۷۵۷۰۵۴
۱۶ نظر
۵۰۰۲
۱۶ نظر
۵۰۰۲
پ

میرزایی نیکو: خاتمی عکس احمدی‌نژاد عمل می‌کند

یک عضو فراکسیون امید در خصوص محورهای رائه شده از سوی رئیس دولت های هفتم و هشتم برای خروج کشور از شرای امروز گفت: پانزده محور ارائه شده از سوی رئیس دولت اصلاحات همان است که در مجلس مطرح می‌شود و چه بسا اگر به کار گرفته شوند راه گشا خواهند بود.

خبرگزاری ایلنا: یک عضو فراکسیون امید در خصوص محورهای رائه شده از سوی رئیس دولت های هفتم و هشتم برای خروج کشور از شرای امروز گفت: پانزده محور ارائه شده از سوی رئیس دولت اصلاحات همان است که در مجلس مطرح می‌شود و چه بسا اگر به کار گرفته شوند راه گشا خواهند بود.

اسم میرزایی نیکو درباره ۱۵ راهکار ارائه شده برای برون‌رفت از وضعیت فعلی کشور از سوی سیدمحمد خاتمی گفت: بیان کردن چنین مساله‌ای در واقع اهتمام‌ورزیدن به وضعیت کشور است، فارغ از هر جناح و دسته‌ای افرادی هستند که در جامعه شاخص‌اند و مردم انتظار دارند که آنها حرف‌هایشان را بیان کنند.

وی خاطرنشان کرد: دو رئیس‌جمهور امروز در کشور فعالیت می‌کنند؛ آقای احمدی‌نژاد و آقای خاتمی که حرف‌هایی را بر زبان ‌می‌آورند.

این عضو فراکسیون امید ادامه داد: مشاهده می‌کنیم که آقای احمدی‌نژاد دائما در پی راه‌اندازی تظاهرات است، مدام بیان می‌کنند که فلان شخص باید گرفته و فلان مسئله باید افشا شود و حتی ایشان صحبت از قوه قضائیه می‌کند.

وی تاکید کرد: این‌گونه رفتارها جز هنجارشکنی چیز دیگری ندارد اما در مقابل، آقای خاتمی قرار دارد که ۱۵ مورد را برای خارج شدن کشور از وضعیت فعلی مطرح می‌کند.

نماینده مردم دماوند با بیان این‌که محورهای مطرح شده از سوی رئیس دولت اصلاحات همان است که ما در مجلس در نطق‌ها و تذکرات خود می‌گویم، گفت: مجموعه نیروهای اصلاح‌طلب هم دنبال همین نکات بوده و هستند. چه بسا اگر ما سریع‌تر این مسائل را مدنظر قرار می‌دادیم شاید شرایط امروز به‌گونه دیگری بود.

وی تاکید کرد: این راهکارها از دل مردم بیرون آمده است، اگر یک نظرسنجی در بین مردم و شاخص‌های فکری جامعه و نخبگان قرار دهید، مشاهده می‌کنید که به همین راهکارها می‌رسند.

میرزایی نیکو خاطرنشان کرد: امروز آقای خاتمی اختیاری ندارد. مسائلی را که بیان می‌کند برای کمک به نظام است و هدفش آرام نگه داشته شرایط کشور است که باید عمل شود. فکر می‌کنم شورای هماهنگی کشور و سران سه قوه باید به این مسائلی که آقای خاتمی مطرح کردند، اهتمام بورزند.

وی ادامه داد: امروز فقط مسائل کشور همانگونه که آقای خاتمی مطرح کرد، اقتصادی نیست. درست است که مردم مطالبات اقتصادی را فریاد می‌زنند اما علت‌هایی که منجر به این وضعیت شده فراتر از مسائل اقتصادی است. در پانزده مورد مطرح شده از سوی آقای خاتمی به ریشه‌های این مسائل پرداخته شده که معتقدم باید بند بندشان به بحث و بررسی گذاشته شود.

این نماینده دهمین مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که مشاهده می‌کنیم آقای خاتمی امروز از مردم ایران عذرخواهی می‌کند، این امر چقدر می‌تواند در شرایط فعلی جامعه تاثیرگذار باشد، گفت: این عذرخواهی کمال صداقت و خضوع یک فرد را می‌رساند؛ ما در شرایطی قرار داشتیم که باید بین آقای روحانی و رقیبش یکی را باید انتخاب می‌کردیم و همان‌گونه که امروز آقای خاتمی مطرح می‌کنند باز هم اگر شرایط تکرار شود آقای روحانی را انتخاب می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: عذرخواهی از آن جهت است که اگر کاستی‌هایی وجود دارد ما می‌پذیریم. البته معتقدم امروز باید بررسی کنیم اگر فرد دیگری جای آقای روحانی مسند امور را به دست می‌گرفت شرایط به چه گونه‌ای بود.

وی با اشاره به سوال از رئیس‌جمهور گفت: مطرح کردن سوال از رئیس‌جمهور متعلق به دو ماه اخیر و برای امروز نیست. از روزی که آقای روحانی تحلیف شد می‌خواهند از او سوال کنند. در این چندین سال که از عمر دولت می‌گذرد بارها شاهد بودیم صداوسیما و چندین روزنامه به خصوص شعارهایی می‌دهند که علیه رئیس‌جمهور است.

این نماینده اصلاح‌طلب مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مگر روز قدس روز مرگ بر اسرائیل نیست؟ پس چرا ما می‌شنویم مرگ بر روحانی؟ رفتارهایی را علیه رئیس‌جمهور می‌بینیم که نشان می‌دهد بعضی‌ها قصد تخریب وی را دارند.

وی تاکید کرد: شرایط امروز به گونه‌ای است که ما نباید دنبال این باشیم که «کی بود کی بود» و مانند احمدی‌نژاد «بگم‌ بگم» را مطرح کنیم. ما باید به این تعامل برسیم که محورها را اجرایی کنیم.

میرزایی نیکو در پاسخ به این سوال که طبق گفته‌های معاون اول شاید گشایش‌هایی برای حضور آقای خاتمی در بین کارگزاران نظام ایجاد شده است، گفت: دو نکته بسیار مهمی که آقای خاتمی بر آن تاکید دارد، وحدت ملی و گفت‌وگو است یعنی ما باید در کنار هم باشیم نه علیه هم. گفته‌های آقای جهانگیری اگر اجرایی شود و به نتیجه برسد، بسیار به این قضیه کمک می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      قبل از این که به فکر جناحتون ومنافع شخصیتون باشید،باید به فکر مملکت ومردمتون باشید.دادن یه مشت شعار تو خالی وبی ارزش ،دردی دوا نمیکنه.

    • بدون نام

      احمدی نژاد دیوانه است ببرینش يه جا ببندید به کسی آسیب نرسونه

    • بدون نام

      احمدی نژاد خیلی باغیرته

    • بدون نام

      خاتمی هم در دوران خودش امتحانش رو پس داد و گفت من تدارکاتچی بیش نبودم...دیگه تمومه ماجرا

    • بدون نام

      نظر سنجی بکنید ولی به شرطی که هر نظر مردم بود انجام بدید هر چی بود

    • بدون نام

      اگر آقای روحانی حمایت میکند بخاطر نجات خودش و اصلاح طلبان اگر اصول گرایان راس کار بودن نظر دیگری داشت

    • بدون نام

      مگر نابسامانی و فساد دولت روحانی مسئولیت اش با خاتمی است که عذر خواهی می کند . اگر خاتمی مسئولیت نابسامان کشور که توسط دولت روحانی پدید آمد را می پذیرد رسما بعهده بگیرید بعد عذر خواهی کند .

    • ناصر گنجی راد

      نقطه نظرات آقای خاتمی مورد تائید است اگر مطابق ایشان عمل شود کشور از بحران کنونی خارج می شود بقیه حرفها و شعارهای دیگران از سر مستی مقام آت ونادانی و نا آگاهی از ناراحتی ها ی مردم از این رژیم مملکت را بحرانی نموده و کاری هم از دست روحانی هم بر نمیآید . چرا بجای اینکه آقایان در فکر اصلاح امور مملکت باشند در صدد جنگ و خشونت در جامعه جهانی هستند تا به این روش با کشته شدن خودی ها و طلب خونخواهی
      حاکمیت خودشان رامستحکم نمایند

    • omid

      برخی با کارهایی که می کنند بدنبال کودتای نرم از طریق مردم هستند مثل سال ۸۸

    • بدون نام

      درودبراحمدی نژاد

    • جواد

      خاتمی مرد همیشه بزرگ در قلب مردم ایران

    • بدون نام

      بالاخره فامیل و آشنا هاشون از بودجه اصلاح طلب ها نون می خورند اون یکی هم از اصول گراها

    • بدون نام

      درختی که هرس نشه نه خودش میوه میده نه فضای باقی میزاره برای دیگران باید یک دست الهی ظهور کند تا عناصر خبیث بیاره پایین

    • بدون نام

      آقای میرزایی شما نماینده دماوندهستید یا خاتمی؟اصلأ میدانی دماوند کجاست ؟تا حالا چند بار از مشکلات مردم دماوند حرف زده اید دماوندی که با وجود نزدیکی به تهران دارای کمترین امکانات است ؟شمادست از نمایندگی ما دماوندی ها بردار .ما را به خیر تو امیدی نیست شر نرسان .لعنت برتو که شده ای سخنگوی کسی که همه مشکلات مردم به او بر میگردد.باید فاتحه مملکتی رو خوند که خاتمی منجی آن باشد .

    • جعفر عبافروش

      دولت روحانی از همون اولش هم دشمن شناس نبود و فکر میکرد با یک کلید و 100 روز برنامه چینی همه مشکلات مملکت تموم میشن. ما یک رئیس جمهور قوی و دشمن ستیر میخواهیم که روزگارش رو با مردم و در میان مردم و مثل مردم معمولی طی کنه....
      اون شخص رئیس جمهور حسینی و انقلابی است.
      (( دکتر محمود احمدی نژاد))

    • بدون نام

      تو این شرایط از آدم روباهی مثل خاتمی دفاع کردن واقعا تاسف داره قشنگ با برکناریه وزیر کار اصلا مشخص شد مسولین این مملکت چجور سابقه ای دارن و ما چقدر بدبختیم وای بر ما وای

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج