جاباما
۷۵۵۴۴۷
۱۱ نظر
۵۰۰۷
۱۱ نظر
۵۰۰۷
پ

پارسایی: با تجمع‌کنندگان با مدارا برخورد شود

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که «نوعی دستپاچگی بین لیدرهای اصولگرا برای به دست گرفتن اعتراضات دیده می‌شود» بر ضرورت مدارا با تجمع‌کنندگان تاکید کرد و گفت: می‌توان در مسائل مهم اقتصادی و سیاسی نظر مردم را از طریق صندوق‌های رای جویا شد.

خبرگزاری ایسنا: نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که «نوعی دستپاچگی بین لیدرهای اصولگرا برای به دست گرفتن اعتراضات دیده می‌شود» بر ضرورت مدارا با تجمع‌کنندگان تاکید کرد و گفت: می‌توان در مسائل مهم اقتصادی و سیاسی نظر مردم را از طریق صندوق‌های رای جویا شد.

بهرام پارسایی با اشاره به اعتراضات و تجمعات اخیر در شیراز، اظهار کرد: اعتراضات به وضع موجود از سوی مردم طبیعی است. ما شاهد بی‌ثباتی اقتصادی و کاهش ارزش پول ملی هستیم و وقتی مردم پاسخ مثبتی از سوی مسئولین دریافت نمی‌کنند اعتراض آنها امری ناگزیر است.

وی با بیان این‌که «قیمت ارز و سکه معیار مقایسه مردم شده است»، افزود: در تجمعات دی‌ماه عده‌ای گفتند که مطالبات مردم را شنیدیم و ظاهرا این مطالبات شنیده نشده است و مردم هم وقتی اقدام عملی از سوی حاکمیت نمی‌بینند نگران می‌شوند لذا باید فکری شود دیگر شعاردرمانی جواب نمی‌دهد. روشن است که منشاء اعتراضات اقتصادی است.

و نباید این احساس به مردم دست دهد که مسئولین به دنبال حل مشکل نیستند، چرا که اگر از جانب متولیان علامتی نبینند مجبور هستند به این شکل صدای اعتراض خود را به آنها برسانند.

این عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این‌که «برخورد با تجمع‌کنندگان باید با مدارا باشد» اظهار کرد: قطعا صدای معترضین باید شنیده شود، اما در عین حال اگر تجمعات ساماندهی شود جلوی عده‌ای سودجو هم گرفته می‌شود. ما باید حساب اعتراض را از اغتشاش جدا کنیم. ممکن است در اعتراضات کسانی سودجویی و اقدام به آشوب کنند نباید به این بهانه حق اعتراض را از مردم بگیریم.

پارسایی در پایان گفت: متاسفانه نوعی دستپاچگی بین لیدرهای اصولگرا برای دست گرفتن اعتراضات جهت بهره‌برداری سیاسی دیده می‌شود اما نباید به بی‌ثباتی دامن زد بلکه می‌توان در مسائل مهم اقتصادی و سیاسی نظر مردم را از طریق صندوق‌های رای جویا شد که آنها احساس می‌کنند در تصمیمات مشارکت دارند.

این باعث می‌شود مردم پای تصمیمات بایستند در غیر این صورت نمی‌توان انتظار داشت که ما تصمیم بگیریم و آنها به تصمیم ما تن دهند. اگر از طریق صندوق‌های رای صدای اعتراض مردم را بشنویم این مساله جلوی تجمعات اعتراضی را خواهد گرفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ادم وقتی مصاحبه ها را میخونه قشنگ میفهمه یک نوع نگاه از بالا به مردم دیده میشه آقای هیچ کشوری یا هیچ حکومتی بدون پشتوانه مردمی اهمیتی ندارد . سما هم با رای مردم رفتی بالا یعنی منت گذاشتن بهت رای دادن باید می گفتی مردم ازادن اعتراض کن نه اینکه میشه نظر مردم را جویا شد یعنی اگه دلت میخواد نظر مردم جویا نمیشی

    • بدون نام

      اعتراص حق مردم است ولی آشوبگران که به مال و ناموس مردم رحم نمی کنند ودر هر فرصت ضربه میزنند باید شناسایی شوند و در مراحل عام به اشد مجازات برسند تا درس عبرت برای آشوبگران شود

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هرکس از فقر کرانی ورانتووووو اعتراض کن ضد انقلاب نیست عقب مانده

    • مریم

      منظور نرمه دیگه ؟ شیشه نوشابه نیست ؟ باتوم برقی چی ؟ گلوله واقعی چی ؟ اینا نیست ؟

    • بدون نام

      شما چکاره مملکتی که اینطور دستور میدی؟ اولا این کارا ربطی به شما و دارودسته تان ندارد ثانیا با اغتشاشگران و شعاردهندگان هنجارشکن نمیشود با مدارا رفتار کرد.

    • بدون نام

      تجمع اعتراضی مردم ایران طبق قانون اساسی آزاد است

    • جواد

      سلام آقای پارسا شما اگر آدم با درک وشعور بالای بودی یک امضای پای سوال از ریس جمهور بود اگر پیگر مشکلات مردم بودی باید این کار میکردی الکی جلوی مردم نقش آدم دلسوز مردم بازی نکن به خدا قسم شما به عنوان یک نماینده بلد نیستی مسولیت خودت درست انجام بدی دلیلش هم باند بازی شما با آقایون غرب پرست است برو بابا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دمت گرم رفیق گل گفتی

    • نیلوفر

      کاربر۱۴/۳۴ توی کی هستی جیره خواری یاازاین میترسی که جیره ومواجبت قطع بشه درتمام دنیای متمدن اعتراض وتظاهرات وطلب حق خواهی یکی از حقوق شهروندی محسوب میشود وهیچ قانونی حق نداره جلوگیری کنه تووامثال توازجیب خودتون وکوتاهی دستتون میترسید باکی نیست بکشید بزنید اما اگر دنیایی غیراین جهان فانی باشد که هست وقیامتی که هست شرمنده مردم وخداخواهی شد این روزگارنیزبگذرد

    • ع

      خوبه دیگه مردم گیر اوردن یکی هم میخواد تحمع کنه برهسر صندوق رای ان موقع دیگه بدتر میشه بعدا میگین پیشت کسی حق اعتراض نداره دراین دوره دیگه خسته شدیمم ازدست شماها

    • بدون نام

      مواظب کامنت هاتون باشین، گمو گور میشین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج