۷۵۵۷۳۸
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

حاجیلو: نگران ستاره‌های تراکتورسازی نیستیم

شاید در بازی اول مقابل پیکان، نتوانستیم آن‌طور که باید و شاید رضایت هواداران را جلب کنیم اما در بازی دوم مقابل ذوب آهن نشان دادیم امسال سال متفاوتی برای هواداران خواهد بود.

روزنامه قانون:

اصغر حاجیلو/ سرپرست استقلال تهران

شاید در بازی اول مقابل پیکان، نتوانستیم آن‌طور که باید و شاید رضایت هواداران را جلب کنیم اما در بازی دوم مقابل ذوب آهن نشان دادیم امسال سال متفاوتی برای هواداران خواهد بود. بازیکنان تیم، تمرینات را با انگیزه زیاد پشت سر می‌گذارند.

تلاش و جدیت آن ها در تمرینات نشان می دهد در استقلال همه برای یک هدف می‌جنگند و به همین خاطر یکپارچگی و یکدستی بسیار خوبی در تیم و اطراف آن به وجود آمده است. در این بین، شفر به عنوان سرمربی تیم نقش بسیار زیادی در آمادگی تیم دارد. او نظم را در استقلال حاکم کرده و همین موضوع بازدهی بازیکنان را بالا برده است.

شاید بسياري انتظار داشتند با رفتن چند بازیکن، استقلال دچار ضعف شود اما خریدهای جدید به خوبی با نفرات قبلی هماهنگ شدند و نیروی تازه‌ای به تیم تزریق شده است. جوانان تیم بسیار با انگیزه هستند و همین مساله انگیزه بزرگ‌ترهای تیم را نیز بیشتر می‌کند. به جز شفر، سایر اعضای کادرفنی یعنی بیژن طاهری، کولی و اشکان نامداری نیز تلاش می‌کنند تا بازیکنان در آمادگی بالایی قرار داشته باشند و نباید نقش آن ها را فراموش کرد.

برخلاف سایر افرادی که فرزند یا یکی از نزدیک‌ترین اقوام‌شان را به کنار تیم می آورند تا پولی به جیب بزند بدون اینکه تاثیر مثبتی برای تیم داشته باشد، به جرات می‌گویم پسر شفر یکی از زحمتکش‌ترین افرادی است که در کنار استقلال کار می‌کند. او مانند دیگران نیست که چتری روی تیم باز کند و چندسالی از اسم پدرش استفاده کند. ساشا واقعا شب و روز برای تیم تلاش می کند.

آنچه را پدرش می خواهد و نیاز دارد، انجام می دهد و فراهم می‌کند تا روند کاری تیم به مشکل نخورد. می توان گفت او مغز متفکر تیم استقلال است و در شناسایی نقاط ضعف و قوت حریفان و همچنین شناسایی نیازهای تیم و برطرف کردن آن ها، کارهای مهمی انجام می دهد.

استقلال این روزها شرایط بسیار خوبی دارد. تمرینات به خوبی و با نظم برگزار می شوند و بازیکنان روز به روز آماده تر و هماهنگ تر می شوند. شاید تا چند روز پیش همه ناراحت جدا شدن تیام بودند اما رفته رفته نام او به فراموشی سپرده می شود چرا که جای او پرشده و بازیکنان به هواداران ثابت کردند برای موفق بودن باید یک تیم بود.

خوشبختانه اضافه شدن مرتضی تبریزی نیازهای هجومی تیم را تا حد زیادی برطرف کرده و به امید خدا اضافه شدن یک مهاجم خوب خارجی نیز خط حمله را قوی‌تر از گذشته خواهد کرد و به این ترتیب جای هیچ نگرانی برای هواداران نیست.

روز جمعه بازی مهمی مقابل تراکتورسازی داریم. این تیم امسال تغییرات زیادی داشته و در واقع می‌توان گفت با آن تراکتوری که سال گذشته یا حتی سال‌های گذشته می‌شناختیم، تفاوت های زیادی دارد. یک مربی نامدار روی نیمکت این تیم نشسته اما با این حال ترسی بابت روبه‌رو شدن با این تیم را در هفته سوم نداریم. تراکتورسازی بازیکنان بزرگی را به خدمت گرفته است.

اشکان دژاگه و مسعود شجاعی بازیکنان با کیفیتی هستند که حضورشان بدون شک لیگ امسال را جذاب‌تر و دیدنی تر می کند اما ما نیز بازیکنان با کیفیتی را در تیم‌مان داریم، بنابراین هیچ نگرانی بایت حضور ستاره های تراکتور نداریم. روز جمعه در خانه خودمان بازی می‌کنیم و از حمایت هواداران‌مان برخورداریم بنابراین نگران نتیجه نیستیم.

شانس برد این مسابقه برای ماست و به امید خدا و با حمایت تماشاگران‌مان اولین سه امتیاز فصل جدیدرا به دست می‌آوریم. دوست دارم حالا که استقلال روند پیشرفت را در پیش گرفته و نوید روزهای خوب را می دهد، هواداران نیز حضور بیشتری در ورزشگاه داشته باشند و تیم محبوب‌شان را برای بردن و رسیدن به موفقیت، به خوبی یاری کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج