۷۵۵۹۰۹
۱۴ نظر
۵۰۱۷
۱۴ نظر
۵۰۱۷
پ

پزشکیان: مجلس به حصر رای نداده است

نایب رییس مجلس با اشاره به قانع شدن نمایندگان از پاسخ‌های وزیر دادگستری از سوال علی مطهری نماینده تهران درباره موضوع حصر، گفت: رای مجلس به معنای تایید و یا عدم تایید حصر نیست و به معنای دیگر مجلس به حصر رای نداده است.

ایسنا: مسعود پزشکیان در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) با تبریک روز خبرنگار، گفت: بعد از رای مجلس درباره قانع شدن از پاسخ‌های وزیری دادگستری، یکسری نمایندگان به بنده مراجعه و تاکید کردند که رای آن‌ها به پاسخ‌های وزیر دادگستری بدان معناست که مجلس موضوع حصر را جزو وظایف وزیر دادگستری ندانسته است.

وی افزود: رای مجلس به معنای تایید یا عدم تایید حصر نیست، مجلس به حصر رای نداده است. رای مجلس به این معناست که وزیر دادگستری در این باره وظایفی ندارد.

مطهری درباره علت ادامه حصر موسوی و کروبی از وزیر دادگستری سوالی را مطرح کرد که پاسخ‌های وزیر دادگستری ناظر به این بود که وزیر اختیاری در این باره نداشته و این کار از مصوبات شورای عالی امنیت ملی است. نمایندگان نیز با رای خود اعلام کردند که از پاسخ‌های وزیر قانع شدند.

در جریان رای‌گیری از سوال تعدادی از نمایندگان با فریاد‌های دو، دو به معنای مخالفت با چنین سوالی خواستار بیان تذکر شدند و بعد از آن لحظاتی جو مجلس متشنج شد به گونه‌ای که درگیری لفظی بین کریمی قدوسی و پروانه مافی در گرفت و در نهایت با دخالت برخی از اعضای هیات رییسه این مشاجره لفظی پایان یافت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمدرضا بختیار

      آقای پزشکیان مردم را فریب ندهید مجلس در امور امنیتی کشور هیچکاره هستش همان گونه که اگر به حکم مجلس بود در زمان هشتادوهشت در مجلس شعار مرگ بر خائن و اعدام باید گردد سر دادند لیک هیچ توجهی نشد که این نشانه مدبر بودن مقام معظم بود و آزادی آنها هم هیچ ربطی به مجلس باز ندارد بلکه به اجماع رای خروجی شورای امنیت ملی و تایید دست بالایی ها هست!!!

    • بدون نام

      چرا نمی‌فهمید حصر برای مردم مهم نیست. اونهایی که تو حصر هستند خانه هاشون را از کجا آوردند؟ درآمد شون از کجا تامین میشه؟ دارابی هاشون با پیش از انقلاب تفاوتی داره یا نه؟ این سوالات مردمه از اونها و از همه مسولین و وابسته هاشون. شما ها خودتون را به نافهمی میزند و مشکل مردم را حصر عنوان میکنید. مردم از همه ریاکارها متنفرند.

    • احمد

      با سلام متشنج کردن جو مجلس و بدنبال آن جو کشور کار درستی نیست آقای کریمی قدوسی اگر از این قضایا نفع میبرند که قطعا حرام است در صورتی که ادعا دارن که اهل حلال و حرام هستند اگر هم مدعی هستند که به نفع مملکت هست که قطعا کشور از این گونه رفتارها سودی نبرده

    • حمزه

      کروبی و موسوی باید در حصر بمانند تا بمیرند ـ اصلاح طلبان دیگر جایی در بین مردم ندارند انها هم مثل اصولگرایان مردگان متحرکند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اگر اصلاحطِبا به اندازه اصولگراها حق حرف زدن داشتند ایران گلستان بد

      • محمد

        اگر در برابر چشم ظاهر بین شما بمیرند هرگز در دل ملت نخواهند مرد و تا ابد جادوانه خواهند ماند

    • بدون نام

      ... مشکلات اقتصادی کشور رو ول کردن به چی گیر دادن ....
      ...

    • بدون نام

      با سلام به نظر من هم باید حزب اصول گرا وحزب اصلاح طلب که مانند موسوی و کروبی برن گم شن وبمیرند تا بلکه مردم یه کم نفس بکشند

      پاسخ ها

      • کاظم لطفی

        به اقای مطهری بگوید ایا باحصر همه چیز درست می‌شد لطفا به اقای مطهری بگوید ایا یک سری به زندانهای زده کسانی هیچ کس راندارند

      • بدون نام

        ‌شنیده.شده.درقدیم.الایام.که،نفرین،ومرگ،کسیراازخداخواستن.ناتوانی.وعجزگوینده.اشرانشان.میدهدکریمی.قدوسی.یکی،ازاین.آدمهاست

      • بدون نام

        ‌شنیده.شده.درقدیم.الایام.که،نفرین،ومرگ،کسیراازخداخواستن.ناتوانی.وعجزگوینده.اشرانشان.میدهدکریمی.قدوسی.یکی،ازاین.آدمهاست

    • بدون نام

      مجلس خواب مجلسی که درخواب است حقوق کلان می‌گیرند تا درطول جلسات چرت بزنند ورییس مجلس درعرض چند دقیقه سند جنایت دولت به ملت را امضا میکند این مجلس برای ملت بخاری ازش بلند نمیشد امان ازروزبرملا شدن درو نها( یوم تبلی السرایر)

    • بدون نام

      جناب نایب رییس مجلس،،مردم زیرانواع فشارهاکمرشون خم شده ومیگن گورپدرموسوی وکروبی و...تواون بالانشستی که مشکل یه ملت روحل کنی یاافتادی دنبال کارفتنه گرها؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فته گرها دار و دست احمدی نژاد بودند که مملکت را به فلاگت رساندند نه موسوی و....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج