جاباما
۷۵۶۸۰۴
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

رقابت برای جایزه ۲۵ هزار دلاری

نیکول کیدمن به جشنواره تورنتو می‌رود

جشنواره فیلم تورنتو از فهرست فیلم‌های راه یافته به بخش رقابتی «پلتفرم» این رویداد رونمایی کرد که در این میان فیلم جدید نیکول کیدمن با عنوان «ویرانگر» هم حضور دارد.

آی ‌سینما: جشنواره فیلم تورنتو از فهرست فیلم‌های راه یافته به بخش رقابتی «پلتفرم» این رویداد رونمایی کرد که در این میان فیلم جدید نیکول کیدمن با عنوان «ویرانگر» هم حضور دارد.

چهل و سومین دوره مهم‌ترین جشنواره سینمایی امریکای شمالی که از سپتامبر آینده آغاز می‌شود، ستاره‌هایی مانند کیدمن، الیزابت ماس، پاتریشیا کلارکسن و فرانک گریلو را هم به لیست مهمانانش اضافه کرده است.

نیکول کیدمن به جشنواره تورنتو می‌رود

بخش رقابتی پلتفرم که برای چهارمین سال پیاپی برگزار می‌شود با نمایش جهانی فیلم مستقل «دونیبروک» (Donnybrook) به کارگردانی تیم ساتن افتتاح می‌شود. فرانک گریلو، جیمی بل و مارگرت کوئلی بازیگران این فیلم مهیج هستند.

علاوه بر این، فیلم «ویرانگر» (Destroyer) با بازی نیکول کیدمن هم در کانادا اکران جهانی خواهد داشت. کارین کوزاما کارگردان این فیلم مهیج داستانی جنایی را در لس آنجلس امروز به تصویر کشیده است. همچنین فیلم «بوی او» (Her Smell) ساخته الکس راس پری که با بازی الیزابت ماس مقابل دوربین رفته نیز در بخش پلتفرم جشنواره امسال به نمایش درمی‌آید. فیلم معمایی نئونوآر «ناگهان» (Out of Blue) با بازی پاتریشیا کلارکسن در نقش بازرس دایره جنایی از دیگر فیلم‌های این بخش رقابتی است.

بخش پلتفرم میزبان 12 فیلم سینمایی مستقل خواهد بود که بدون حمایت و پشتیبانی استودیوهای هالیوودی برای جایزه 25 هزار دلاری جشنواره تورنتو با یکدیگر رقابت می‌کنند. به گفته پیرس هندلینگ دبیر جشنواره تورنتو این بخش جنبی با هدف حمایت از کارگردان‌های مولف و فیلم‌های مستقلی برگزار می‌شود که بیش از پیش با مشکل تامین سرمایه و بودجه مواجه‌اند و لزوما ستاره‌های اسم‌ورسم‌دار در آثار این بخش حضور ندارند.

چهل و سومین جشنواره فیلم تورنتو از ششم تا شانزدهم سپتامبر برگزار می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج