۷۵۵۴۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

مهدوی کیا: بازی با میلان در حد حرف است

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال گفت: با این وضعیت زمین‌ها و تماشاگران نباید انتظار برگزاری بازی‌هایی چون بوندسلیگا را داشته باشیم.

خبرگزاری فارس: بازیکن سابق تیم ملی فوتبال گفت: با این وضعیت زمین‌ها و تماشاگران نباید انتظار برگزاری بازی‌هایی چون بوندسلیگا را داشته باشیم.

مهدی مهدوی‌کیا در حاشیه همایش علم و فوتبال عنوان کرد: برگزاری این همایش‌‌ها بسیار برای فوتبال ما مهم است. به نظرم بهتر است این همایش‌ها در طول سال چند بار برگزار شود. کسانی که تحقیق و پژوهش کرده‌اند می‌توانند به فوتبال کمک کنند. این همایش‌ها برگزار می‌شود تا در کنار فوتبال مسائل علمی نیز وجود داشته باشد.

وی در مورد حضور ست بلاتر تصریح کرد: به هر حال حضور شخص اول فوتبال جهان در ایران اتفاق خوبی است که باید از این موضوع به نحو احسن استفاده کنیم. برخی اتفاقات هر چند سال یک بار رخ می‌دهد. می‌توانیم با برنامه‌ریزی از این اتفاقات استفاده کنیم.

بازیکن سابق تیم ملی در مورد آمادگی تیم ملی برای حضور در جام جهانی خاطر نشان کرد: در مورد این مسائل صحبت کرده‌ایم به هر حال تیم ملی به بازی‌های تدارکاتی نیاز دارد تا خود را در این رقابت‌ها محک بزند. نباید منتظر معجزه هم داشته باشیم باید با واقعیت‌های فوتبال ایران کنار بیاییم. به نظر هم اکنون اتفاق خاصی نیفتاده که انتظاراتی داشته باشیم. مهمترین عامل برگزاری مسابقه‌های دوستانه است تا بازیکنان با هم هماهنگ شوند اگر چنین اتفاقی نیفتد ما شانس زیادی در جام جهانی نخواهیم داشت.

وی در مورد صدرنشینی پرسپولیس تصریح کرد: به هر حال پرسپولیس پس از چند سال توانست به صدر جدول راه یابد. امیدوارم امروز هم بتواند نتیجه بگیرد و قهرمان نیم‌فصل شود. البته معتقدم کار در نیم فصل دوم به مراتب سخت‌تر است زیرا احتمالا مصدومیت و مسائل دیگر وجود دارد. تا اینجا پرسپولیس به عنوان مدعی قهرمانی خود را نشان داده و امیدوارم پس از سالها بتواند قهرمانی را به دست آورد.

مهدوی‌کیا در مورد اینکه گفته می‌شود بازی دوستانه با ستارگان میلان برای خداحافظی او قطعی شده، گفت: این موضوع که فعلا در حد حرف است هر زمان که صددرصد شد درباره آن صحبت می‌کنیم.

این بازیکن در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه چرا خداحافظی ستارگان ایران ناگهانی صورت می‌گیرد، تصریح کرد: خداحافظی در فوتبال یک تصمیم شخصی است که باید به آن احترام گذاشت. بازیکن زمانی احساس می‌کند که دیگر نمی‌تواند به بازی‌اش ادامه دهد، من هم با تصمیم خودم از فوتبال خداحافظی کردم. فرهاد مجیدی هم تصمیم شخصی گرفت و باید به آن احترام بگذاریم.

وی در مورد اینکه چرا خداحافظی در ایران با سایر کشورها تفاوت دارد، گفت: تنها روش خداحافظی ما نیست که تفاوت دارد، خیلی چیزهای ما با کشورهای دیگر متفاوت است. به هر حال در موارد زیادی است که با کشورهای دیگر تفاوت داریم.

مهدوی‌کیا در مورد اینکه آیا معتقد است کیفیت لیگ در سال جام جهانی پایین است، تأکید کرد: من به صورت جدی مسابقات لیگ را دنبال نکردم زمان زیادی نبودم که بتوانم این رقابت‌ها را دنبال کنم اما در مجموع حقیقت همین است. با این وضعیت زمین ورزشگاه‌ها و تماشاگرانمان نباید انتظار برگزاری بازی‌هایی همچون بوندسلیگا را داشته باشیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج