جاباما
۷۵۷۹۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

شیشه اتوبوس راه آهنی‌ها را شکستند!

اتوبوس‌های حامل بازیکنان راه‌آهن سورینت بعد از بازی با داماش گیلان مورد هجوم قرار گرفت و شیشه‌هایش با سنگ فرو ریخت.

ایسنا: اتوبوس‌های حامل بازیکنان راه‌آهن سورینت بعد از بازی با داماش گیلان مورد هجوم قرار گرفت و شیشه‌هایش با سنگ فرو ریخت.

تیم‌های فوتبال داماش گیلان و راه آهن سورینت تهران از ساعت ۱۵ امروز، جمعه در چارچوب رقابت‌های جام حذفی به مصاف هم رفتند. این دیدار که در پایان با نتیجه‌ی ۲ بر صفر به سود شاگردان منصور ابراهیم‌زاده به پایان رسید با حاشیه‌هایی همراه بود و هواداران منتسب به داماش، خساراتی را به اتوبوس حامل بازیکنان راه آهن وارد کردند.

امید گلمکانی، مدیر رسانه‌یی راه آهن سورینت در این‌باره توضیح داد: هواداران داماش بعد از اتمام بازی، پشت رختکن ما به فحاشی پرداخته و بازیکنان ما را تهدید کردند. هم‌چنین آن‌ها زمانی که فرزاد آشوبی در حال سوار شدن به اتوبوس بود به او حمله‌ور شدند و او را مورد ضرب و شتم قرار دادند اما ما وارد عمل شدیم و اجازه ندادیم کار به جاهای باریک کشیده شود.

وی در ادامه درباره‌ی هجوم هواداران منتسب به داماش به اتوبوس حامل راه آهنی‌ها تصریح کرد: با اسکورت پلیس به رستورانی به نام محرم در رشت رفتیم تا شام بخوریم. پلیس نیز ما را تا خروجی شهر اسکورت کرد اما به محض رفتن نیروهای پلیس، در ساعت ۱۹:۳۰ تعدادی خودرو که از ابتدا ما را تعقیب کرده بودند به دو اتوبوس تیم نزدیک شده و با سنگ، شیشه‌ی اتوبوس‌ها را شکستند و خساراتی را به آن وارد کردند. در حال حاضر نیز ماموران نیروی انتظامی در حال تهیه گزارش این اتفاق هستند.

گلمکانی هم‌چنین اظهار کرد: متاسفانه در گذشته نیز شاهد این اتفاقات بوده‌ایم و چنین مسائلی در رشت سابقه دارد. امیدوارم کمیته انضباطی برای یک بار برخورد جدی با عاملان چنین اتفاقاتی صورت دهد. مگر حتما باید اتفاق بدتری بیفتد و به کسی صدمه وارد شود تا کمیته انضباطی برخورد کند؟ اگر شیشه‌های خرد شده به صورت یکی از بازیکنان‌مان برخورد می‌کرد چه کسی پاسخگو بود؟

هم‌چنین قدربان، ناظر فدراسیون در بازی داماش و راه آهن که پشت سر اتوبوس‌های صدمه‌دیده حرکت می‌کرد درباره‌ی این اتفاق به خبرنگار ایسنا گفت: من به صورت همزمان با دو اتوبوس راه آهن به سمت تهران حرکت می‌کردیم که دیدم افرادی با سنگ به طرف این دو اتوبوس حمله کرده و باعث شکسته شدن شیشه‌ها و فرورفتگی بدنه‌ی آن‌ها شدند. من نیز در گزارشم تمام موارد مشاهده شده را خواهم نوشت. تماشاگران داماش در لحظات آخر بازی نیز شعار می‌دادند. نمی‌دانم بازیکن عامل تحریک بود یا تماشاگر.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج