جاباما
۷۵۶۳۳۹
۱۷ نظر
۵۱۵۵
۱۷ نظر
۵۱۵۵
پ

کدام مد زنانه را دنبال کنیم، شلوار جین پاره یا پاچه گشاد؟

هر ساله مد‌های جدیدی متولد می‌شوند که عمر برخی از آن‌ها کوتاه و عمر برخی دیگر بسیار بلند است. امسال نیز مانند سال‌های قبل، مد‌هایی روانه بازار شده اند که برخی از آن‌ها عمرشان به یک فصل می‌رسد در حالی که برخی دیگر را هر موقع از سال می‌توان به تن کرد.

برترین ها - ترحمه از پردیس بختیاری: هر ساله مدهای جدیدی متولد می شوند که عمر برخی از آنها کوتاه و عمر برخی دیگر بسیار بلند است. امسال نیز مانند سالهای قبل، مدهایی روانه بازار شده اند که برخی از آنها عمرشان به یک فصل می رسد در حالی که برخی دیگر را هر موقع از سال می توان به تن کرد. راز ماندگاری این مدها را می توان سادگی، جذابیت و کلاسیک بودن دانست. اگر دوست دارید بدانید که عمر چه مدهایی به پایان رسیده و چه مدهایی به زودی متولد خواهند شد، در ادامه مطلب همراه مان باشید.

منگوله

در چند وقت اخیر، برای مدتی تمام خانم ها به دنبال لباس و اکسسوری هایی منگوله دار بودند. از پیراهن و بلوز گرفته تا کیف و کفش... در واقع هر چه منگوله بیشتری روی آنها کار شده بود، از نظر دیگران نیز جذاب تر بود. اما خوشبختانه زمان آن به سر آمد. طراحان لباس به این نتیجه رسیدند که این مد خیلی زود جذابیت خود را در میان مردم از دست می دهد و همین اتفاق هم افتاد.

کدام مد زنانه را دنبال کنیم، شلوار جین پاره یا پاچه گشاد؟

آستین هایی با شانه باز

حتما شما هم این مدل لباس را در تن دیگران یا ویترین مغازه ها دیده اید اما این مد جزو آن دسته از مدهای زودگذر است که به زودی، در نهایت تا آخر تابستان امسال، از مد می افتد. بنابراین اگر قصد خرید این مدل لباس را دارید، بهتر است که دست نگه دارید زیرا در نهایت تا یک ماه دیگر می توانید آن را به تن کنید.

کدام مد زنانه را دنبال کنیم، شلوار جین پاره یا پاچه گشاد؟

شلوار جین پاره

آیا تا به حال فکر کرده اید که چرا باید برای شلوارهای پاره پول دهید؟ شلوارهای پاره از مدهایی ست که هنوز هم در میان جوانان دیده می شود. برخی از آنها آنقدر پاره پوره هستند که آدم تصور می کند بر اثر دعوا با یک حیوان وحشی به این روز درآمده اند. بنابراین اگر شما هم جزو افرادی هستید که می خواهید برای این مدل لباس پول دهید، بهتر است که این کار را نکنید چون به زودی از مد خواهد افتاد و شما تنها پول تان را دور ریخته اید.

کدام مد زنانه را دنبال کنیم، شلوار جین پاره یا پاچه گشاد؟

گردنبند چوکر

گردنبند چوکر یا طوقی، یکی از اکسسوری هایی ست که در سال 2018 مد شده است. این گردنبندها بسیار کوتاه بوده و مانند طوق دور گردن بسته می‌ شود. این مد از مدهای دهه 90 میلادی الهام گرفته اما گویا زمان آن نیز به سر رسیده. کارشناسان مد و فشن می گویند که به زودی به جای گردنبند، روی گوشواره تمرکز خواهیم کرد. به زودی به جای گردنبندهای تنگ، گوشواره هایی بلند که آنهم الهام گرفته از مدهای دهه 90 میلادی هستند، روانه بازار می شوند.

کدام مد زنانه را دنبال کنیم، شلوار جین پاره یا پاچه گشاد؟

کیف باکت

کیف باکت از دیگر مدهایی بود که دوام زیادی آورد اما دوره آن نیز به پایان رسید. کارشناسان اعتقاد دارند که مردم به مدل هایی جذاب تر نیاز دارند. از آنجا که این کیف ساختار و فرم تعریف شده ای ندارد و بیشتر برای موقعیت های غیر رسمی و کژوال مناسب است، بهتر است که هر چه زودتر جای خود را به مدل هایی جذاب تر دهد. اما بهترین جایگزین او چه خواهد بود؟ بهترین جایگزین برای این کیف، کیف های گرد و زاویه دار می باشند که به زودی روانه بازار خواهند شد.

کدام مد زنانه را دنبال کنیم، شلوار جین پاره یا پاچه گشاد؟

لباس مدل مینیمالیست

سبک مینیمالیست به سبک ساده یا کمیت گرا گفته می شود. همانطور که شما هم می دانید، سادگی هیچ گاه از مد نمی افتد، از این رو شما حتی اگر هزینه بالایی را برای لباس هایی به این سبک بپردازید، ضرر نخواهید کرد زیرا بدون شک چندین سال آن را خواهید پوشید. لباس هایی با مدل های ساده و به رنگ های خنثی مانند کرم، طوسی یا شتری... گزینه هایی هستند که به سادگی می توانید با هر رنگ و مدل لباسی ست کنید.

کدام مد زنانه را دنبال کنیم، شلوار جین پاره یا پاچه گشاد؟

آستین های پفی

چند سالی بود که خبری از آستین های پفی نبود، اما این مد دهه ۸۰ بار دیگر توجه طراحان مد را به خود جلب کرد. این مد که بیشتر با لباس های سفید جور در می آید، محبوبیت زیادی در میان زنان پیدا کرده است. خوبی این آستین ها این است که هم جذابیت بالایی دارد و هم بسیار راحت هستند. البته هنگام پوشیدن این مدل لباس باید دقت کنید که لباس های پایین تنه تان تنگ و چسبان باشد تا تعادل در ظاهرتان برقرار شود.

کدام مد زنانه را دنبال کنیم، شلوار جین پاره یا پاچه گشاد؟

ست جین

حتما بریتنی اسپیرز و جاستین تیمبرلیک را زمانی که با لباسی سر تا پا جین روی فرش قرمز قدم گذاشتند، به یاد دارید. شاید فکر کنید که پوشیدن لباس جین از سر تا پا چیز مسخره ای به نظر آید اما اینطور نیست. شما می توانید با انتخاب جین هایی با رنگ های متفاوت ستی زیبا بزنید. طرح جین از لباس هایی ست که هیچ گاه از مد نمی افتد.

کدام مد زنانه را دنبال کنیم، شلوار جین پاره یا پاچه گشاد؟

لباس های گلدار

چه کسی از طرح های گلدار و شاد لباس بدش می آید. این طرح لباس، یکی از مدهای تابستانه است که طرفداران زیادی دارد. طرح های متنوع در رنگ های شاد و سرزنده، دلیل خوبی ست تا این مدل لباس را همیشه در کمد لباس هایمان داشته باشیم. البته سال قبل طرح های آبرنگی و مدرن بیشتر مورد توجه بود در حالی که اکنون طرح های بولدتر و درخشان تر طرفداران بیشتری دارد.

کدام مد زنانه را دنبال کنیم، شلوار جین پاره یا پاچه گشاد؟

شلوار پاچه گشاد

اگر عاشق شلوارهای پاچه گشاد هستید، خبر خوب این است که امسال این مدل لباس بار دیگر مد می شود. خوبی این مدل آن است که می توانید ست های زیبایی را با آن بزنید. البته برخلاف سال های دیگر، شلوارهای پاچه گشاد بیشتر برای میهمانی ها و با کفش های پاشنه بلند مناسب خواهد بود تا در مراسم کژوال و گشت و گزارهای خیابانی.

کدام مد زنانه را دنبال کنیم، شلوار جین پاره یا پاچه گشاد؟

رنگ های پاستلی

رنگ های پاستلی نسبت به رنگ های خنثی و مرده، جذابیت زیادی دارند. برندهایی چون شنل یا ولنتینو... این مدل رنگ را برای جدیدترین کلکسیون شان به کار گرفتند و با استقبال زیادی از طرف مشتریان شان مواجه شدند. اگر چه این رنگ ها را برای هر موقعیتی نمی توان به تن کرد، اما اگر برای میهمانی های دورهمی یا گشت و گزارهای بیرون از خانه می خواهید رنگ های پاستلی به تن کنید، سعی کنید که در آن اغراق نکنید. لباس هایی با طرح های ساده انتخاب کنید تا بولد بودن ظاهرتان خیلی توی ذوق نزند.

کدام مد زنانه را دنبال کنیم، شلوار جین پاره یا پاچه گشاد؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شقایق

      ووی شلوار جین پاره دوس

      پاسخ ها

      • شیما

        می تووو:)))

    • گرگینه

      خوشگل بود

    • بدون نام

      بخاطر اینکه لباسیو دوست دارم میپوشم نه وقت و پول بذارم ببینم الان چی برام تعیین شده
      اگه از شلوار زخمی خوشم بیاد از مد هم بیفته میپوشم وگرنه میشم آلت دست یه عده

      پاسخ ها

      • نورون

        باریکلا

      • بدون نام

        مشکل اینه که شلوار پاره از مد بیافته دیگه کسی نمیگه لباست مدلشه فکر میکنن واقعا پاره است

    • بدون نام

      عالی بوددد لطفا زود ب زود چیزایی که مد هست و مد نیست رو بزارید ، توی همه زمینه ها رنگ مو ، مدل مو، لباس ،لوازم ارایش و غیره ممنون

    • بدون نام

      وای آخری... جوراب سفید!!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یه کلمم شنیدیم از مادر عروس

    • بدون نام

      این مطلب خوب بود ، مرسی

      بیشتر از اینجور چیزا بزارید که بدونیم چی بخریم و چی نخریم

    • بدون نام

      همشون قشنگن

    • بدون نام

      آستین های شانه باز خوبه که قشنگه برا خونه مناسبه

    • بدون نام

      هرچي دلم بخواد مي پوشم كاري هم به مد ندارم چقدر تقليد؟

    • بدون نام

      عالی بود بازم بذارین

      پاسخ ها

      • ملیحه

        هرچیزی ک به ادم بیاد و ب زیبایی ادمی افزوده کنه مد وگرنه یه چیزایی مد میشه مثلا خود من میپوشم میشم مترسک پس این مد نیست وقاحت ک ادمی بخلطر مد حتی چیزی ک ب تنش زار میزنه بپوشه

    • بدون نام

      من لباسی رو میپوشم که دوست دارم و متنفرم لباسی رو بپوشم که فلانی پوشیده به من چه؟انسان متفکر لباسشو خودش انتخاب میکنه نه مد

    • zibaye khofte

      تا حالا لباسی نخریدم که مدروز باشه خودم هم خیاطیم خوبه هم طراحیم ...نود درصد لباسامو با دیزاین خودم میدوزم خیلیم عالیو شیکن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج