۷۵۶۵۷
۳ نظر
۵۲۵۱
۳ نظر
۵۲۵۱
پ

از نگاه عقاب به زمین بنگرید!

عقاب در آسمان اوج می گیرد و شاید همین بالا بودن به او حس قدرت عجیبی می بخشد. برای اینکه عقاب بودن را تجربه کنید و از نگاه او زمین را ببینید، با ما همراه باشید.

از نگاه عقاب به زمین بنگرید!





برترین ها: عقاب در آسمان اوج می گیرد و شاید همین بالا بودن به او حس قدرت عجیبی می بخشد. برای اینکه عقاب بودن را تجربه کنید و از نگاه او زمین را ببینید، با ما همراه باشید.

از نگاه عقاب به زمین بنگرید!

برخی از شهرها و جاذبه های دنیا از آسمان زیباتر دیده می شوند. وقتی از بالا به آنها نگاه می کنید، ترکیب قرار گیری عناصر آنها در کنار هم ابهت خاصی به آن منظره می بخشند. مناظری که در پایین به آنها اشاره کرده ایم اصولا برای آمریکا، نیوزیلند و فرانسه هستند.

گراند کانیون

(دره‌ى ژرفى‌ در امتداد رود كلرادو در ايالت‌ آريزونا -‏ آمريكا)

از نگاه عقاب به زمین بنگرید!

دره بزرگ ایالت آریزونا آمریکا که یکی از پر بازدیدترین جاذبه های گردشگری دنیا نیز هست، عظمت بسیاری دارد. این پارک ملی حدود ۴۴۶ کیلومتر طول و ۳۰ کیلومتر عرض دارد. وقتی از بالا این جاذبه طبیعی ساخت دست خداوند را مشاهده می کنید، تازه متوجه می شوید ما انسان ها چقدر کوچک هستیم. جنگل های ملی، هوور دام، رودخانه مید و از جاذبه های اطراف پارک کلی گراند کانیون هستند. اما یک سفر هوایی با هلی کوپتر در بالای آسمان این دره بزرگ، زیبایی بی حد آن را به شما نشان می دهد.

لاس وگاس

از نگاه عقاب به زمین بنگرید!

لاس وگاس شهر ۲۴ ساعته بیدار و پرهیجان است که زندگی به مفهوم واقعی در آن جریان دارد. برای لذت بردن از رقص نور و تماشای زیبایی واقعی این شهر باید شب با هلی کوپتر بر آسمان آن پرواز کنید تا جاذبه های آن را یکجا ببینید. اهرام شبیه سازی شده مصر، برج Stratosphere، نیویورک‌نیویورک، بلاژیو، پاریس لاس وگاس، ونیز، قصر سزار و جزیره گنج از جمله جاذبه های لاس وگاس هستند.

هاوایی

از نگاه عقاب به زمین بنگرید!

یکی از گرمسیری ترین مناطق آمریکا، هاوایی است. هاوایی طبیعت بسیار شگفت انگیز بسیار زیبایی دارد و با هلی کوپتر که بر آسمان آن پرواز می کنید، می توانید آبشارهای زیبا همچون Wall of Tears در مائویی، جنگل های همیشه سرسبز، کوه های آتشفشانی را ببینید و لذت ببرید. چشم اندازهای هاوایی از بالای آسمان بسیار نفس‌گیر و خارق العاده هستند.

نیویورک سیتی

از نگاه عقاب به زمین بنگرید!

برج ها و آسمان‌خراش های بیشمار از مشخصه های شهر نیویورک هستند. تماشای این شهر عمودی از بالای آسمان هیجان بسیاری دارد. با هلی کوپتر می توانید بر فراز منطقه اقتصادی، یانکی استادیوم، ساختمان کرایسلر، ساختمان ایالت نیویورک، پل جرج واشنگتن و پارک مرکزی پرواز کنید. می توانید چشم اندازهای زیبای اسکله نیویورک، منهتن و جزیره استاتن را ببینید و لذت ببرید.

سان فرانسیسکو

از نگاه عقاب به زمین بنگرید!

پرواز بر آسمان سان فرانسیسکو نیز جاذبه های خود را دارد. تماشای پل های عظیم، تپه های بلند و ساحل های محلی از آسمان بسیار زیبا است. از آن بالا می توانید جزیره آلکاتراز، پل بسیار بزرگ گلدن گیت با ۳ کیلومتر طول، خلیج فوق العاده زیبای سان فرانسیسکو و اسکله کشتی های باربری را مشاهده کنید.

سد آبسنگى‌ كبیر

(در ساحل‌ شمال‌ شرقى‌ ايالت‌ كوينز لند -‏ استراليا -‏ طول‌ ۰‏۵‏۱‏۱‏ كيلومتر آبسنگ‌ مرجانى‌ است‌)

از نگاه عقاب به زمین بنگرید!

سد آبسنگى‌ كبیر در استرالیا یکی از عجایب هشت گانه دنیا است. مروارید زیر آب استرالیا یکی از بزرگ ترین و محبوب ترین جاذبه های گردشگری این کشور است. با غواصی در زیر آب های این سد، دنیایی از جنگل های زیر آب را مشاهده می کنید که فوق العاده جذاب است. اما تماشای آن از بالای آسمان نیز جاذبه دیگری دارد. صخره های مرجانی متعدد این سد در پارک ملی دینتری (میراث جهانی یونسکو)، جزیره های بسیار کوچک با شن های سفید و شهری از سنگ‌چین ها دیدنی های این سد آبسنگی هستند.

لس آنجلس

از نگاه عقاب به زمین بنگرید!

به غیر از هالیوود، جاذبه های دیگری نیز در لس آنجلس وجود دارند که می توانید از بالای آسمان و سوار بر هلی کوپتر تماشا کنید. از جمله باید به کوه های سانتا مونیکا، پالو ورده پنینسولا و ساحل های هرموسا، ردونو و منهتن اشاره کرد. می توانید بر فراز محله هنرمندان در بورلی هیلز یا عمارت بل ایر بروید. استادیوهای بین المللی، هالیوود و سان‌ست استریپ نیز از دیگر جاذبه های لس آنجلس هستند.

Riviera فرانسه

از نگاه عقاب به زمین بنگرید!

یکی از زیباترین ساحل های قاره اروپا، Riviera در فرانسه است. بر فراز این ساحل می توانید خط ساحلی بسیار زیبای مدیترانه، امواج سهمگین، اقیانوس درخشنده، قایق های تفریحی لوکس و ساحل های بی انتها را تماشا کنید. نمای پانورامیک این ساحل خاطره ماندنی در ذهن گردشگر باقی می گذارد. همچنین می توانید قصر پادشاه موناکو، کازینو مونت کارلو و گراند پریلکس موناکو را نیز که در جنوب فرانسه واقع شده اند را مشاهده کنید.

نیوزیلند

از نگاه عقاب به زمین بنگرید!

نیوزیلند یکی از زیباترین چشم اندازهای طبیعی دنیا را دارد. از آسمان می توانید یخرودهای فرانتز جوزف یا فاکس را در جزایر جنوب غربی، برج آسمان، آتشفشان جزیره رنگیتوتو و بنای تاریخی و ملی مون را تماشا کنید. بعلاوه، آبشار هوکا در رودخانه تاپو نیز از دیگر جاذبه ها هستند.

ریودوژانیرو (برزیل)

از نگاه عقاب به زمین بنگرید!

کوه های کورکووادو یا مجسمه مشهور مسیح از جمله جاذبه های ریودوژانیرو در برزیل هستند. با هلی کوپتر که بر فراز آسمان این شهر پرواز کنید، ساحل های ایپانما و کوپاکابانا، کوهستان شوگرلوف، رودخانه رودریگو و استادیوم ماراکانا را خواهید دید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • داود

      چرت بود

    • منم

      کاش من یک عقاب بودم

    • بدون نام

      ایران عقاب نداره!!!!!!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج