جاباما
۷۵۷۲۹۲
۱۶ نظر
۵۰۰۵
۱۶ نظر
۵۰۰۵
پ

سبحانی‌نیا: احمدی‌نژاد پاسخگو باشد نه طلبکار

حسین سبحانی‌نیا؛ فعال سیاسی اصولگرا در روزنامه ایران نوشت: آقای احمدی‌نژاد در ویدئوی جدیدی که منتشر کرده خواستار استعفا و کناره‌گیری رؤسای قوای سه‌گانه شده است. شاید هرکس دیگری چنین مسأله‌ای را مطرح کرده بود می‌شد از آن تعجب کرد، اما آقای احمدی‌نژاد در سابقه خود موارد متعددی دارد که باعث شده دیگر شنیدن چنین مواضعی از او جای تعجب نداشته باشد.

روزنامه ایران: حسین سبحانی‌نیا؛ فعال سیاسی اصولگرا در روزنامه ایران نوشت: آقای احمدی‌نژاد در ویدئوی جدیدی که منتشر کرده خواستار استعفا و کناره‌گیری رؤسای قوای سه‌گانه شده است. شاید هرکس دیگری چنین مسأله‌ای را مطرح کرده بود می‌شد از آن تعجب کرد اما آقای احمدی‌نژاد در سابقه خود موارد متعددی دارد که باعث شده دیگر شنیدن چنین مواضعی از او جای تعجب نداشته باشد.

سبحانی‌نیا: احمدی‌نژاد پاسخگو باشد نه طلبکار

احمدی‌نژاد به گواه سوابقش فردی است خواهان دیده شدن و استفاده حداکثری از موقعیت‌ها به‌نفع خود. از چنین فردی نمی‌توان انتظار داشت که موقعیت موجود کشور را برای قرار گرفتن هرچند موقت در مرکز توجه نادیده بگیرد. همین‌طور این توقع نیز کاملاً طبیعی است که او و همفکرانش در شرایط فعلی به‌جای دغدغه گذر از شرایط به فکر گرفتن بهره سیاسی خود باشند.

اما در اینکه آیا پشت این سخنان احمدی‌نژاد برنامه خاصی وجود دارد باید به‌طور جدی شک کرد. او در همان دوران اداره دولت هم پروژه‌‌های خود را با روش آزمون و خطا و به‌شکل تیر در تاریکی پیش می‌برد، بی‌آنکه مشخص باشد آیا طرح‌ریزی پشت آن وجود دارد یا خیر. به عبارتی از فردی که در اداره کشور هم از برنامه‌ریزی قبلی و حرکت بر اساس یک نقشه مدون بیش‌ترین فاصله ممکن را داشت نمی‌توان انتظار داشت که در شرایط گوشه‌گیری سیاسی و در حالی که یار چندانی برایش باقی نمانده، اقدامات خود را بر اساس یک برنامه انجام دهد.

اما اصلی‌ترین موضوع شاید این باشد که شاید احمدی‌نژاد بتواند با سخنانش قدری معترضان وضع موجود را مصمم‌تر کند اما این به آن معنا نیست که او امکان بهره‌برداری از این وضعیت را داشته باشد. چرا که در نظر هر آنکسی که معترض وضع فعلی است، احمدی‌نژاد خود یکی از اساسی‌ترین عناصری است که در شکل‌گیری این موقعیت برای کشور نقش داشته و هم‌اکنون باید پاسخگوی اقدامات خود باشد نه طلبکار.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • م.ص.

      وقتی به اینهمه خسارت جانی و مالی که احمدی نژاد به کشور وارد کرد رسیدگی نمیشود و مسئولین معلوم نیست روی چه ملاحظاتی زیر سبیلی رد میکنند خوب معلوم است که ایشان طلبکار و مدعی هم میشود.

    • بدون نام

      دعوت به مناظره بین دکتر احمدی نژاد و روحانی بهترین راهه

    • AMIR_KN4

      ... اگہ راست میگی توم فیلم بدہ ثابت کن احمد نژاد دروغ میگہ

    • مجيد

      اقاى سبحانى لطفا سکوت را رعايت فرمايد

    • AAAAA

      مثل اینکه شما خوابی الان رئیس جمهور روحانی است بعد احمدی نژاد باید توضیح دهد طرف داران روحانی هم مثل خودش در فضا هستن.

    • بدون نام

      احمدی نژاد آب را گل آلود کرد و از صحنه در رفت..

    • بدون نام

      احمدی‌نژاد دست از پیش گرفته باید بازداشت و محاکمه بشه

    • بدون نام

      شما چکار کردید اقای.....

      پاسخ ها

      • AAAAA

        دوست روحانی با هم مدرسه میرفتن.

    • داود زمانی

      آقای سبحانی امثال تو و تمام مسئولین کشور حتی جرئت ندارید ده دقیقه با دکتر احمدی نژاد مناظره کنید این که درست نیست هر حرف بدون سندی بزنید و بگوئید فلانی مقصره .چرا هرکس حرف حق میزند سریع میگید میخواد خودشو نشون بده .شما اگه راست میگید یه انتخابات بگذارید ببینم احمدی نژاد رای میاره یا نه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دکتر!!!!!!

    • همایون

      برو کشکتو بساب

    • رضا محمدی

      طرفدارهای ریاست جمهوری تو ایران مثل طرفدارهای پرسپولیس و استقلال هستن احساسی حرف میزنن چون طرفدار یکیشونن.....بابا خدا بیامرزا...زمان احمدی نژاد بخدا انقدر گرونی نشده بود....قیمت ماشین...لبنیات....دلار....سکه.....هر قلام کالایی که مصرفی هست 150 برابر گرون شده...مخصوصا گوشی موبایل که سر به فلک زده...بیاین واقع بین باشین ...اینا که بقول خودشون رفتن توافق کردن...پس چرا گل و بلبل نشد ایران...!

    • رضا محمدی

      پاک ترین رییس جمهوری بود که تابحال دیدم....با کابینش کاری ندارم...منظورم شخص احمدی نژاده...

    • بدون نام

      آقای سبحانی :احمدی نژاد کاندیدا قش متوسط وفقیر است اگه برای انتخابات بیاد قول میدم بارای بالا وقاطع رئیس جمهور خواهد شد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چه جوری قشر متوسط است که با ندونم کا ریاش دوراول با بی برنامگیش وپول تزریق کردن تو بازار ملک سه چهار برابر کرد وسرمایداران پول دارترکرد بنزین گران کرد اگر برای قشر متوسط کارکرده چرا قشرمتوسط ضعیف شده است چرا هنوز قشر فقیر وضعیف داریم اگر کاری کرده باید این قشر متوسط یک چند سالی باید مرفع باشد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج