۷۵۶۱۴۶
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

ژنرال و ۱۰۰ بازی در کنار زاینده رود

 امیر قلعه نویی در هفته گذشته برای صدمین بار روی نیمکت تیم های اصفهانی نشست و در این بازی به یک پیروزی پرگل خارج از خانه دست یافت.

وبسایت نود: امیر قلعه نویی در هفته گذشته برای صدمین بار روی نیمکت تیم های اصفهانی نشست و در این بازی به یک پیروزی پرگل خارج از خانه دست یافت.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان که سال گذشته بار دیگر به اصفهان بازگشت و هدایت ذوب آهن را بر عهده گرفت، در این فصل سکان هدایت زردپوشان را عهده دار شد تا خاطرات خوب مربیگری در این تیم را برای خودش و هواداران این تیم تکرار کند. این سومین تیمی است که قلعه نویی بازگشت دوباره ای به آنها داشته است؛ پیش از این قلعه نویی در دو دوره مختلف هدایت تیم های استقلال تهران و تراکتورسازی را بر عهده گرفته بود و این فصل بازگشت دوباره ای به جمع سپاهان داشته و عزم خود را برای قهرمانی مجدد در لیگ برتر جزم کرده است.

قلعه نویی در این هفته برای هفتادمین بازی در تاریخ لیگ برتر روی نیمکت سپاهان نشست؛ پیش از این، وی در دو دوره لیگ برتر در ۶۸ مسابقه مربیگری این تیم را بر عهده داشت که در این هفته توانست تعداد بازی هایش به عنوان مربی در این تیم را به ۷۰ برساند. البته قلعه نویی از نظر تعداد حضور به عنوان مربی در سپاهان رکورددار نیست و فاصله زیادی تا کسب این رکورد دارد. زلاتکو کرانچار با ۱۱۹ بازی و فرهاد کاظمی با ۸۲ بازی، بیشترین بازی را به عنوان مربی روی نیمکت سپاهان حضور داشته اند و پس از آنها امیر قلعه نویی در رده سوم قرار دارد.

ژنرال و ۱۰۰ بازی در کنار زاینده رود

قلعه نویی در ۷۰ بازی که هدایت زردپوشان اصفهانی را بر عهده داشت، ۳۸ برد و ۲۳ مساوی به دست آورده و در مقابل ۱۲۹ گل زده، ۶۰ گل دریافت کرده است. وی در تیم های اصفهانی موفق ترین دوران مربیگری خود را در لیگ برتر پشت سر گذاشته و با سپاهان اصفهان دو عنوان قهرمانی و همراه با ذوب آهن اصفهان به یک عنوان دومی دست یافته است.

قلعه نویی علاوه بر ۷۰ بازی به عنوان مربی سپاهان، در فصل گذشته هم ۳۰ بازی به عنوان سکاندار ذوب آهن در لیگ برتر حضور داشت تا تعداد بازی های این مربی در رقابت های لیگ برتر به عنوان مربی تیم های اصفهانی به ۱۰۰ بازی برسد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ارمین بندری

      بس کنید از گفتن نامهای ژنرال..، اخه قلعه نویی،موش هم نیست، چقد بی فرهنگید،چرا ایرانیا اینقد بدبختن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بد بخت تویی بی فرهنگ تویی ...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج