جاباما
۷۵۲۷۸۸
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

گوشی پیکسل ۳، جواب سوال هایتان را می‌دهد

اگر چه گوگل یکی از پیشتازان ارائه خدمات شارژ بی سیم بوده، اما در سال های اخیر ارائه این خدمات را در گوشی های خود در دستور کار قرار نداده است.

خبرگزاری مهر: اگر چه گوگل یکی از پیشتازان ارائه خدمات شارژ بی سیم بوده، اما در سال های اخیر ارائه این خدمات را در گوشی های خود در دستور کار قرار نداده است.

گوشی پیکسل ۳، جواب سوال هایتان را می‌دهد

اما پس از عرضه گوشی هایی باقابلیت شارژ بی سیم توسط سامسونگ و اپل، گوگل هم به فکر افتاده تا این خدمات را در گوشی های هوشمند خود عرضه کند و لذا گفته می شود گوشی پیکسل ۳ با چنین قابلیتی به بازار می آید.

این شرکت برای شارژ بی سیم محصولات مختلف یک ابزار خاص به نام پیکسل استند طراحی کرده است. انتظار می رود از این ابزار برای شارژ طیف گسترده ای از تولیدات گوگل استفاده شود.

اما پیکسل استند تنها برای شارژ بی سیم گوشی های پیکسل ۳ و پیکسل ۳ ایکس ال به کار نمی رود و از آن می توان به عنوان یک دستیار شخصی برای یافتن پاسخ سوالات، دریافت پیشنهادات و غیره بهره گرفت.

پیکسل استند حتی در صورتی که گوشی قفل و نمایشگر آن خاموش باشد هم برای دریافت اطلاعات و پرسش و پاسخ قابل استفاده است. گوگل آنتن گوشی پیکسل ۳ را هم تقویت کرده تا کیفیت مکالمات و دسترسی به اینترنت هم تقویت شود. در این گوشی همچنین از پردازنده اسنپ دراگون ۸۴۵ استفاده شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج