جاباما
۷۵۴۶۳۷
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

گلکسی نوت ۹ اولین گوشی ترابایتی دنیا خواهد بود

تا امروز، گوشی های هوشمند زیادی را مجهز به ۶ گیگابایت و یا حتی ۸ گیگابایت حافظه رم مشاهده کرده‌ایم. همچنین بیشترین حافظه داخلی به کار رفته در دستگاه‌ها تا مدت‌ها قبل، ۲۵۶ گیگابایت بود.

وبسایت گجت نیوز: گوشی ترابایتی به گجتی اطلاق می‌شود که دارای یک ترابایت و یا بیشتر فضای ذخیره‌سازی باشد! این نام از آنجایی برایتان تازه به نظر می‌رسد که هنوز چنین محصولی وجود ندارد، اما سامسونگ گلکسی نوت ۹ (Samsung Galaxy Note ۹) تبدیل به اولین گوشی ترابایتی دنیا خواهد شد.

گلکسی نوت ۹ اولین گوشی ترابایتی دنیا خواهد بود

تا امروز، گوشی های هوشمند زیادی را مجهز به 6 گیگابایت و یا حتی 8 گیگابایت حافظه رم مشاهده کرده‌ایم. همچنین بیشترین حافظه داخلی به کار رفته در دستگاه‌ها تا مدت‌ها قبل، 256 گیگابایت بود.

بعد از این که سامسونگ به عنوان بزرگترین سازنده‌های چیپ‌های مموری برای گوشی های هوشمند، چیپ 512 گیگابایتی خود را چند ماه قبل معرفی کرد، هواوی آن را در گوشی میت آر اس به کار برد. تا امروز، این تنها گوشی هوشمند مجهز به 512 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی محسوب می‌شود. بر اساس اخباری که از مد‌ت‌ها قبل شنیده می‌شود، سامسونگ گلکسی نوت 9 دومین گوشی هوشمند مجهز به 512 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی خواهد بود.

میت آر اس، با وجود داشتن 512 گیگابایت ظرفیت داخلی، همچنان از کارت حافظه جانبی پشتیبانی می‌کند، اما طبق گفته‌های شرکت سازنده، حداکثر حافظه جانبی پشتیبانی شده توسط آن، 256 گیگابایت است. اما گوشی گلکسی نوت 9 سامسونگ، در کنار داشتن نیم ترابایت حافظه داخلی، از کارت‌های حافظه جانبی نیم ترابایتی نیز پشتیبانی خواهد کرد، به همین دلیل تبدیل به اولین گوشی ترابایتی دنیا خواهد شد.

گلکسی نوت ۹ اولین گوشی ترابایتی دنیا خواهد بود

گوشی ترابایتی وارد می‌شود

امروز با دیدن یک ترابایت فضای ذخیره‌سازی در لپ تاپ‌ها، آن را تحسین می‌کنیم! چنین حافظه‌ای حتی برای کسانی که عاشق جمع‌آوری کلکسیون فیلم و موزیک هستند نیز کافی به نظر می‌رسد. حال تصور کنید یک گوشی ترابایتی در اختیار داشته باشید! بهتر است اگر در پی خرید گلکسی نوت ۹ هستید، از هم‌اکنون به فکر چگونگی پر کردن حافظه آن در صورت خرید نسخه ۵۱۲ گیگابایتی باشید، چرا که این اصلی‌ترین چالش پیش رویتان خواهد بود.

پیش‌بینی شده قیمت نسخه مجهز به ۵۱۲ گیگابایت ظرفیت داخلی گلکسی نوت ۹ حدود هزار و دویست دلار باشد. البته با پرداخت این مبلغ تنها نیم ترابایت حافظه داخلی گوشی را در اختیار دارید و نخواهید توانست از ظرفیت گوشی ترابایتی خود استفاده کنید. قیمت کارت‌های حافظه جانبی ۵۱۲ حدود ۳۵۰ دلار است.

گلکسی نوت ۹ اولین گوشی ترابایتی دنیا خواهد بود

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج