۷۵۳۷۵۵
۵ نظر
۵۰۰۱
۵ نظر
۵۰۰۱
پ

قاضی زاده: سؤال از روحانی، سیاسی نیست

عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی با بیان اینکه سؤال از رئیس‌جمهور به هیچ عنوان سیاسی نیست، گفت: اعلام وصول این سؤال، پاسخ به مطالبات اقتصادی مردم است.

خبرگزاری مهر: عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی با بیان اینکه سؤال از رئیس‌جمهور به هیچ عنوان سیاسی نیست، گفت: اعلام وصول این سؤال، پاسخ به مطالبات اقتصادی مردم است.

سیداحسان قاضی‌زاده در خصوص علل اعلام وصول سؤال از رئیس‌جمهور پس از بررسی سه سؤال اظهار داشت: وقتی مسئولین با مجلس ارتباط برقرار نکنند و پاسخگو نباشند و از موضع بالا به مجلس نگاه کنند، موجب می‌شود مجلس هم بر موضع خود ایستادگی کند.

نماینده مردم فریمان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مهمترین مؤلفه‌ای که موجب ایستادگی نمایندگان شد، ایستادگی مردم و مطالبه آنها است. بنده به عنوان یک نماینده در هفته تعطیلات به حوزه انتخابیه رفته و به چهار شهر و ۴۰ روستا سرکشی کردم؛ وقتی در مسجد، کوچه، بیابان، کشاورز، دامدار از بنده خواستار مطالبه برای حل مشکلات هستند، بنده نیز باید به صورت جدی مطالبه کنم.

وی تأکید کرد: این مطالبه‌گری هیچ گرایش و رکن سیاسی ندارد و صرفاً دارای رکن مردمی است.

عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی با تأکید بر اینکه سؤال از رئیس‌جمهور را نباید به هیچ‌وجه سیاسی جلوه داد، گفت: سؤال از رئیس‌جمهور صرفاً اقتصادی بوده و به خاطر مطالبه ملت نسبت به شرایط وخیم اقتصادی اعلام وصول شد.

قاضی‌زاده تصریح کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی پیش از این از دولت خواسته بودند که کابینه را ترمیم کند، اما این تصمیم‌ گرفته نشد؛ وزرای اقتصادی تغییر نیافتند و مجلس به ناچار از ظرفیت قانونی و حقوقی خود استفاده کرد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: بسیاری از نمایندگانی که از هر سه فراکسیون، این طرح سؤال را امضا نکرده‌اند نیز خواستار پاسخگویی رئیس‌جمهور هستند و می‌خواهند که دولت به صورت شفاف با مردم سخن بگوید.

وی حضور رئیس‌جمهور در مجلس را موجب پاسخگویی به افکار عمومی جامعه و پاسخگویی به وکلای ملت خواند و افزود: رئیس‌جمهور باید در این جلسه پاسخ‌های شفاف، دقیق و متقن را ارائه دهد و در ارائه اطلاعات به مردم صداقت داشته باشد.

به گفته قاضی‌زاده، باید شرایط اقتصادی را به صورت دقیق برای مردم تشریح کنیم؛ اگر با مردم صادقانه صحبت کنیم، مردم قطعاً مسئولان را همراهی می‌کنند، زیرا مردم این نظام را دوست دارند، اما از وضعیت موجود عصبانی و ناراحت هستند.

نماینده مردم فریمان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: تا امروز با مردم گفت‌وگوی صادقانه، صریح و شفاف صورت نگرفته و پاسخ‌های غیرروشن و متناقض به سؤالات مردم داده شده است؛ درواقع نمایندگان با پافشاری به سؤال از رئیس‌جمهور، به مطالبات مردم احترام گذاشتند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      نظرات و حرفها و منش شما همه اش سیاسی است حتی زمانی که در تامین اجتماعی برای بودید وزمانی که دوره احمدی نژاد اون همه فضاحت به بار اومد چرا خفقان گرفته بودید و سنگ اون ادم رو به سینه میزدی حالا چون روحانی از جناح شما نیست و کاندیدای شمارای نیاورده زبونتون دراز شده که من معتقدم این همه مشکلات دست یک شخص "روحانی "نیست خیلی ها باید امروز حساب پس بدن که ککشون هم نمیگزه

    • بدون نام

      ما مردم هم از روحانی سوال داریم"سکان یک مملکت نیاز به ناخدای کار بلد است‌
      ای ناخدای کار نابلد

    • بدون نام

      فقط مسخره بازیه که مردم رو هرس بدین وگرنه هیچ غلطی نکردیدمنتهی دولت ناتوان را افتضاح تر میکنید نه استیضاح

    • بدون نام

      این همه حمایت از یک ریس جمهوری که پایگاه مردمی خود را از دست داده چه معنی دارد

    • بدون نام

      لعنت بر ردروغگو

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج