جاباما
۷۵۵۰۳۹
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

وضعیتِ دادگاه مدیر مسئول سایت جهان نیوز

پرونده پرویز سروری، مدیر مسئول سایت خبری جهان نیوز با شکایت معاونت حقوقی ریاست جمهوری و به اتهام نشر مطالب خلاف واقع به قصد تشویش اذهان عمومی تشکیل شد که دادگاه با درخواست استمهال متهم موافقت کرد و برگزاری جلسه رسیدگی به این پرونده به زمان د. یگری موکول شد.

عصر ایران: پرونده پرویز سروری، مدیر مسئول سایت خبری جهان نیوز با شکایت معاونت حقوقی ریاست جمهوری و به اتهام نشر مطالب خلاف واقع به قصد تشویش اذهان عمومی تشکیل شد که دادگاه با درخواست استمهال متهم موافقت کرد و برگزاری جلسه رسیدگی به این پرونده به زمان د یگری موکول شد.

وضعیتِ دادگاه مدیر مسئول سایت جهان نیوز

دادگاه رسیدگی به پرونده مدیر مسئول سایت جهان نیوز امروز با شکایت معاونت حقوقی ریاست جمهوری و به اتهام تشویش اذهان عمومی تشکیل شد اما ادامه رسیدگی به این پرونده و صدور حکم به زمان دیگری موکول شد.

به گزارش ایرنا، دادگاه رسیدگی به پرونده مدیران مسئول سایت خبری جهان نیوز، دو ماهنامه زنبوران و نیز شکایت از کریم صفایی (رئیس سابق فدراسیون تیراندازی با کمان) امروز در شعبه سوم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی کاشانکی و با حضور اعضای هیات منصفه مطبوعات برگزار شد.

پرونده پرویز سروری، مدیر مسئول سایت خبری جهان نیوز با شکایت معاونت حقوقی ریاست جمهوری و به اتهام نشر مطالب خلاف واقع به قصد تشویش اذهان عمومی تشکیل شد که دادگاه با درخواست استمهال متهم موافقت کرد و برگزاری جلسه رسیدگی به این پرونده به زمان د یگری موکول شد.

همچنین پرونده کریم صفایی با شکایت دبیر فدراسیون تیراندازی به اتهام نشر اکاذیب، توهین و افترا از طریق گفت و گو با خبرگزاری کار(ایلنا) نیز امروز تشکیل شد، که در نهایت دادگاه قرار عدم احراز صلاحیت رسیدگی به این پرونده را صادر کرد.

پرونده مدیر مسئول دوماهنامه زنبوران نیز با شکایت شاکی خصوصی و به اتهام توهین و نشر اکاذیب نیز تشکیل شده بود که در نهایت هیات منصفه مطبوعات پس از استماع شکایت شاکی و دفاعیات متهم مدیر مسئول این دو ماهنامه را در ارتباط با عناوین اتهامی مجرم شناخت اما مستحق تخفیف در مجازات دانست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج