۷۵۲۵۹۹
۹ نظر
۵۰۰۴
۹ نظر
۵۰۰۴
پ

ایران: آمریکا در جایگاه قضاوت دیگر کشور‌ها نیست

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان تاکید کرد: آمریکا و دیگر نقض کنندگان و نادیده‌انگاران بدیهی‌ترین حقوق انسانی در جایگاهی نیستند که بخواهند درباره دیگر کشورها قضاوت‌های جهت‌دار و یکسویه کنند.

خبرگزاری ایسنا: سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان تاکید کرد: آمریکا و دیگر نقض کنندگان و نادیده‌انگاران بدیهی‌ترین حقوق انسانی در جایگاهی نیستند که بخواهند درباره دیگر کشورها قضاوت‌های جهت‌دار و یکسویه کنند.

بهرام قاسمی عصر روز دوشنبه ضمن محکوم کردن بیانیه وزرای خارجه شرکت کننده در همایش آزادی مذهبی در آمریکا در قبال ایران، این اقدام را دخالت در امور داخلی کشورمان و بر پایه بنیان‌ها و داده‌های ناصحیح، مغرضانه و غیر واقعی دانست.

سخنگوی وزارت امورخارجه با اشاره به اینکه این چندکشور به خلاف و گزاف خود را نماینده جامعه بین المللی خوانده اند، افزود:

آمریکا و دیگر نقض کنندگان و نادیده انگاران طبیعی‌ترین و بدیهی‌ترین حقوق اولیه انسانی در جایگاهی نیستند که بخواهند درباره دیگر کشورها و با فرهنگ ها و تنوع های گوناگون قضاوت های جهت دار و یکسویه داشته باشند.

وی ضمن یادآوری اصول قانون اساسی مترقی جمهوری اسلامی ایران و مصوبه اخیر مجمع تشخیص مصلحت نظام پیرامون حقوق اقلیت های مذهبی گفت:

تاریخ ایران سراسر شاهد و نمایانگر حضور و همزیستی ادیان مختلف بطور مسالمت آمیز و در کنار هم بوده و اکنون نیز تمامی ادیان الهی در ایران از ضمن برخورداری از تمامی حقوق شهروندی در مجلس شورای اسلامی و سایر نهادهای انتخابی حضور فعال دارند.

سخنگوی وزارت امورخارجه همچنین ضمن محکومیت تحلیل و تفسیرهای تخیلی، خودساخته و بی‌ بنیان " مایک پنس" در خصوص مذاهب و عقاید مذهبی در این همایش گفت:

مردم ایران در بلندا و ژرفای تاریخ خود با هر قوم و مذهبی در فضایی کاملا مسالمت آمیز و صمیمانه زیست کرده و پیروان همه ادیان الهی امور مذهبی و عبادی خود را همواره در مراکز متعدد مذهبی در پهنای ایران زمین بجا آورده و قانون نیز از این آزادی‌ها حراست می کند.

شوربختانه دیگر آزاری و دیگر ستیزی های مذهبی و قومی از آن سوی جهان و مغرب زمین به این منطقه سرایت و در مقاطعی فاجعه ها آفرید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شما بدنه کارت ملی رو هم از خارج وارد میکنید این زبون دراز رو از کجا میارین؟شماهم حق ندارید برای کشورهای همسایه تعیین تکلیف کنید....

    • بدون نام

      چرا هست! اگه ما دشمن داریم طبیعتا دشمن های ما هم مارو دارن! یعنی دشمن دارن! پس چرا فقط دشمن رو ما تاثیر داره و بدبختمون میکنه و ما نتونستیم برا دشمن ها مشکلی ایجاد کنیم کسکم؟؟ ها؟

    • بینام

      نیازی به قضاوت امریکا نیست ساده ترین راه یک نظر سنجی ملی است تا قضاوت مردم ایران را نسبت به حکومت نشان دهد

    • بدون نام

      ولی ابر قدرت مطلق دنیاست

    • مردجنوبی

      آمریکا در جایگاه هیچی نیست، آمریکا فقط تو چشم بعضی از ایرانی های چاپلوس و خائن و نمک نشناس بزرگ هست وگرنه آمریکا برای ایرانی های با شرف هیچ گهی نیست.

    • بدون نام

      ببر بابا

    • نوری

      درحال حاضرامریکا برای تمام دنیا نسخه میپیچد ۲ابرقدرت دنیایت۳کدخدای جهان است۴حق وتو دارد۵اتحادیه اروپا وسایرکشورها بدون اجازه امریکا اب نمیخورن۶اینقدر قدرت دارد که دیگرکشورهای ابرقدرت مثل روسیه وچین راتحریم میکند چه برسه به ایران۷تمام دنیا گوش به حرف امریکا هستن وازترس امریکا باایران معامله نمی کنن میترسن که مورد غضب اوقرارگیرند۸ازلحاظ تکنولوژی ۱۰۰سال ازتمام دنیا جلوتره۹ازلحاظ نظامی .موشکی وساخت پیشرفته ترین هواپیماهای جنگی ومسافربری رتبه اول دنیارادارد.......ازلحاظ علمی واموزشی نیزبهترین اساتید ونخبگان دنیا رادراختیاردارد..حالا شماهی بگید مرگ ب امریکا

    • بدون نام

      ولی ما هستیم!!

    • قلی

      جناب سخن گو ...اونوقت ..ایران در همین جایگااه هست؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج