۷۵۶۱۰
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

بارسا با تحقیر میلان به دور بعد صعود کرد

بارسا با این پیروزی تقریبا صعودش به دور بعد را قطعی کرد

سایت گل: در شبی که لیونل مسی بار دیگر گلزنی هایش را از سر گرفت، بارسا با نتیجه ۳-۱ مقابل میلان به پیروزی رسید و صعود به دور بعد لیگ قهرمانان را قطعی کرد.

ستاره آرژانتینی در این دیدار دو گل زد تا نقش مهمی در پیروزی تیمش داشته باشد. دیگر گل آبی و اناری ها در این دیدار را سرخیو بوسکتس به ثمر رساند و تک گل هم میلان هم با اشتباه پیکه و گل به خودی او به ثمر رسید.

در این دیدار پویول بار دیگر در فهرست بارسا حضور نداشت؛ هرچند بعد از بازگشت از مصدومیت، دو بار در ترکیب بارسا قرار گرفته بود؛ به این ترتیب بار دیگر پیکه و ماسچرانو زوج قلب خط دفاعی بارسا را تشکیل دادند.

در سمت مقابل هم آلگری در این دیدار بالوتلی را روی نیمکت قرار داد و کاکا برای نودمین بار در لیگ قهرمانان به میدان رفت.

بارسا بازی را بهتر آغاز کرد و ضربه آزاد ژاوی اولین موقعیت خطرناک این تیم بود که از کنار دروازه به بیرون رفت. پس از آن مسی یک موقعیت نصفه و نیمه داشت که منجر به گل نشد.

دفاع فشرده میلان باعث شد تا بارسا تا دقیقه ۲۱ صاحب موقعیت نشود. در این لحظه الکسیس می توانست روی ارسال آدریانو دروازه آبیاتی را باز کند اما توپ از مقابل او عبور کرد.

سرانجام در دقیقه ۳۰ نیمار در محوطه جریمه میلان توسط آباته سرنگون شد و داور این صحنه را خطای پنالتی اعلام کرد. مسی پشت ضربه قرار گرفت و توپ را به مرکز دروازه فرستاد.

شش دقیقه بعد ریکاردو مونتولیوو می توانست کار را به تساوی بکشاند اما ضربه او از کنار دروازه والدس به بیرون رفت.

در مقابل این بارسا بود که به گل دوم رسید. ارسال ژاوی به محوطه جریمه میلان، با ضربه سر بوسکتس به گل دوم آبی و اناری ها تبدیل شد البته در تصاویر آهسته به نظر می رسید هافبک بارسا در شرایط آفساید قرار داشت.

در حالی که به نظر می رسید بازی در نیمه اول با همین نتیجه به پایان خواهد رسید، حرکت کاکا به داخل محوطه جریمه بارسا و ارسال او، با دفع ناقص پیکه، به گل اول میلان تبدیل شد.

در آغاز نیمه دوم بالوتلی به جای روبینیو به بازی آمد و حضور او تحرک خط حمله میلان را بیشتر کرد. حرکت او از سمت چپ خط دفاعی بارسا و پاس عرضی اش به دهانه دروازه، می توانست به گل تساوی منجر شود اما کاکا توپ را به بیرون زد.

در سمت مقابل بارسا هم به حملاتش ادامه داد تا اینکه مسی روی همکاری با فابرگاس، با آبیاتی تک به تک شد و با یک ضربه چیپ دیدنی، گل سوم را هم به نام خود ثبت کرد.
در ادامه توپی از خط دروازه ها عبور نکرد تا بارسا 10 امتیازی شود.بارسا قطعا به دور بعد راه یافته و هر سه تیم دیگر برای صعود بخت دارند. آژاکس (تحت شرایطی بسیار خاص) و میلان حتی می توانند اول گروه شوند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • من

      با دو گل که داور اشتباه گرفت بردن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج