۷۵۲۶۰۲
۴ نظر
۵۰۰۸
۴ نظر
۵۰۰۸
پ

بهمن موتور: تخلفی نکردیم

مدیرعامل بهمن موتور با بیان اینکه مقصر حواشی فروش مزدا۳، تولید کم و تقاضای زیاد بازار است، گفت: پیرو دستور وزیر صنعت اطلاعات فروش مزدا ۳ را به مراجع مربوطه ارسال کرده ایم. وی همچنین تاکید کرد هیچ‌گونه تخلفی در پیش فروش خودرو‌های مزدا ۳ اتفاق نیفتاده است.

خبرگزاری تسنیم: حمیدرضا داودزاده امروز در نشست خبری با بیان اینکه براساس دستور وزیر صنعت سازمان حمایت به موضوع ثبت‌نام خودروی مزدا ۳ رسیدگی می‌کند، گفت: اطلاعات فروش این خودرو به مراجع مربوطه ارسال شده است.

وی با تاکید بر اینکه هیچ‌گونه تخلفی در پیش فروش خودروهای مزدا ۳ اتفاق نیفتاده است، گفت: گروه بهمن‌خودرو برای پیش‌فروش این خودرو، فرآیند و بخشنامه را تهیه کرده و شرکت مگا کار، به صورت تخصصی فروش اینترنتی را انجام داده است که این شرکت در ارتباط با سازمان گسترش است.

بهمن موتور: تخلفی نکردیم

داودزاده اضافه کرد: البته همیشه بعد از عملیات‌های فروش ناظران مختلفی از جمله سازمان بازرسی کل کشور، سازمان صنعت و سایر ارگان‌های نظارت و سازمان صنعت این عملیات را چک می‌کنند. به هرحال فروش اینترنتی بوده و در فروش اینترنتی ممکن است، افراد با تجربه‌تر بهتر ثبت‌نام کنند.

وی با بیان اینکه 270 خودرو مزدا 3 را برای تحویل یک ماه به صورت فروش اینترنتی و مستقیم و بدون اینکه نمایندگی‌ها را عامل فروش قرار دهیم عرضه کرده‌ایم، گفت: محکوم شده‌ایم که کار سالم انجام نداده‌ایم ولی پس از بررسی‌های سازمان‌ها و نهادهای مربوط در مورد ثبت‌نام قطعا مسائل روشن خواهد شد.

داودزاده مقصر اتفاقات اخیر را تولید کم و تقاضای زیاد بازار دانست و افزود: در یک ربع ابتدایی آغاز فرآیند فروش، 92 درصد موجودی فروخته شده و در دقایق بعدی رقابت برای خرید 8 درصد باقی مانده رخ داده که برد در آن شانسی است.

مدیرعامل بهمن موتور با بیان اینکه ما به تعداد زیاد خودرو عرضه نکردیم، گفت: در این شرایط که برای تهیه قطعات خودروها مشکلاتی به وجود آمده است و خودروسازان برای تامین قطعات با مشکل مواجه‌اند، مطمئن هستیم که این خودروها را در موعد مقرر به مشتریان تحویل می‌دهیم و قطعات آن به صورت کامل موجود است.

وی با بیان اینکه اکنون قطعه‌سازان برای تامین قطعات به مشکل خورده‌اند، گفت: قطعات وارداتی یا در گمرکات مانده و ترخیص نمی‌شود یا اتفاقات دیگری برای آن افتاده است.

هنوز هم مشخص نیست که با اعمال تحریم‌ها در چه شرایطی قرار می‌گیریم و آیا قطعه‌سازان موفق به تامین قطعه می‌شوند یا خیر؟ البته خودروسازان به صورت متوسط برای یک تا دو برابر تولید خودرو، قطعات یدکی دارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کم کم طلبکارهم شدین؟همیشه همین طوره دهن بعضیاروشیرین کردین همه تعریف وتمجیدتون هم میکنن مملکت گل وبلبل

    • بدون نام

      ٢١٢٠٠٠ ضربدر ١٤٢ميليون تومان!!!!
      51,304,000,000,000تومان!!!

    • مصطفی

      غلط کردین

    • م ب

      کاپرا هشتاد میلیونی را صدوچهل یفروشید یه غورت ونیم تان بالاست مردم بیچاره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج