگر بازیگر بریتانیایی پروژه جدید سونی است که با سریال کارآگاهی «قتل‌های میدسامر» تولید شبکه آی تی وی به شهرت رسیده است.

آخرین بازنویسی فیلمنامه «فرشتگان چارلی» با همکاری جی باسو و بنکس انجام شده است. بنکس تهیه‌کنندگی این پروژه را هم بر عهده دارد. استودیوی سونی 27 سپتامبر 2019 را به عنوان تاریخ اکران بازسازی «فرشتگان چارلی» اعلام کرده است. خط داستانی فیلم بر نسل بعدی فرشتگانی متمرکز خواهد بود که برای چارلی اسرارآمیز کار می‌کنند.

بنکس درباره کارگردانی این پروژه گفته: «برای من فیلم «فرشتگان چارلی» یکی از آن برندهای اوریجینالی است که از همان اولین اکرانش در دهه 1970 در ستایش زن قدرتمند ساخته شده است. این فیلم ادای احترامی‌ست به میراث چارلز تاونسند و سازمانش، همزمان که به معرفی عصر جدیدی از فرشتگان مدرن و جهانی می‌پردازد.»

«فرشتگان چارلی» اولین بار در قالب یک سریال تلویزیونی مورد توجه عموم قرار گرفت. این سریال در پنج فصل تهیه و تولید شد و از 22 سپتامبر 1976 تا 24 ژوئن 1981 از شبکه تلویزیونی ای بی سی پخش شد. بعدتر در سال 2000، نسخه سینمایی این داستان اکشن به نمایش درآمد. کامرون دیاز، درو بریمور و لوسی لیو نقش فرشتگان فیلم اصلی را بازی کرده‌اند.

آن فیلم به موفقیت تجاری دست یافت و بیش از 264 میلیون دلار در گیشه فروش کرد. دنباله «فرشتگان چارلی» در سال 2003 اکران شد اما در گیشه امریکا شکست خورد. با این حال، استقبال سینماروهای خارج از امریکا باعث شد فروش «فرشتگان چارلی 2» به مرز 260 میلیون دلار نزدیک شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج