۷۵۴۵۰۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

صالحی: می‌توانستم صدرنشین جدول گلزنان باشم

مهاجم پارس جنوبی جم اعتقاد دارد باید در بازی با مسجدسلیمان گل های بیشتری به ثمر می رسانده است.

ورزش سه: ابراهیم صالحی درباره پیروزی پارس جنوبی مقابل نفت مسجدسلیمان عنوان کرد: به نظر ما هفته اول هم می توانستیم نتیجه را با سود کنیم فقط در بازی با فولاد تمرکز لازم را نداشتیم ولی در این هفته از اینکه هم گل زدم و هم توانستیم نتیجه بد هفته گذشته را جبران کنیم و پیروز شویم خیلی خوشحالم.

وی افزود: ما هفته گذشته به خوزستان رفتیم تا فولاد را ببریم و تیم ما خدا را شکر خوب است ولی بدشانسی آوردیم و شاید بی دقتی بود برای همین در این هفته تلاش کردیم تا آن اشتباهات را جبران کنیم و از آن شکست و این پیروزی درس های زیادی گرفتیم و انشاالله در هفته آینده بازی های خارج از خانه مان مقابل نساجی را هم خواهیم برد. مطمئنا این بازی کمک خواهد کرد تا ما در بازی اول خارج از خانه پیروز باشیم.

مهاجم پارس جنوبی در ادامه در مورد گلزنی در این بازی می گوید: به نظر خودم باید خیلی زودتر از این ها گل می زدم حتی این هفته باید دو گل می زدم که متاسفانه روی موقعیت اول دقت نکردم و بعد از آن احساسم این بود که گل می زنم و همین طور هم شد. یک گل هم که هفته پیش نزدم و فکر می کنم الان باید در صدرجدول گلزنان می ایستادم.

صالحی در بخش دیگری از حرف هایش تاکید کرد: نه فقط من بلکه همه بچه های تیم تمرکزشان روی نتیجه گیری است و همه برای تیم بازی می کنیم. برای من اول تیم و موفقیتش مهم است و آقای گلی و نمایش زیبا در مرحله بعدی برایم اهمیت دارد. به نظرم مهم نیست چه کسی گل بزند مهم این است که تیم بهترین نتیجه را کسب کند.

وی در خصوص رویارویایی با مسجدسلیمانی ها هم می گوید: آنها مربی خوبی دارند و بازیکنانش هم خوب بودند و همه به جم می آیند تا نبازند، ما با هماهنگی و آنالیز خوب کادرفنی تمام دستورات سرمربی را در زمین پیاده کردیم و توانستیم نتیجه را به سود خود کنیم.

با عملکرد خوب فرشید پاداش در یکی، دو بازی اخیر از صالحی در مورد او سوال می کنیم و اینکه آیا پاداش به خوبی توانسته جای دشتی را پر کند یا نه که او می گوید: علی بازیکن خوبی بود و پارسال خیلی خوب کار کرد، فرشید هم آقای گل لیگ یک است و توانایی های زیادی دارد نه اینکه بگویم علی بازیکن خاصی است؛ نه اما اگر فرشید بهتر از علی نباشد در حد علی کار می کند و هم می تواند در پارس مثل علی بازیش را به خوبی به چشم آورد.

وی از زحمات مدیرعامل پارس جنوبی جم که یک تنه تیم را به سمت موفقیت حرکت می دهد تشکر می کند و می گوید: این را باید ابتدای صحبت هایم می گفتم؛ از آقای رضاییان بابت زحماتی که برای پارس جنوبی می‌کشد تشکر می‌کنم.

واقعا ایشان یک تنه با مشکلات مالی باشگاه می جنگد و سعی می‌کند که با مدیریت خوبش همه امکانات را برای تیم مهیا سازد و واقعا از این بابت همه تیم نه فقط من سپاسگزار کاری که انجام می دهد هستیم. البته هواداران هم که ما را در این بازی ها و تمرینات حمایت می کنند را هم نباید فراموش کرد و از آنها هم تشکر می‌کنم.

صالحی در پایان افزود: ما توقع مان در حد تیم هایی مثل سپاهان، پرسپولیس، استقلال و ... که هزینه های هنگفتی برای تیمشان کرده اند را از تیم نداریم و سطح توقع از پارس جنوبی باید در حد این تیم باشد اگرچه مجموعه پارس جنوبی و تیم تلاشش را می کند بهترین رتبه را در لیگ کسب کند اما نباید توقعات از این تیم بالاتر از سطح انتظارات باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج