۷۵۳۳۱۲
۶ نظر
۵۰۰۵
۶ نظر
۵۰۰۵
پ

وزارت نیرو: خاموشی‌ها ۱۰ روز دیگر صفر می‌شود

سخنگوی صنعت برق کشور گفت: علی رغم اینکه درجه حرارت کاهش زیادی پیدا نکرد، اما میزان خاموشی‌ها نسبت به دو هفته گذشته ۴۷ درصد و نسبت به هفته اخیر ۳۰ درصد کاهش یافته است و پیش بینی می‌شود که نهایتا تا ۲۰ مرداد ماه خاموشی‌ها به صفر برسد. البته این مسئله متاثر از برخی عوامل همچون درجه حرارت است.

خبرگزاری ایسنا: سخنگوی صنعت برق کشور گفت: علی رغم اینکه درجه حرارت کاهش زیادی پیدا نکرد، اما میزان خاموشی‌ها نسبت به دو هفته گذشته ۴۷ درصد و نسبت به هفته اخیر ۳۰ درصد کاهش یافته است و پیش بینی می‌شود که نهایتا تا ۲۰ مرداد ماه خاموشی‌ها به صفر برسد. البته این مسئله متاثر از برخی عوامل همچون درجه حرارت است.

محمودرضا حقی فام امروز در نشستی خبری با بیان اینکه پیک مصرف شبکه سراسری به ۵۷ هزار و ۹۷ مگاوات رسیده است، اظهار کرد: از ۲۰ تیرماه با اعمال مدیریت مصرف میزان بار افزایش نیافت که این مقدار کمتر از سه درصد پیک شبکه سراسری در سال گذشته است.

وی با اشاره به سنکرون شدن واحد دوم نیروگاه پرند گفت: مقدمات این کار در حال انجام است که بی شک این نیروگاه می‌تواند تاثیر زیادی در حل مشکل کمبود تولید کشور داشته باشد. علاوه بر این نیز باید گفت که در هفته گذشته نیروگاه سیکل ترکیبی کاسپین با ظرفیت ۳۰۷ مگاوات وارد مدار شد.

به گفته سخنگوی صنعت برق، تاکنون میزان تولید انرژی واحدهای حرارتی ۴.۲ درصد افزایش یافته یعنی از واحدهای حرارتی ۴.۲ درصد انرژی بیشتری نسبت به گذشته دریافت کرده‌ایم.

حقی فام با تاکید به این مسئله که در روزهای اخیر در برخی از استان‌های کشور خاموشی به صفر رسیده است، گفت: در استان بوشهر، خوزستان، جنوب ایلام، میزان خاموشی‌ها به صفر رسیده و در سیستان و بلوچستان، قم و تهران و شمال کشور میزان خاموشی‌ها تا حد محسوسی کاهش یافته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      علی برکت.ا ...

    • بدون نام

      خسته نباشی دلاور

    • منوچهر شمسی

      بشمار ... این دومین ده روز مهلته ..

    • بدون نام

      بشنو و باور نکن٬ کجا به صفر میرسه؟تهران؟ ما شهرستانیها دیوارمون کوتاهه

    • بدون نام

      تا ده روز دیگر درب اکثر کارخانه ها ی شهرستانها بسته شده اند.

    • بدون نام

      عجب تیتری باحالی یعنی به نظر شما بعد ۴۰ سال از انقلاب و حرکت برق آسای جهان به پیشرفت ما هنوز باید قطعی برق داشته باشیم؟؟؟؟ یه لحظه به این فکر کردین کشورهایی مثل هائیتی و برونئی و ... اگه از وضعیت ما باخبر شن ما را به باد تمسخر بگیرن ای خداااااااااااااااااااااااا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج